gsx-r 400 pali moduł

Wszystko o GSX 1300R Hayabusa, GSX-R1100 itd.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
blady21
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 26 sie 2010, o 19:16

gsx-r 400 pali moduł

Nieprzeczytany post autor: blady21 » 26 sie 2010, o 19:52

Witam jestem tu nowy potrzebuje porady.
Mam do kupienia gsx-r 400 89r i tak to wszystko ok ładnie pięknie tylko że pali moduł kolega kupił już drugi i w ciągu jednego dnia jazdy spalił drugi dlaczego tak się dzieje? Może być to wina regulatora napięcia? A jak nie to jaka to inna przyczyna? Pozdrawiam

dudusgsx750r
Nowy
Nowy
Posty: 35
Rejestracja: 16 maja 2010, o 18:28
Motocykl: Suzuki gsx750r
Wymarzony motocykl: Suzuki gsx1300r hayabusa

Re: gsx-r 400 pali moduł

Nieprzeczytany post autor: dudusgsx750r » 26 sie 2010, o 20:29

Witam. Jak mógłbym coś poradzić, to woltomierzem sprawdż ładowanie, może faktycznie przeładowuje jak to regulator. Chociaż dziwne wydaje mi się że pali akurat modół??? Możesz posprawdzać też połączenia i przewody, ale dotąd zazwyczaj jak palił się modół to miało to przyczynę typu w spalonej cewce naprzykład. Cewka może być jakoś uszkodzona i robi za duży pobór i modół niewytrzymuje. Tyle mogę doradzić ze swoją skromną wiedzą, może ktoś bardziej doświadczony pomoże, narazie możesz to sprawdzić.

blady21
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 26 sie 2010, o 19:16

Re: gsx-r 400 pali moduł

Nieprzeczytany post autor: blady21 » 26 sie 2010, o 20:44

właśnie teraz mi się przypomniało ze jak robiłem inny motor to kabel zasilający moduł szedł prosto od cewki a nie od regulatora ale jak w goglach wpisałem to hasło to najczęściej odpowiedzi były że to wina regulatora więc sam nie wiem i liczę że ktoś z was mi pomoże. I jeszcze jedno pytanie pasują części od innego gsxr-a do tej 400ccm?

Awatar użytkownika
asphaltsurfer
Posty: 216
Rejestracja: 27 kwie 2010, o 13:39
Motocykl: K6 1000 red + FZR 1000
Lokalizacja: Kraków

Re: gsx-r 400 pali moduł

Nieprzeczytany post autor: asphaltsurfer » 29 sie 2010, o 13:20

Powinny pasować od 750 z tych lat, ale głowy nie dam, ewentualnie od Bandita 400 spróbuj coś dobrać. Spróbuj też pogrzebać za manualem w googlach lub przynajmniej za schematem. Może być milion pięćset powodów. Jak dla mnie moduł zapłonowy powinien być zasilany akumulatora. Jak podejrzewasz regulator napięcia to go odłącz i próbuj jeździć bez ładowania, aku powinno wytrzymać trochę.

ODPOWIEDZ