Strona 3 z 3

Re: Suzuki TL1000R

: 10 sty 2016, o 14:16
autor: czochu
Co do tl-a , miałem 3 litrowe sv-łki czyli silnik z tls-a . Nie mylić z tlr-em. Silnik bardzo podobny aczkolwiek w tlr mocniejszy. Dwie seryjne litrowe sv-ły spalały 7-9l i potrafiły czasem zaskoczyć swoją narowistością przy niskich obr. Bo góra mocna aczkolwiek bez kopa jak w r4. Za to jedna z trzech sv 1000 które posiadałem miała zamontowane PC3 , filtr k&n, przelotowe wydechy i została podkręcona na 140koni. ( mniej więcej moc tlr-a który ma seryjnie 137) to juz była rakieta, z 3 szła na gume przy dość niskich obrotach , była mocno narowista , nadgarstki bolały , oj bolały. Za to przez pc3 i lepszą mape zapłonu w trasie potrafiłem zejść ze spalaniem do 5,5l gdzie w seriii spalała mi 7 . Byłem mega zaskoczony spalaniem i mocą tak samo jak teraz nowym motocyklem Gsxr 1000 z PC3 ;)