Sportowe FILTRY powietrza

jacagrzechotnik
Posty: 124
Rejestracja: 4 wrz 2011, o 22:02
Motocykl: SUZUKI GSX-R 600 99r
Wymarzony motocykl: 600 K7
Lokalizacja: woj. Łódzkie

Sportowe FILTRY powietrza

Nieprzeczytany post autor: jacagrzechotnik » 7 lut 2012, o 15:01

Witam.
Co sądzicie o sportowych filtrach powietrza albo oleju ?
Miał ktoś do czynienia z K&N albo innym ?

Awatar użytkownika
FederPoland
Posty: 193
Rejestracja: 4 lut 2012, o 12:18
Motocykl: GSXR600 2000
Wymarzony motocykl: S1000RR

Re: Sportowe FILTRY powietrza

Nieprzeczytany post autor: FederPoland » 7 lut 2012, o 16:39

Filtr powietrza powoduje większe spalanie. Ogólnie rzeczy przydatne ale do jazdy na torze lub mocniejszego traktowania moto. Jeżeli ktoś po prostu jeździ i patrzy też na ekonomię tej jazdy to rzeczy zupełnie zbędne...
Adrenalina - paliwo dla aktywnych...

bartol44
Posty: 195
Rejestracja: 7 sty 2012, o 13:39
Motocykl: GSX-R 750 SRAD
Wymarzony motocykl: Hayabusa '98
Lokalizacja: Andrychów

Re: Sportowe FILTRY powietrza

Nieprzeczytany post autor: bartol44 » 12 lut 2012, o 20:18

dokładnie jeśli nie zamierzasz moto katowac to nie ma sensu pakować kasy w coś co i tak nie odczujesz po za tym np włożenie samego filtra nic nie daje poza pogorszeniem osiagów, tak samo sie ma sprawa ze tłumikami, i innymi tuningami jeśli nie robisz czegoś porządnie czyli doloty wyloty markowe i mape silnika to nie ma sie co brac za poprawe fabryki

Awatar użytkownika
Puyol187
Posty: 2361
Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
Motocykl: GSXR k3 1k

Re: Sportowe FILTRY powietrza

Nieprzeczytany post autor: Puyol187 » 12 lut 2012, o 21:02

A wszyscy wiemy ze "poprawianie fabryki" jest bardzo a czasem bardzo bardzo kosztowne :D

martinez3433
Nowy
Nowy
Posty: 44
Rejestracja: 20 sty 2012, o 00:08
Motocykl: gsx-r 600
Wymarzony motocykl: gsx-r 600

Re: Sportowe FILTRY powietrza

Nieprzeczytany post autor: martinez3433 » 12 lut 2012, o 23:55

I teraz ja mam też dylemat chciałem dać na nowy sezon filtr pow.,oleju z K&N no i namieszaliście mi w głowie :(
Proszę o wypowiedz naprawde ludzi co się znają (mechanik) ,czy to naprawde coś daje????

Awatar użytkownika
FederPoland
Posty: 193
Rejestracja: 4 lut 2012, o 12:18
Motocykl: GSXR600 2000
Wymarzony motocykl: S1000RR

Re: Sportowe FILTRY powietrza

Nieprzeczytany post autor: FederPoland » 13 lut 2012, o 09:31

no to mechanik Ci powie bo reszta użytkowników forum swoją wiedzę opiera na pudelek.pl hahaha
Adrenalina - paliwo dla aktywnych...

Awatar użytkownika
Puyol187
Posty: 2361
Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
Motocykl: GSXR k3 1k

Re: Sportowe FILTRY powietrza

Nieprzeczytany post autor: Puyol187 » 13 lut 2012, o 09:46

Miałem filtr powietrza w poprzednim moto (Yamaha FZR 1000) i różnicy nie odczułem, dopiero różnica była po założeniu zestawu DynoJet do gaźnika, no ale spalanie z oryginalnej wersji około 10-11l /100km wzrosło do 14-15l/100km przy ostrej jeździe, no ale stara gaźnikowa FZR to był smok na paliwo ;)

Awatar użytkownika
DAVIDK7
Posty: 434
Rejestracja: 30 cze 2011, o 19:47
Motocykl: GSXRK7
Wymarzony motocykl: GSXRK7
Imię: David
Skąd: Toruń

Re: Sportowe FILTRY powietrza

Nieprzeczytany post autor: DAVIDK7 » 13 lut 2012, o 22:44

z przerobieniem moto jest tak że przerabiasz cały komplet albo nic aby osiągnąć efekt i tak:

1 sportowy tłumik przelotowy najlepiej z kolektorami - powoduje szybsze wypchnięcie spalin na zewnątrz

2 sportowe dysze dynojety - moto dostanie więcej paliwa czyli więcej mocy

3 sportowy filtr powietrza KN - moto dostaje więcej powietrza bo potrzebuje mieszanki paliwa i powietrza

te trzy rzeczy dają super efekt naprawde odczuwalny. Nie wierzysz to wyjmij filtr powietrza zostaw go w domu i się przejedz mocy będzie więcej.

ja miałem w cbr 600 yoshimura+dynojet+KN ale przeróbka robiona we francji, z zewnątrz cbr oryginał ale w środku diabeł:)

PS jak przerabiacie dysze to nie polecam bo są stage1 stage2 stage3 takie etapy gdzie wybierasz jeden i go kupujesz pozniej połozenie i dopasowanie stopni dysz, nie polecam bo czasem po załozeniu moto nierówno chodzi albo przy dodaniu gazu się zadławi chyba że ktoś naprawde sie na tym zna.

Ogólnie oryginał to oryginał POZDROO

Awatar użytkownika
KrzysiekD92
Nowy
Nowy
Posty: 45
Rejestracja: 29 sty 2012, o 11:14
Motocykl: Suzuki GSXR 600 K1
Wymarzony motocykl: Suzuki GSXR 600 K1 ;)

Re: Sportowe FILTRY powietrza

Nieprzeczytany post autor: KrzysiekD92 » 22 lut 2012, o 00:16

W spalaniu nie odczułem różnicy a mam filtr powietrza BMC a jest to ekonomiczne rozwiązanie ponieważ kupujesz czyściwo i olej do filtra i jeździsz do końca na jednym ;)

Awatar użytkownika
Rudisz
Posty: 649
Rejestracja: 21 kwie 2010, o 12:42
Motocykl: 1000 K6
Wymarzony motocykl: K6 1000
Lokalizacja: Brzozów / Rzeszów

Re: Sportowe FILTRY powietrza

Nieprzeczytany post autor: Rudisz » 13 mar 2012, o 21:43

Głupoty gadacie z tym spalaniem.
Jeśli zmieniasz więcej rzeczy w moto czyli tak jak pisze David to filtr sportowy ma sens, jezeli zamierzasz latac na moto pare sezonow i nie chcesz co sezon zmieniac filtra to spoko mozesz tak zrobic ale jezeli zmieniasz filtr powietrza na sportowy tylko dlatego zeby byl sportowy to lepiej sobie odpusc i zainwestuj w cos lepszego.
http://www.bikepics.com/members/rudisz/

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....

ODPOWIEDZ