GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- sonr
- Posty: 235
- Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
- Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
- Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
- Imię: Kornel
- Skąd: Radom
Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)
Siema po raz 3 padł mi regulator napięcia... :/ a ponoć gixxy nie maja z tym problemu. Ktoś podpowie co warto sprawdzić na przyszłość by znowu po 3 miechach nie padł 4 raz... Nie mam siły do tej elektronicznej sprawy...
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)
Resztę układu ładowania, alternator, kable i sam akumulator.
- sonr
- Posty: 235
- Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
- Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
- Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
- Imię: Kornel
- Skąd: Radom
Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)
Jakie wartości powinny być na tych wymienionych częściach ?
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)
Alternator - jest opis w serwisówce jak go sprawdzić itd.
Kable - przy odpiętym aku posprawdzać miernikiem i wizualnie czy jest przejście i nie ma gdzieś zwarć, czy jest dobry kontakt, czy nie ma śniedzi (chodzi głównie o kable z obwodu ładowania, czyli te od alternatora, reglera, aku itp.)
Akumulator - nie może być padaka, nie może szybko sam się rozładowywać ani mieć sporo za dużej pojemności, bo to z czasem też może wykończyć regler
Druga sprawa, czy kupujesz cały czas z tego samego źródła regulator? Może jakieś kijowe są.
Kable - przy odpiętym aku posprawdzać miernikiem i wizualnie czy jest przejście i nie ma gdzieś zwarć, czy jest dobry kontakt, czy nie ma śniedzi (chodzi głównie o kable z obwodu ładowania, czyli te od alternatora, reglera, aku itp.)
Akumulator - nie może być padaka, nie może szybko sam się rozładowywać ani mieć sporo za dużej pojemności, bo to z czasem też może wykończyć regler
Druga sprawa, czy kupujesz cały czas z tego samego źródła regulator? Może jakieś kijowe są.
- sonr
- Posty: 235
- Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
- Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
- Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
- Imię: Kornel
- Skąd: Radom
Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)
Przyczyną awarii tego regulatora było oderwanie się zielonego przewodu czyli masowego... Dobrze że na gwarancji miałem i nowy już zamontowany . Także z siecią i alternator wporzo. Uff . Jutro lecę na Radom jbc wpadać
- sonr
- Posty: 235
- Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
- Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
- Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
- Imię: Kornel
- Skąd: Radom
Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)
Jak na wyświetlaczu powinno pokazywać w service Mode po odpaleniu -C00 a po dodaniu gazu wyswietla mi się -(kreska u góry) C00. Bo mam wrażenie jakby odpadł lekko na dolnych obrotach. I pytanie jaki jest test poprawnego działania TRE dodam że mam tą wersję że na luzie nie ma wyŻszych obrotów
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)
I tak jest OK.sonr pisze:Jak na wyświetlaczu powinno pokazywać w service Mode po odpaleniu -C00 a po dodaniu gazu wyswietla mi się -(kreska u góry) C00.
Co do TRE - najszybciej na wyczucie . Ale rozumiem, ze nie jesteś pewien i dlatego pytasz. Wtedy moto na podnośnik, odpalić wrzucić jedynkę i zmierzyć jaki jest opór na czerwonym kablu (wychodzącym z wtyczki w stronę ECU, TRE musi być podpięte więc musisz jakoś do konektora od strony kabla się wpiąć) do masy. Powinno być ok. 15 kOhm lub 7 kOhm, jeśli będzie mniej lub nieskończoność to uwalone.
- sonr
- Posty: 235
- Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
- Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
- Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
- Imię: Kornel
- Skąd: Radom
Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)
juz myslalem ze bede musial robic synchre przepustnicy a , tre sprawdze jak zalatwie sobie miernik W takim wypadku sprawdze pompe paliwa i wtyrski czy przypadkiem sie nie zawalily jakims syfem. Moto sie wkreca ale wczesniej jakos lepiej z dolu szlo
- sonr
- Posty: 235
- Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
- Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
- Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
- Imię: Kornel
- Skąd: Radom
Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)
Ponowne pytanko Czy po przez skrocenie komina mogłem stracic na dolnym zakresie mocy ? Bo skrócilem komin o jakies 20cm i mam wrazenia jakby wczesniej lepiej szedl z dolu... A jesli nie to jak moge odzyskac moc. Np po 7tys moto idzie jak strzala ale do tych wlasnie obrotow muli troszke:/
- sonr
- Posty: 235
- Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
- Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
- Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
- Imię: Kornel
- Skąd: Radom
Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)
Zgiety wezyk od pompy hehhe oraz sprawdzilem wtryski. Kupilem Liqui Moly Injection Reinger wlalem cala butelke i motocykl normalnie wkreca sie na dol jak i gore. Nie bylem dobrze nastawiony na te srodki ale stwierdzam iz dzialaja , albo efekt placebo
- sonr
- Posty: 235
- Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
- Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
- Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
- Imię: Kornel
- Skąd: Radom
Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)
Tak rozjebaleeem... gixxa.... :/ Plany sa takie bo jest prosty i normalnie wszystko pracuje jak przed gleba. Najbardziej ucierpiala czasza ktora ciezko bedzie mi odtworzyc w oryginale... Robie z niego motocykl torowy ktos ma jakies spostrzeznia co warto zrobic by byla to udana torowka ?
a tak to sie stalo... https://www.youtube.com/watch?v=cJMcViyW82E chyba opona slizg zlapala
a tak to sie stalo... https://www.youtube.com/watch?v=cJMcViyW82E chyba opona slizg zlapala
- pablogixx
- Posty: 1394
- Rejestracja: 19 sie 2014, o 11:38
- Motocykl: yamaha r6 rj09
- Wymarzony motocykl: Suzuki gsxr 600/750 K6
- Imię: Paweł
- Skąd: TSZ
- Lokalizacja: Połaniec / Kielce
Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)
Co to za opona z przodu ?
Tyl raczej napewno uslizgu nie zlapal, poprostu przesadziles z gazem.. :/
Co do przerobki na tor poszukaj na forum bo chlopaki pisali dosc duzo. Nawet widzialem kiedys na scigacz.pl artykal o poczatkach scigania sie na torze na przykladzie k1 600cc.
Bodajze niskobudzetowe sciganie sie na torze...
Tyl raczej napewno uslizgu nie zlapal, poprostu przesadziles z gazem.. :/
Co do przerobki na tor poszukaj na forum bo chlopaki pisali dosc duzo. Nawet widzialem kiedys na scigacz.pl artykal o poczatkach scigania sie na torze na przykladzie k1 600cc.
Bodajze niskobudzetowe sciganie sie na torze...
- sonr
- Posty: 235
- Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
- Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
- Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
- Imię: Kornel
- Skąd: Radom
Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)
R10 Racing na przodzie , za głupotę i błędy trzeba płacić od to po wakacjach rn09 wjedzie a na tor będzie 600
- pablogixx
- Posty: 1394
- Rejestracja: 19 sie 2014, o 11:38
- Motocykl: yamaha r6 rj09
- Wymarzony motocykl: Suzuki gsxr 600/750 K6
- Imię: Paweł
- Skąd: TSZ
- Lokalizacja: Połaniec / Kielce
Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)
Kurka, dopiero teraz spojrzalem ze mialem wlasnie z Toba na tor Radom jechac :/ teraz juz nie pojedziemy poki co...