Suzuki TL1000R

Wszystko o GSX 1300R Hayabusa, GSX-R1100 itd.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
suzuki
Posty: 122
Rejestracja: 28 paź 2012, o 10:23
Motocykl: suzuki gsxr600
Wymarzony motocykl: suzuki gsxr 1000 l2

Suzuki TL1000R

Nieprzeczytany post autor: suzuki » 19 sie 2014, o 16:40

witam was czy jezdzi ktos moze suzuki tl1000r jakies opinie wrazenia z jazdy? mam pewnego na oku i dlatego pytam

Awatar użytkownika
Patrycjusz29
Posty: 1230
Rejestracja: 10 sie 2013, o 20:19
Motocykl: Suzuki GSXR1000 K3
Wymarzony motocykl: SUZA

Re: tl1000r

Nieprzeczytany post autor: Patrycjusz29 » 19 sie 2014, o 19:01

kumpel ma tl jest zadowolony tylko dobrego tl znaleść to jak igła w stogu siana jak coś ci się zepsuje kłopot z częściami

suzuki
Posty: 122
Rejestracja: 28 paź 2012, o 10:23
Motocykl: suzuki gsxr600
Wymarzony motocykl: suzuki gsxr 1000 l2

Re: tl1000r

Nieprzeczytany post autor: suzuki » 19 sie 2014, o 19:17

a ktory rok bo ja upatrzylem 98 i jak tam z oddawaniem mocy

Awatar użytkownika
Patrycjusz29
Posty: 1230
Rejestracja: 10 sie 2013, o 20:19
Motocykl: Suzuki GSXR1000 K3
Wymarzony motocykl: SUZA

Re: tl1000r

Nieprzeczytany post autor: Patrycjusz29 » 19 sie 2014, o 19:27

też chyba taki rok no zapierdala to ładnie ale chodzi jak sieczkarnia wielka maszyna trzeba mieć dość pary w rękach

suzuki
Posty: 122
Rejestracja: 28 paź 2012, o 10:23
Motocykl: suzuki gsxr600
Wymarzony motocykl: suzuki gsxr 1000 l2

Re: tl1000r

Nieprzeczytany post autor: suzuki » 19 sie 2014, o 21:32

czytalem ze bardzo agresywne i ze strasznie na gume ida

Awatar użytkownika
Puyol187
Posty: 2361
Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
Motocykl: GSXR k3 1k

Re: tl1000r

Nieprzeczytany post autor: Puyol187 » 19 sie 2014, o 21:55

Powiem tak, latałem na tlrce sprzęt jest z gatunku tych który nie wybacza błędów kierowcy, silnik V2 z dużym momentem, czasem na wyjściu z winka potrafi wstawać na koło nawet z 3ki. Trzeba uważać przy zakupie na silnik często są zarżnięte a koszty napraw w tl są spore.

suzuki
Posty: 122
Rejestracja: 28 paź 2012, o 10:23
Motocykl: suzuki gsxr600
Wymarzony motocykl: suzuki gsxr 1000 l2

Re: tl1000r

Nieprzeczytany post autor: suzuki » 19 sie 2014, o 21:58

to na co najbardziej zwracac uwage przy zakupie?

Awatar użytkownika
Puyol187
Posty: 2361
Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
Motocykl: GSXR k3 1k

Re: tl1000r

Nieprzeczytany post autor: Puyol187 » 19 sie 2014, o 22:05

Sprawdź to co w każdym innym moto, polecam sprawdzić ładowanie i stan regulatora napięcia (częsty problem) do tego warto było by zajrzeć do airboxa czy nie pluje olejem na filtr, poza tym pozostałe sprawy jak silnik skrzynia, tarcze klocki, napęd, opony ... powodzenia w oględzinach

suzuki
Posty: 122
Rejestracja: 28 paź 2012, o 10:23
Motocykl: suzuki gsxr600
Wymarzony motocykl: suzuki gsxr 1000 l2

Re: tl1000r

Nieprzeczytany post autor: suzuki » 19 sie 2014, o 22:19

to to wiadomo tylko mialem na mysli wady ukryte ale dzieki

chemik211
Posty: 242
Rejestracja: 1 kwie 2013, o 20:31
Motocykl: Srad 750 96r

Re: tl1000r

Nieprzeczytany post autor: chemik211 » 20 sie 2014, o 20:14

A ja porównać 2001-2002 tl1000r do k1-k2 gsxr1000 spalanie prowadzenie,

Awatar użytkownika
Puyol187
Posty: 2361
Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
Motocykl: GSXR k3 1k

Re: tl1000r

Nieprzeczytany post autor: Puyol187 » 20 sie 2014, o 21:43

Tlki palą dużo a nawet bardzo dużo (cykl miejski) na trasie trochę lepiej, gsxr 1000 pali mniej, nie mam porównania do k1-k2 ale mam za to do k3 1000. K3 pali od 6 do 9 l/100 czasem zdarzy sie więcej ale to rzadko, w tlrce spalanie zaczynało się od 8-9 w trasie a po mieście nawet 11-13 (miasto i ostra jazda). Prowadzenie TLra jest specyficzne, V2 z dużym momentem i dużą mocą, czasami bywa nie obliczalna, często na winklach, szczególnie na ostrym odkręcaniu gazu na wyjściu z winkla, cięższa do opanowania na mokrej nawierzchni od gsxra. W porównaniu z gsxrem tlr robi większe wrażenie w oddawaniu mocy ale jak startowałem obok niej gsxrem to gsxr szedł lepiej. W moim odczuciu lepiej prowadzi sie gsxr, moim zdaniem jest stworzony bardziej do sportowej jazdy niż tlr, tlr trochę mniej poręczny i droższy w eksploatacji, tylna opona znika dość szybko, napęd również. Podsumowując moim zdaniem TLR jest dla osób lubiących przyspieszenia które czuć w nadgarstkach i ścięgnach, choć motocykl jest bardzo ciekawy, ale niestety sztuką jest znaleźć egzemplarz w dobrej kondycji.

suzuki
Posty: 122
Rejestracja: 28 paź 2012, o 10:23
Motocykl: suzuki gsxr600
Wymarzony motocykl: suzuki gsxr 1000 l2

Re: tl1000r

Nieprzeczytany post autor: suzuki » 20 sie 2014, o 23:12

dzieki za odp:)

chemik211
Posty: 242
Rejestracja: 1 kwie 2013, o 20:31
Motocykl: Srad 750 96r

Re: tl1000r

Nieprzeczytany post autor: chemik211 » 21 sie 2014, o 07:10

To chyba jednak z V2 człowiek się wyleczył, myślałem że spalanie będzie bardziej normalne

kinio
Nowy
Nowy
Posty: 11
Rejestracja: 19 maja 2011, o 19:21
Motocykl: SV 650S K6
Wymarzony motocykl: GSX-R 750 >K8

Odp: tl1000r

Nieprzeczytany post autor: kinio » 21 sie 2014, o 15:40

Jak chcesz V2 z dużym momentem i spora mocą to zobacz jeszcze aprilie RSV lub Tuono jak kto woli. Jeżdżę tym od początku roku i jest do ogarnięcia. Ma np. sprzęgło anty-hopkingowe więc przy redukcjach jest sporo bezpieczniej niż w tl. Poczytaj o tym Moto - ja polecam. Zabawy co nie miara a na koło idzie z gazu na 2 bez problemu.

Wysłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
Puyol187
Posty: 2361
Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
Motocykl: GSXR k3 1k

Re: tl1000r

Nieprzeczytany post autor: Puyol187 » 21 sie 2014, o 21:31

W GSXRach też idzie na koło z 2 ki tylko na trochę wyższych obrotach.

ODPOWIEDZ