GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Awatar użytkownika
sonr
Posty: 235
Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
Imię: Kornel
Skąd: Radom

Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)

Nieprzeczytany post autor: sonr » 2 maja 2016, o 18:34

Siema ;) po raz 3 padł mi regulator napięcia... :/ a ponoć gixxy nie maja z tym problemu. Ktoś podpowie co warto sprawdzić na przyszłość by znowu po 3 miechach nie padł 4 raz... Nie mam siły do tej elektronicznej sprawy...

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 3 maja 2016, o 02:54

Resztę układu ładowania, alternator, kable i sam akumulator.
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

Awatar użytkownika
sonr
Posty: 235
Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
Imię: Kornel
Skąd: Radom

Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)

Nieprzeczytany post autor: sonr » 3 maja 2016, o 09:09

Jakie wartości powinny być na tych wymienionych częściach ?

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 3 maja 2016, o 13:54

Alternator - jest opis w serwisówce jak go sprawdzić itd.
Kable - przy odpiętym aku posprawdzać miernikiem i wizualnie czy jest przejście i nie ma gdzieś zwarć, czy jest dobry kontakt, czy nie ma śniedzi (chodzi głównie o kable z obwodu ładowania, czyli te od alternatora, reglera, aku itp.)
Akumulator - nie może być padaka, nie może szybko sam się rozładowywać ani mieć sporo za dużej pojemności, bo to z czasem też może wykończyć regler

Druga sprawa, czy kupujesz cały czas z tego samego źródła regulator? Może jakieś kijowe są.
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

Awatar użytkownika
sonr
Posty: 235
Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
Imię: Kornel
Skąd: Radom

Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)

Nieprzeczytany post autor: sonr » 5 maja 2016, o 22:09

Przyczyną awarii tego regulatora było oderwanie się zielonego przewodu czyli masowego... Dobrze że na gwarancji miałem i nowy już zamontowany :). Także z siecią i alternator wporzo. Uff :). Jutro lecę na Radom jbc wpadać :D

Awatar użytkownika
sonr
Posty: 235
Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
Imię: Kornel
Skąd: Radom

Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)

Nieprzeczytany post autor: sonr » 14 maja 2016, o 14:50

Jak na wyświetlaczu powinno pokazywać w service Mode po odpaleniu -C00 a po dodaniu gazu wyswietla mi się -(kreska u góry) C00. Bo mam wrażenie jakby odpadł lekko na dolnych obrotach. I pytanie jaki jest test poprawnego działania TRE dodam że mam tą wersję że na luzie nie ma wyŻszych obrotów

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 14 maja 2016, o 17:27

sonr pisze:Jak na wyświetlaczu powinno pokazywać w service Mode po odpaleniu -C00 a po dodaniu gazu wyswietla mi się -(kreska u góry) C00.
I tak jest OK.

Co do TRE - najszybciej na wyczucie ;). Ale rozumiem, ze nie jesteś pewien i dlatego pytasz. Wtedy moto na podnośnik, odpalić wrzucić jedynkę i zmierzyć jaki jest opór na czerwonym kablu (wychodzącym z wtyczki w stronę ECU, TRE musi być podpięte więc musisz jakoś do konektora od strony kabla się wpiąć) do masy. Powinno być ok. 15 kOhm lub 7 kOhm, jeśli będzie mniej lub nieskończoność to uwalone.
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

Awatar użytkownika
sonr
Posty: 235
Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
Imię: Kornel
Skąd: Radom

Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)

Nieprzeczytany post autor: sonr » 14 maja 2016, o 17:58

juz myslalem ze bede musial robic synchre przepustnicy a , tre sprawdze jak zalatwie sobie miernik :D W takim wypadku sprawdze pompe paliwa i wtyrski czy przypadkiem sie nie zawalily jakims syfem. Moto sie wkreca ale wczesniej jakos lepiej z dolu szlo :P

Awatar użytkownika
sonr
Posty: 235
Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
Imię: Kornel
Skąd: Radom

Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)

Nieprzeczytany post autor: sonr » 16 maja 2016, o 20:54

Ponowne pytanko ;) Czy po przez skrocenie komina mogłem stracic na dolnym zakresie mocy ? Bo skrócilem komin o jakies 20cm i mam wrazenia jakby wczesniej lepiej szedl z dolu... A jesli nie to jak moge odzyskac moc. Np po 7tys moto idzie jak strzala ale do tych wlasnie obrotow muli troszke:/

Awatar użytkownika
faza20
Posty: 562
Rejestracja: 12 wrz 2010, o 10:40
Motocykl: MT-09
Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
Imię: Rafał
Skąd: Gdańsk

Nieprzeczytany post autor: faza20 » 16 maja 2016, o 23:51

Tak, mogłeś. Żeby odzyskać dospawaj co uciąłeś. ;-) lub ecu flash.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Obrazek

Awatar użytkownika
sonr
Posty: 235
Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
Imię: Kornel
Skąd: Radom

Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)

Nieprzeczytany post autor: sonr » 19 maja 2016, o 21:00

Zgiety wezyk od pompy hehhe oraz sprawdzilem wtryski. Kupilem Liqui Moly Injection Reinger wlalem cala butelke i motocykl normalnie wkreca sie na dol jak i gore. Nie bylem dobrze nastawiony na te srodki ale stwierdzam iz dzialaja , albo efekt placebo :D :D

Awatar użytkownika
sonr
Posty: 235
Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
Imię: Kornel
Skąd: Radom

Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)

Nieprzeczytany post autor: sonr » 14 cze 2016, o 22:01

Tak rozjebaleeem... gixxa.... :/ Plany sa takie bo jest prosty i normalnie wszystko pracuje jak przed gleba. Najbardziej ucierpiala czasza ktora ciezko bedzie mi odtworzyc w oryginale... Robie z niego motocykl torowy ktos ma jakies spostrzeznia co warto zrobic by byla to udana torowka ?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

a tak to sie stalo... https://www.youtube.com/watch?v=cJMcViyW82E chyba opona slizg zlapala

Awatar użytkownika
pablogixx
Posty: 1394
Rejestracja: 19 sie 2014, o 11:38
Motocykl: yamaha r6 rj09
Wymarzony motocykl: Suzuki gsxr 600/750 K6
Imię: Paweł
Skąd: TSZ
Lokalizacja: Połaniec / Kielce

Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)

Nieprzeczytany post autor: pablogixx » 14 cze 2016, o 23:10

Co to za opona z przodu ?
Tyl raczej napewno uslizgu nie zlapal, poprostu przesadziles z gazem.. :/
Co do przerobki na tor poszukaj na forum bo chlopaki pisali dosc duzo. Nawet widzialem kiedys na scigacz.pl artykal o poczatkach scigania sie na torze na przykladzie k1 600cc.
Bodajze niskobudzetowe sciganie sie na torze...

Awatar użytkownika
sonr
Posty: 235
Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
Imię: Kornel
Skąd: Radom

Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)

Nieprzeczytany post autor: sonr » 14 cze 2016, o 23:16

R10 Racing na przodzie , za głupotę i błędy trzeba płacić od to :) po wakacjach rn09 wjedzie a na tor będzie 600

Awatar użytkownika
pablogixx
Posty: 1394
Rejestracja: 19 sie 2014, o 11:38
Motocykl: yamaha r6 rj09
Wymarzony motocykl: Suzuki gsxr 600/750 K6
Imię: Paweł
Skąd: TSZ
Lokalizacja: Połaniec / Kielce

Re: GSX-R 600 K3 ALSTARE fiufiu ;)

Nieprzeczytany post autor: pablogixx » 15 cze 2016, o 06:12

Kurka, dopiero teraz spojrzalem ze mialem wlasnie z Toba na tor Radom jechac :/ teraz juz nie pojedziemy poki co...

ODPOWIEDZ