Kranik paliwa - normalny czy rezerwa?
: 14 cze 2010, o 17:16
Zastanawiam się czy jeżdżenie cały czas na "rezerwie" i nie zmienianie tej pozycji nawet po zalaniu do pełna wpływa jakoś na ciśnienie paliwa lub jego poziom
w komorach pływakowych gaźnika. Zastanawiam się czy może to mieć wpływ w jakimś małym stopniu na pracę silnika lub na poziom spalania. Dodam że gaźniki są podciśnieniowe, więc nie ma możliwości "zalania gaźnika" nawet jak moto stoi długo z otwartym kranem. Na zdrowy rozsądek jeśli rurka rezerwy w baku jest niżej to ciśnienie paliwa na gaźnik w czasie pracy silnika będzie większe aniżeli dałbym go w pozycji "normal".
Problem dotyczy mnie pośrednio, ale wiem że w starych gixerach typu "W" lub oldschoolowych olejakach był stosowany kranik paliwa. Mam twina chłodzonego powietrzem ,coś jak GS500 - tylko 250 którym jeżdżę na codzień, wszystko chodzi idealnie ale nie daje mi to spokoju.
Co myślicie?
w komorach pływakowych gaźnika. Zastanawiam się czy może to mieć wpływ w jakimś małym stopniu na pracę silnika lub na poziom spalania. Dodam że gaźniki są podciśnieniowe, więc nie ma możliwości "zalania gaźnika" nawet jak moto stoi długo z otwartym kranem. Na zdrowy rozsądek jeśli rurka rezerwy w baku jest niżej to ciśnienie paliwa na gaźnik w czasie pracy silnika będzie większe aniżeli dałbym go w pozycji "normal".
Problem dotyczy mnie pośrednio, ale wiem że w starych gixerach typu "W" lub oldschoolowych olejakach był stosowany kranik paliwa. Mam twina chłodzonego powietrzem ,coś jak GS500 - tylko 250 którym jeżdżę na codzień, wszystko chodzi idealnie ale nie daje mi to spokoju.
Co myślicie?