na ten moment nie czuje jakis ogromnych roznic, w przyszlym tygodniu przetestuje je mam nadzieje na torze i wtedy bedzie wszystko jasne, na ulicy te i seryjne byly wystarczajace, dopiero na torze czulem ze czegos mi brakuje, teraz mamy troche inne tarcze, troche inne klocki...zobaczymy, bedziemy testowacKenij pisze:No ładny Gixer Powiedz mi, czy zauważyłeś jakieś zmiany podczas hamowania na niefabrycznych tarczach? Jest lepiej czy gorzej?
Black GSXR 750
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- Vojtek
- Posty: 87
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:28
- Motocykl: suzuki gsxr 750 k7
- Imię: Wojtek
- Skąd: Warszawa
Re: Black GSXR 750
- NasE
- Posty: 58
- Rejestracja: 5 lut 2014, o 11:36
- Motocykl: GSXR 750 K7
- Imię: Artur
- Skąd: Szczecin
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Black GSXR 750
Siemanko,
widze ze od poczatku troche modyfikacji i jedna o ktorej nie wspominales to na ostatniej fotce z 2giej strony wiedze juz oplot.
Ja bede na dniach zmienial klocki i plyn bo juz 2 lata minely i ciagle bije sie z myslami czy wrzucac HEL lub GOODRIDGE.
Mysle nad ukladem F czyli 2 przewody z pompy zamiast laczenia przy zacisku).
Fajnie, ze wrzuciles z czerwonymi bo wlasnie mam te same malowanie mojego K7 i miedzy takimi czerwonymi w przezroczystej koszulce a czarnymi sie waham.
Mozesz prosz epowiedziec czy z pespektywy czasu dobra zmiana? Jaki masz oplot? Dozowalnosc itd, ale ciagle sie zastanawiam czy jest sens wrzucac. Jedni znajomi gadaja tak inni inaczej. Ile ludzi tyle opini.. na heble u siebie nie narzekam, ale ciagle mnie to nurtuje. zwlaszcza ze niby przewody powinno sie wymieniac co 4-5 lat. Tutaj wlasnie kolesie jezdzacy w Mistrzostwach Polski mi tak zalecaja plus rozbiorke zaciskow oraz czyszczonko, a z kolei moj drugi wieloletni mechanior mowi ze niepotrzebne wydatki...
Dzieki z gory za feedback. U Leguta na cene jestem dogadany juz, ale ...
widze ze od poczatku troche modyfikacji i jedna o ktorej nie wspominales to na ostatniej fotce z 2giej strony wiedze juz oplot.
Ja bede na dniach zmienial klocki i plyn bo juz 2 lata minely i ciagle bije sie z myslami czy wrzucac HEL lub GOODRIDGE.
Mysle nad ukladem F czyli 2 przewody z pompy zamiast laczenia przy zacisku).
Fajnie, ze wrzuciles z czerwonymi bo wlasnie mam te same malowanie mojego K7 i miedzy takimi czerwonymi w przezroczystej koszulce a czarnymi sie waham.
Mozesz prosz epowiedziec czy z pespektywy czasu dobra zmiana? Jaki masz oplot? Dozowalnosc itd, ale ciagle sie zastanawiam czy jest sens wrzucac. Jedni znajomi gadaja tak inni inaczej. Ile ludzi tyle opini.. na heble u siebie nie narzekam, ale ciagle mnie to nurtuje. zwlaszcza ze niby przewody powinno sie wymieniac co 4-5 lat. Tutaj wlasnie kolesie jezdzacy w Mistrzostwach Polski mi tak zalecaja plus rozbiorke zaciskow oraz czyszczonko, a z kolei moj drugi wieloletni mechanior mowi ze niepotrzebne wydatki...
Dzieki z gory za feedback. U Leguta na cene jestem dogadany juz, ale ...
Moja Czarnula GSX-R 750 K7 ----> http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=8489
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: Black GSXR 750
Moim zdaniem warto a różnica w firmie HEL lub GOODRIDGE jest taka że hel już że tak powiem w serii ma anodowane końcówki aluminiowe w kolorze a w goodridge ma ocynkowane a jak chcesz w kolorze trza dopłacić i wychodzą wtedy drożej jak z hel-a Kolory oczywiście do woli
Moim zdaniem pięknie wygląda i czerwień jak najbardziej pasuje
Czyszczenie zacisków to podstawa i bezpieczeństwo wiec trochę jestem zdziwiony tym co ci mechanik kolega podpowiada
Moim zdaniem pięknie wygląda i czerwień jak najbardziej pasuje
Czyszczenie zacisków to podstawa i bezpieczeństwo wiec trochę jestem zdziwiony tym co ci mechanik kolega podpowiada
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Black GSXR 750
Trochę nie do końca - hel ma jeszcze lepszą sprawę bo ma końcówki z nierdzewki, z tym że one nie są anodowane a malowane. Za to w goodridge możesz dopłacić za "amelinowy" kolor - niby lżejsze, ale widziałem foty pękniętych aluminiowych końcówek - wiadomo pewnie jakiś debil dokręcił "na wyczucie" ale sam fakt, ze potrafi strzelić trochę zniechęca. Fajne przewody i niemal praktycznie takie jak HEL (końcówki nierdzewka + kolory) ma firma Spiegler, sam się zastanawiałem bo solidnie wyglądają. Ale ja ostatecznie kupiłem HEL'a, miałem już raz wcześniej no i fakt że to oficjalny dostawca do BSB, IOMTT itd.ToMsOn pisze:Moim zdaniem warto a różnica w firmie HEL lub GOODRIDGE jest taka że hel już że tak powiem w serii ma anodowane końcówki aluminiowe w kolorze a w goodridge ma ocynkowane a jak chcesz w kolorze trza dopłacić i wychodzą wtedy drożej jak z hel-a Kolory oczywiście do woli
Ostatnio zmieniony 9 cze 2016, o 12:12 przez Pawlus, łącznie zmieniany 1 raz.
- NasE
- Posty: 58
- Rejestracja: 5 lut 2014, o 11:36
- Motocykl: GSXR 750 K7
- Imię: Artur
- Skąd: Szczecin
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Black GSXR 750
sorki za OT roznice HEL vs goodridge bede mial 10-15zl jakos za komplet niecale 400zl
czy ktoras firma lepsza od drugiej jesli taka sama cena?
co do czysczenia w sensie chodzilo ze jedni mowia o rozebraniu zaciskow wyjeciu tloczkow poczyszczeniu wszystkiego itd (taga regeneracja choc mam w 100% sprawne).
a moj mechanik mowi tylko o przeczyszczeniu bez rozbierania czyli tak jak jest - plus smarowanko
przepraszam za OT i niech sie kolega wypowie jak mu tam to poczulo sie na klamce
czy ktoras firma lepsza od drugiej jesli taka sama cena?
co do czysczenia w sensie chodzilo ze jedni mowia o rozebraniu zaciskow wyjeciu tloczkow poczyszczeniu wszystkiego itd (taga regeneracja choc mam w 100% sprawne).
a moj mechanik mowi tylko o przeczyszczeniu bez rozbierania czyli tak jak jest - plus smarowanko
przepraszam za OT i niech sie kolega wypowie jak mu tam to poczulo sie na klamce
Moja Czarnula GSX-R 750 K7 ----> http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=8489
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Black GSXR 750
No to ja również przepraszając za offtopic pozwolę sobie odpowiedzieć...
@up - dla mnie HEL lepiej, ale goodridge też są ok nieco taniej wyjdzie w nich za ocynk końcówki ale imo lepiej dopłacić do HEL'a i wciąć nierdzewke. W dodatku w HEL'u na pewno dostaniesz wszystkie potrzebne gumeczki i inne pierdółki a w goodridge to nie wiem.
Jeśli zmieniasz przewody - dla mnie to sprawa oczywista by rozebrać zaciski i je też skontrolować, bo i tak będziesz musiał napełniać układ od nowa. Możliwe, że któryś tłoczek będzie miał wżery albo uszczelki będą już do wymiany - dla mnie sprawa oczywista by zrobić pełen serwis. Jeśli jednak wymieniasz sam płyn bez przewodów - no to możesz pokusić się tylko o wysunięcie tłoczków i ich wyczyszczenie.
@up - dla mnie HEL lepiej, ale goodridge też są ok nieco taniej wyjdzie w nich za ocynk końcówki ale imo lepiej dopłacić do HEL'a i wciąć nierdzewke. W dodatku w HEL'u na pewno dostaniesz wszystkie potrzebne gumeczki i inne pierdółki a w goodridge to nie wiem.
Zapraszam do zapoznania się z tym postem i zobaczenia zdjęć wnętrza zacisku po x latach: viewtopic.php?p=89908#p89908co do czysczenia w sensie chodzilo ze jedni mowia o rozebraniu zaciskow wyjeciu tloczkow poczyszczeniu wszystkiego itd (taga regeneracja choc mam w 100% sprawne).
a moj mechanik mowi tylko o przeczyszczeniu bez rozbierania czyli tak jak jest - plus smarowanko
Jeśli zmieniasz przewody - dla mnie to sprawa oczywista by rozebrać zaciski i je też skontrolować, bo i tak będziesz musiał napełniać układ od nowa. Możliwe, że któryś tłoczek będzie miał wżery albo uszczelki będą już do wymiany - dla mnie sprawa oczywista by zrobić pełen serwis. Jeśli jednak wymieniasz sam płyn bez przewodów - no to możesz pokusić się tylko o wysunięcie tłoczków i ich wyczyszczenie.
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: Black GSXR 750
Kurcze w marcu zmieniałem przewody i dałbym głowę że to aluminium i tak mi z resztą sam Maciek napisał
cyt: "Hel ma tylko aluminiowe w kolorze"
cyt: "Hel ma tylko aluminiowe w kolorze"
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Black GSXR 750
http://www.przewodywoplocie.pl/index.ph ... hamulcowe/
EDIT - można to scalić z moim poprzednim postem żeby aż tak rozległego offtopu nie było
EDIT - można to scalić z moim poprzednim postem żeby aż tak rozległego offtopu nie było
- NasE
- Posty: 58
- Rejestracja: 5 lut 2014, o 11:36
- Motocykl: GSXR 750 K7
- Imię: Artur
- Skąd: Szczecin
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Black GSXR 750
podziekowal to teraz mam tylko balagan w glowie czy zmieniac na oplot...
Moja Czarnula GSX-R 750 K7 ----> http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=8489
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: Black GSXR 750
hmm dzisiaj to sprawdzę hehe
Moim zdaniem zmieniać jeśli masz zamiar jeszcze tym moto pojeździć
Moim zdaniem zmieniać jeśli masz zamiar jeszcze tym moto pojeździć
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
- Vojtek
- Posty: 87
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:28
- Motocykl: suzuki gsxr 750 k7
- Imię: Wojtek
- Skąd: Warszawa
Re: Black GSXR 750
Czesc
wczesniej bawilem sie samochodami i mialem w aucie przewody GOODRIDGE, takie same dalem do moto, chcialem zalozyc HEL bo byla dobra cena ale udalo sie znalezc GOODRIDGE w takiej samej cenie wiec kupilem przewody mi znane, wczesniej nie slyszalem o HEL...kupielm motocykl i kazdy mechanik i znajomy mi mowil, zmien przewody, hamulce byly od poczatku takie sobie...ale mialem do wymiany klocki wiec myslalem ze pewnie po zmianie klockow znowu hamulec bedzie dobry, po zmianie samych klockow nie widzialem jakies roznicy w hamowaniu, dopiero po zmienie przewodow klamka zrobila sie zdecydowanie twardsza...nie sluchaj mechanikow ktorzy mowia zeby zostawic stare przewody
wczesniej bawilem sie samochodami i mialem w aucie przewody GOODRIDGE, takie same dalem do moto, chcialem zalozyc HEL bo byla dobra cena ale udalo sie znalezc GOODRIDGE w takiej samej cenie wiec kupilem przewody mi znane, wczesniej nie slyszalem o HEL...kupielm motocykl i kazdy mechanik i znajomy mi mowil, zmien przewody, hamulce byly od poczatku takie sobie...ale mialem do wymiany klocki wiec myslalem ze pewnie po zmianie klockow znowu hamulec bedzie dobry, po zmianie samych klockow nie widzialem jakies roznicy w hamowaniu, dopiero po zmienie przewodow klamka zrobila sie zdecydowanie twardsza...nie sluchaj mechanikow ktorzy mowia zeby zostawic stare przewody
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Black GSXR 750
W oplot na prawdę warto zainwestować, jeśli moto nie idzie na sprzedaż. Gumowe przewody puchną przy hamowaniu i siła hamowania jest słabsza, a zazwyczaj takie przewody siedzą od nowości (a producent zaleca wymiane co 4 lata - wiadomo, że nikt nie wymienia hehe). Myślę, że taki przewód gumowy wytrzyma góra 25-30 lat bo to w końcu guma i kiedyś strzeli, 15 letnie widziałem i hamowały ale wszystko ma swój czas. Taki oplot przeżyje raczej dłużej niż moto, więc dla własnego bezpieczeństwa lepiej wymienić przy okazji. Ale wiadomo, że sam oplot to nie wszystko, jeśli chce się na prawdę kosior hebla no to w gixach poza przewodami na pierwszy ogień trzeba wymienić pompę, która jak wiadomo jest tutaj najsłabszym ogniem, później zaciski i tarcze i dopiero na sam koniec klocki, w takiej kolejności myślę jest wpływ na siłę hamowania.
- Vojtek
- Posty: 87
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:28
- Motocykl: suzuki gsxr 750 k7
- Imię: Wojtek
- Skąd: Warszawa
Re: Black GSXR 750
moto jednak dostanie nowy wydech, moze calkiem niedlugo
- Vojtek
- Posty: 87
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:28
- Motocykl: suzuki gsxr 750 k7
- Imię: Wojtek
- Skąd: Warszawa
Re: Black GSXR 750
połowa roboty...przymiarki
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: Black GSXR 750
niczym przyczajona cobra ten wydech wyszedł ale podoba mi się
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #