Black GSXR 750

Pokaż swój sprzęt! Zdjęcia i opisy Waszych maszyn.
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Awatar użytkownika
Vojtek
Posty: 87
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:28
Motocykl: suzuki gsxr 750 k7
Imię: Wojtek
Skąd: Warszawa

Re: Black GSXR 750

Nieprzeczytany post autor: Vojtek » 7 cze 2016, o 17:47

Kenij pisze:No ładny Gixer :) Powiedz mi, czy zauważyłeś jakieś zmiany podczas hamowania na niefabrycznych tarczach? Jest lepiej czy gorzej?
na ten moment nie czuje jakis ogromnych roznic, w przyszlym tygodniu przetestuje je mam nadzieje na torze i wtedy bedzie wszystko jasne, na ulicy te i seryjne byly wystarczajace, dopiero na torze czulem ze czegos mi brakuje, teraz mamy troche inne tarcze, troche inne klocki...zobaczymy, bedziemy testowac

Awatar użytkownika
NasE
Posty: 58
Rejestracja: 5 lut 2014, o 11:36
Motocykl: GSXR 750 K7
Imię: Artur
Skąd: Szczecin
Lokalizacja: Szczecin

Re: Black GSXR 750

Nieprzeczytany post autor: NasE » 9 cze 2016, o 11:42

Siemanko,

widze ze od poczatku troche modyfikacji i jedna o ktorej nie wspominales to na ostatniej fotce z 2giej strony wiedze juz oplot.
Ja bede na dniach zmienial klocki i plyn bo juz 2 lata minely i ciagle bije sie z myslami czy wrzucac HEL lub GOODRIDGE.
Mysle nad ukladem F czyli 2 przewody z pompy zamiast laczenia przy zacisku).

Fajnie, ze wrzuciles z czerwonymi bo wlasnie mam te same malowanie mojego K7 i miedzy takimi czerwonymi w przezroczystej koszulce a czarnymi sie waham.

Mozesz prosz epowiedziec czy z pespektywy czasu dobra zmiana? Jaki masz oplot? Dozowalnosc itd, ale ciagle sie zastanawiam czy jest sens wrzucac. Jedni znajomi gadaja tak inni inaczej. Ile ludzi tyle opini.. na heble u siebie nie narzekam, ale ciagle mnie to nurtuje. zwlaszcza ze niby przewody powinno sie wymieniac co 4-5 lat. Tutaj wlasnie kolesie jezdzacy w Mistrzostwach Polski mi tak zalecaja plus rozbiorke zaciskow oraz czyszczonko, a z kolei moj drugi wieloletni mechanior mowi ze niepotrzebne wydatki...


Dzieki z gory za feedback. U Leguta na cene jestem dogadany juz, ale ...
Moja Czarnula GSX-R 750 K7 ----> http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=8489

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: Black GSXR 750

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 9 cze 2016, o 12:06

Moim zdaniem warto a różnica w firmie HEL lub GOODRIDGE jest taka że hel już że tak powiem w serii ma anodowane końcówki aluminiowe w kolorze a w goodridge ma ocynkowane a jak chcesz w kolorze trza dopłacić i wychodzą wtedy drożej jak z hel-a ;) Kolory oczywiście do woli

Moim zdaniem pięknie wygląda i czerwień jak najbardziej pasuje :D

Czyszczenie zacisków to podstawa i bezpieczeństwo wiec trochę jestem zdziwiony tym co ci mechanik kolega podpowiada :roll:

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: Black GSXR 750

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 9 cze 2016, o 12:11

ToMsOn pisze:Moim zdaniem warto a różnica w firmie HEL lub GOODRIDGE jest taka że hel już że tak powiem w serii ma anodowane końcówki aluminiowe w kolorze a w goodridge ma ocynkowane a jak chcesz w kolorze trza dopłacić i wychodzą wtedy drożej jak z hel-a ;) Kolory oczywiście do woli
Trochę nie do końca - hel ma jeszcze lepszą sprawę bo ma końcówki z nierdzewki, z tym że one nie są anodowane a malowane. Za to w goodridge możesz dopłacić za "amelinowy" kolor - niby lżejsze, ale widziałem foty pękniętych aluminiowych końcówek - wiadomo pewnie jakiś debil dokręcił "na wyczucie" ale sam fakt, ze potrafi strzelić trochę zniechęca. Fajne przewody i niemal praktycznie takie jak HEL (końcówki nierdzewka + kolory) ma firma Spiegler, sam się zastanawiałem bo solidnie wyglądają. Ale ja ostatecznie kupiłem HEL'a, miałem już raz wcześniej no i fakt że to oficjalny dostawca do BSB, IOMTT itd. ;)
Ostatnio zmieniony 9 cze 2016, o 12:12 przez Pawlus, łącznie zmieniany 1 raz.
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

Awatar użytkownika
NasE
Posty: 58
Rejestracja: 5 lut 2014, o 11:36
Motocykl: GSXR 750 K7
Imię: Artur
Skąd: Szczecin
Lokalizacja: Szczecin

Re: Black GSXR 750

Nieprzeczytany post autor: NasE » 9 cze 2016, o 12:11

sorki za OT roznice HEL vs goodridge bede mial 10-15zl jakos za komplet niecale 400zl
czy ktoras firma lepsza od drugiej jesli taka sama cena?
co do czysczenia w sensie chodzilo ze jedni mowia o rozebraniu zaciskow wyjeciu tloczkow poczyszczeniu wszystkiego itd (taga regeneracja choc mam w 100% sprawne).
a moj mechanik mowi tylko o przeczyszczeniu bez rozbierania czyli tak jak jest - plus smarowanko

przepraszam za OT :( i niech sie kolega wypowie jak mu tam to poczulo sie na klamce :)
Moja Czarnula GSX-R 750 K7 ----> http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=8489

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: Black GSXR 750

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 9 cze 2016, o 12:18

No to ja również przepraszając za offtopic pozwolę sobie odpowiedzieć... ;)
@up - dla mnie HEL lepiej, ale goodridge też są ok nieco taniej wyjdzie w nich za ocynk końcówki ale imo lepiej dopłacić do HEL'a i wciąć nierdzewke. W dodatku w HEL'u na pewno dostaniesz wszystkie potrzebne gumeczki i inne pierdółki a w goodridge to nie wiem.
co do czysczenia w sensie chodzilo ze jedni mowia o rozebraniu zaciskow wyjeciu tloczkow poczyszczeniu wszystkiego itd (taga regeneracja choc mam w 100% sprawne).
a moj mechanik mowi tylko o przeczyszczeniu bez rozbierania czyli tak jak jest - plus smarowanko
Zapraszam do zapoznania się z tym postem i zobaczenia zdjęć wnętrza zacisku po x latach: viewtopic.php?p=89908#p89908
Jeśli zmieniasz przewody - dla mnie to sprawa oczywista by rozebrać zaciski i je też skontrolować, bo i tak będziesz musiał napełniać układ od nowa. Możliwe, że któryś tłoczek będzie miał wżery albo uszczelki będą już do wymiany - dla mnie sprawa oczywista by zrobić pełen serwis. Jeśli jednak wymieniasz sam płyn bez przewodów - no to możesz pokusić się tylko o wysunięcie tłoczków i ich wyczyszczenie.
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: Black GSXR 750

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 9 cze 2016, o 12:26

Kurcze w marcu zmieniałem przewody i dałbym głowę że to aluminium i tak mi z resztą sam Maciek napisał :)
cyt: "Hel ma tylko aluminiowe w kolorze"

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: Black GSXR 750

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 9 cze 2016, o 12:29

http://www.przewodywoplocie.pl/index.ph ... hamulcowe/

EDIT - można to scalić z moim poprzednim postem żeby aż tak rozległego offtopu nie było :D
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

Awatar użytkownika
NasE
Posty: 58
Rejestracja: 5 lut 2014, o 11:36
Motocykl: GSXR 750 K7
Imię: Artur
Skąd: Szczecin
Lokalizacja: Szczecin

Re: Black GSXR 750

Nieprzeczytany post autor: NasE » 9 cze 2016, o 12:36

podziekowal :) to teraz mam tylko balagan w glowie czy zmieniac na oplot...
Moja Czarnula GSX-R 750 K7 ----> http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=8489

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: Black GSXR 750

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 9 cze 2016, o 12:40

hmm dzisiaj to sprawdzę hehe :P

Moim zdaniem zmieniać jeśli masz zamiar jeszcze tym moto pojeździć :)

Awatar użytkownika
Vojtek
Posty: 87
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:28
Motocykl: suzuki gsxr 750 k7
Imię: Wojtek
Skąd: Warszawa

Re: Black GSXR 750

Nieprzeczytany post autor: Vojtek » 9 cze 2016, o 15:08

Czesc
wczesniej bawilem sie samochodami i mialem w aucie przewody GOODRIDGE, takie same dalem do moto, chcialem zalozyc HEL bo byla dobra cena ale udalo sie znalezc GOODRIDGE w takiej samej cenie wiec kupilem przewody mi znane, wczesniej nie slyszalem o HEL...kupielm motocykl i kazdy mechanik i znajomy mi mowil, zmien przewody, hamulce byly od poczatku takie sobie...ale mialem do wymiany klocki wiec myslalem ze pewnie po zmianie klockow znowu hamulec bedzie dobry, po zmianie samych klockow nie widzialem jakies roznicy w hamowaniu, dopiero po zmienie przewodow klamka zrobila sie zdecydowanie twardsza...nie sluchaj mechanikow ktorzy mowia zeby zostawic stare przewody :)

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: Black GSXR 750

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 9 cze 2016, o 15:39

W oplot na prawdę warto zainwestować, jeśli moto nie idzie na sprzedaż. Gumowe przewody puchną przy hamowaniu i siła hamowania jest słabsza, a zazwyczaj takie przewody siedzą od nowości (a producent zaleca wymiane co 4 lata - wiadomo, że nikt nie wymienia hehe). Myślę, że taki przewód gumowy wytrzyma góra 25-30 lat bo to w końcu guma i kiedyś strzeli, 15 letnie widziałem i hamowały ale wszystko ma swój czas. Taki oplot przeżyje raczej dłużej niż moto, więc dla własnego bezpieczeństwa lepiej wymienić przy okazji. Ale wiadomo, że sam oplot to nie wszystko, jeśli chce się na prawdę kosior hebla no to w gixach poza przewodami na pierwszy ogień trzeba wymienić pompę, która jak wiadomo jest tutaj najsłabszym ogniem, później zaciski i tarcze i dopiero na sam koniec klocki, w takiej kolejności myślę jest wpływ na siłę hamowania.
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

Awatar użytkownika
Vojtek
Posty: 87
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:28
Motocykl: suzuki gsxr 750 k7
Imię: Wojtek
Skąd: Warszawa

Re: Black GSXR 750

Nieprzeczytany post autor: Vojtek » 14 cze 2016, o 16:03

moto jednak dostanie nowy wydech, moze calkiem niedlugo :twisted:

Awatar użytkownika
Vojtek
Posty: 87
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:28
Motocykl: suzuki gsxr 750 k7
Imię: Wojtek
Skąd: Warszawa

Re: Black GSXR 750

Nieprzeczytany post autor: Vojtek » 22 lip 2016, o 12:49

połowa roboty...przymiarki
Obrazek

Awatar użytkownika
ToMsOn
Posty: 3147
Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>
Lokalizacja: Cała Polska

Re: Black GSXR 750

Nieprzeczytany post autor: ToMsOn » 22 lip 2016, o 13:08

niczym przyczajona cobra ten wydech wyszedł ale podoba mi się :D

ODPOWIEDZ