Strona 1 z 1

GSXR 1100 stuki do 3000 rpm

: 6 lip 2014, o 17:33
autor: opi
Witam moj problem polega na tym im podczas pracy silnika na ze slychac stukanie albo przerywanie ale to takie dziwne stuki bo powyzej 3tys RPM one cichna i ich prawie nie slychac nawet jak silnik ucichnie slychac je do 3tys rpm Minimalnie ktos musialby sie wsluchac by je uslyszec dodam ze do tej pory smigala bez problemu...
Moze to pomoze : Swiece sa nowe ,poprawione kable od WN , wyczyszczone i zsynchronizowane gazniki

Film z pracy silnika...

https://www.youtube.com/watch?v=RSeHNHvR3Bw

Re: Witam PROBLEM

: 6 lip 2014, o 18:40
autor: Suzukibulika
kurde ciężko powiedzieć....zawory..
albo mi się wydaje albo masz nieszczelny wydech przy kolektorach....

Re: Witam PROBLEM

: 6 lip 2014, o 18:58
autor: opi
ale to co rozlegurowaly sie czy sie ktorys oberwal;/ no bo nie chce ruszac calej gory bo to koszt na uszczelke nie :)

Re: Witam PROBLEM

: 6 lip 2014, o 19:49
autor: Suzukibulika
a regulowałeś zawory kiedyś?
nie urwał się, jak by się urwał to byś miał masakre w silniku..

Re: Witam PROBLEM

: 6 lip 2014, o 20:20
autor: opi
no wlasnie nie regulowalem bo to jest tak ze kiedys byl taki metaliczny brzdek jakby mlotkiem o kowadlo .. i myslalem ze poszlo w kolizje z zaworami dlatego nie robilem tego... ale mam ksiazke serwisowa oryginalna wiec tam ma napisane ile to mniejwiecej ma wyniesc na szczelinometrze... problem polega na tym ze boje sie ze to nie to ,a panewki chodz moto ma tylko 50 tys przebiegu od nowosci

Re: Witam PROBLEM

: 6 lip 2014, o 21:35
autor: Suzukibulika
sprawdź luzy zaworowe..
i zerknął bym tez do napinacza rozrządu...
expertem nie jestem wiec niech się jeszcze ktoś wypowie...

Re: Witam PROBLEM

: 6 lip 2014, o 21:45
autor: opi
no wlasnie to jest cholera bo ostatnio .. napinacz to palcem wykrecilem bez uzycia klucza ... wiec no kurde teraz podciagnolem go tak jak byc powinien i ciekawe jutro rozpale suzuki i bede wiedzial co jest

Re: Witam PROBLEM

: 8 lip 2014, o 18:33
autor: carter
Sądzę, że to będzie wina wypalonego zaworu. Na początek sprawdź ciśnienie w cylindrach, bo coś mi się wydaje, że jeden cylinder będzie bez sprężania z powodu nieszczelności na wypalonym zaworze. Takiej awarii towarzyszy podobny dźwięk.

Re: Witam PROBLEM

: 8 lip 2014, o 19:59
autor: opi
kompresja na cylindrach jest oszalamiajaca... i nie ma mowy o wypalonym zaworze byl na warsztacie dzis i byla sprawdzana kompresja i jest ok..

Re: Witam PROBLEM

: 8 lip 2014, o 20:18
autor: Suzukibulika
opi pisze:kompresja na cylindrach jest oszalamiajaca... i nie ma mowy o wypalonym zaworze byl na warsztacie dzis i byla sprawdzana kompresja i jest ok..
sprawdziłeś napinacz??
sprawdzałeś czy nie ucieka ci przy kolektorach przy głowicy?

Re: Witam PROBLEM

: 8 lip 2014, o 23:37
autor: opi
napinacz dociagniety chodz przyznam ze kiedys byla taka akcja z nim ze dalo sie go wykrecic palcami -.- ale teraz jest dokrecony i zalany klejem do srub.. no ale moge to zawsze sprawdzic... no hmm kolektorow jeszcze nie ruszalem jutro sie tym zajme i dam znac

Re: Witam PROBLEM

: 9 lip 2014, o 17:29
autor: marco415
Ewidentnie nie pali na jeden gar i jeśli kompresja jest ok, to nie ma iskry lub paliwa na jednym garze. Kolejność przewodów do świec prawidłowa ?

Re: Witam PROBLEM

: 9 lip 2014, o 18:04
autor: opi
tak 1-4 2-3 swiece nowe przewody nowe mozliwe ze paliwa niedostaje bo na 4 lapie jak psikne samostartem

Re: Witam PROBLEM

: 10 lip 2014, o 00:39
autor: marco415
opi pisze:mozliwe ze paliwa niedostaje bo na 4 lapie jak psikne samostartem
Masz rozwiazanie problemu, 4 gaznik niedomaga.

Re: Witam PROBLEM

: 12 gru 2014, o 15:58
autor: lodzia74
Przecież słychać jak cholera, że nie pali na wszystkie gary