Strona 35 z 36

Re: Wszystko o oponach

: 24 kwie 2018, o 21:22
autor: mennoc
Jak już zmieniać, to obie, tak myślę.
Komplet to koło tysiaka. Czyli mówisz, że Rosso Corsa II > Battlax S21?

Re: Wszystko o oponach

: 24 kwie 2018, o 22:16
autor: MaciejX
Ja bym założył k3 z przodu te za 240 zł i tył kupił rosso corsę bo na s21 nie jeździłem na torze a na rosso corsie i k3 tak i w takiej konfiguracji czyli k3 przod i rosso corsa wtedy chyba 3-4 letnia ale nowa leżak pojechałem Poznań 1:48 jest to bardzo przyzwoity czas dla takich opon tak myśle sam zobacz nagranie https://youtu.be/CkVCR1Bi_eY

Edit.

Teraz zerknąłem jeszcze raz na Allegro i masz jeszcze lepsza opcje bo rosso corsa za 460 zł rocznik niezły i rozmiar jeszcze lepszy bo 180/60 wiec ciut więcej przyczepności w winklu
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7173596005
i z k3 na przodzie masz super oponki za 700 zł lub jak bardzo chcesz komplet tych samych gum to 690 zł i masz komplet fajnych gum rosso corsa i na amatorskie torowanie jak znalazł

Re: Wszystko o oponach

: 24 maja 2018, o 09:54
autor: Westbam
Panowie do GIX k8 750
czy opony:
Dunlop SportSmart 2 MAX
bedą ok?

Re: Wszystko o oponach

: 24 maja 2018, o 11:40
autor: Westbam
@Nie mogę edytować...
Ewentualnie Bridgestone S20 lub S21

Re: Wszystko o oponach

: 24 maja 2018, o 12:04
autor: Dziadi
Polecam strone moto-opinie.info ,ale z tych dwoch bralbym bridgestony obojetnjw ktore

Re: Wszystko o oponach

: 24 maja 2018, o 14:09
autor: szakalo666
Westbam pisze:Panowie do GIX k8 750
czy opony:
Dunlop SportSmart 2 MAX
bedą ok?

Ja mam w litrze i czekam aż się skończy, często tył zrywa.... Autostrada ponad 2.0 czuć niepewność przy zmienie pasów, ale mam tył 2015r w planach zmiana na Metzeler ractec k3

Re: Wszystko o oponach

: 2 lip 2018, o 20:26
autor: Zbk
cześć Panowie !

Czy ktoś z Was ma już doświadczenia z pirelli diablo rosso corsa 2 ? Właśnie kończę rr k3 i rozważam pomiędzy nimi, s21 a właśnie nowa corsa. Eksploatacja droga i tor.

Ta k3 rr bardzo mi odpowiada, ale konstrukcja ma już swoje lata.

Re: Wszystko o oponach

: 5 lip 2018, o 13:45
autor: Luke85
Pytanko które już się pewnie przewijało, Gixx K5 1000, zamiana opony 190/50 na 190/55. Po pierwsze, wchodzi pod oryginalny błotnik? Po drugie jak jest różnica odczuwalna w jeździe jeśli chodzi o przyspieszenie, w teorii przecież zmienia się. Napęd układ standardowy. Ktoś pomoże?

Re: Wszystko o oponach

: 6 lip 2018, o 06:31
autor: MaciejX
Ja głównie latam na 55 lub 200/50 lub nawet 200/55 na seryjnych zebatkach czuć ze motocykl jest ciut słabszy odrobine gorzej wstaje na gumę z drugiego biegu jednak ja zmieniłem zębatkę z przodu na -1 i już nie ma żadnego problemu z mocą i przy oponie 200 czy 190/55 licznik tez jakoś tam strasznie nie oszukuje. Co do właściwości jezdnych dla mnie jest jak najbardziej ok moim zdaniem nawet prowadzi się lepiej a dodatkowo mamy większy prześwit co np na torze daje raz ze większa przyczepność dwa nie obcieramy tak mocno butami i podnóżkami. Ale to głównie na torze te różnice wychodzą. Ja ze swojej strony jeśli szukam opon to za zaczynam od 190/55 potem 200/50-55 a na końcu 190/50 jeśli trafia się fajna guma w dobrej monecie a mam to używać na drodze to kupuje bo na torze już nie jeżdżę na oponach drogowych a na drodze nie zasuwam jak na torze wiec nie ma aż takiej konieczności szukania opon tylko i wyłącznie 190/55 i 200 bo na każdej z nich jezdzi się ok i tak np teraz będę zakładał s21 w rozmiarze chyba 190/50 z tego co pamietam bo leży i czeka od roku hehe. Co do błotnika wszystko się mieści bez problemu

Re: Wszystko o oponach

: 6 lip 2018, o 06:44
autor: Ryniu
MaciejX pisze:Ja głównie latam na 55 lub 200/50 lub nawet 200/55 na seryjnych zebatkach czuć ze motocykl jest ciut słabszy odrobine gorzej wstaje na gumę z drugiego biegu jednak ja zmieniłem zębatkę z przodu na -1 i już nie ma żadnego problemu z mocą i przy oponie 200 czy 190/55 licznik tez jakoś tam strasznie nie oszukuje. Co do właściwości jezdnych dla mnie jest jak najbardziej ok moim zdaniem nawet prowadzi się lepiej a dodatkowo mamy większy prześwit co np na torze daje raz ze większa przyczepność dwa nie obcieramy tak mocno butami i podnóżkami. Ale to głównie na torze te różnice wychodzą. Ja ze swojej strony jeśli szukam opon to za zaczynam od 190/55 potem 200/50-55 a na końcu 190/50 jeśli trafia się fajna guma w dobrej monecie a mam to używać na drodze to kupuje bo na torze już nie jeżdżę na oponach drogowych a na drodze nie zasuwam jak na torze wiec nie ma aż takiej konieczności szukania opon tylko i wyłącznie 190/55 i 200 bo na każdej z nich jezdzi się ok i tak np teraz będę zakładał s21 w rozmiarze chyba 190/50 z tego co pamietam bo leży i czeka od roku hehe. Co do błotnika wszystko się mieści bez problemu
Kwestia, że już nie zawsze koce wejdą pod 200

Re: Wszystko o oponach

: 6 lip 2018, o 07:51
autor: Luke85
Czyli tak 55 ma sens, to chyba po przeczytaniu "całego internetu" potwierdzają wszyscy. Teraz korzystając z GearComander oraz kalkulatora od Speedohealera, założenie do tyłu żebatki 44, spowoduje iż całe przełożenie skróci się o 1,6%. Czyli w przyspieszeniu będę miał mini-mini-mini-malnie:) lepiej lub praktycznie to samo a zyskam opone 55 czyli bardziej rezponsywne prowadzenie i prześwit, dobrze kombinuje?

Teraz kwestia opon, typowo sportowo-drogowe (przynajmniej z nazwy) czyli wszystko z serii road odpada. Mam dwa motoyckle, roczny przebieg rozkłada się na dwa moto, jeden (gix) to zabawka tylko dla mnie, drugi (hh600) służy do wypadów z pasażerką. Szukam opon do gixa seria sport lub hypersport. Pytanie czy warto iść w takie bajery jak Racetec RR K3, supercorsa, czy szukać mimo wszystko opon w seriach typu Power RS, M7RR, S20/21/evo, Rosso Corsa, Rosso...? Co jeszcze możecie polecić? Nie zamierzam w ogóle jeździć w deszczu. Opona powinna starczy min. 5-7 tys. km bo tyle padnie w sezon.

Re: Wszystko o oponach

: 6 lip 2018, o 09:01
autor: MaciejX
tak koce się mieszczą pod błotnik tylny czy to będzie pirelka superbike 200/65 czy bridg V02 200/655 sprawdzone wszystko pasuje.

co do opon nie wiem jak jeździsz ale u mnie czy to będzie rosso corsa czy metz k3rr wszystko konczy się w granicach 3.5 tyś km i tak też było z aktualną k3rr która właśnie zjeździlem, baardzo polecam super guma i wytrzymała mi dłużej niż rosso corsa bo ta znikneła równiutko w 3 tys km. teraz bedę oblatywał S21 zobaczymy ile potrzyma ale tak jak inne opony nie wróżę jej więcej jak 3-3.5 tys km.
jeśli nie jeździsz w deszczu to szukaj K3RR, Supercorsa SP. Bridg RS10 (ale ta podobno strasznie szybko znika ale nie testowałem), dunlop sportsmart TT a potem rosso corsa 1-2, S21, S20 Evo, M7rr

Re: Wszystko o oponach

: 6 lip 2018, o 10:13
autor: Luke85
Dzięki Maciek, jak zawsze konkretnie.

Re: Wszystko o oponach

: 6 lip 2018, o 13:18
autor: Zbk
Maciej X, ja też właśnie zamówiłem s21. Zakładam je po k3rr. Nie należę do osób które jeżdżą w deszczu, ale jak już gdzieś mnie złapie to uważam, że k3rr są całkiem spoko nawet w deszcz.

Re: Wszystko o oponach

: 6 lip 2018, o 13:30
autor: MaciejX
takie samo mam zdanie bo rok temu jechałem ze zlotu cbr ponad 300km w deszczu i 12 st ciepła i miałem pierwszą generacje k3 założoną z przodu i z tyłu i jeśli chodzi o tył to wiadomo troche się slizgała ale uślizgu przodu nie miałem ani jednego a wolno nie jechałem bo ciemno zimno i do domu daleko było więc trzeba było szybko jechać, natomiast później założyłem tą k3rr na tył i jeździłem po deszczu i w lekki deszcz i jak juz nie raz pisałem chciałem zobaczyc jak bedzie trzymać i naprawdę byłem w szoku bo dopiero przy wysokich obrotach na drugim biegu zrywała przyczepność a jakby nie było to opona która ma mało wspólnego z woda i deszczem a naprawde dobrze dawała rade. na pierwszym biegu to wiadomo że by mieliła od razu dlatego tak sobie ją testowałem na dwójce i byłem pod wielkim wrażeniem.

co do s21 ostatnio pojezdzilem kumpla k5 750 a on miał swieża gumkę na tyle i troche tam mu odwijałem nie powiem i oponka była ok. zobaczymy jak w moim literku się spisze