Ogólne i długie rozmowy o wszystkim i niczym.
-
kwas
- Posty: 1034
- Rejestracja: 28 sie 2011, o 18:18
- Motocykl: Yamaha MT-09
- Imię: Michał
- Skąd: RTA
Nieprzeczytany post
autor: kwas » 8 lut 2017, o 16:36
kai pisze:Germaniec pisze:wszystko w moto jest zrobione wszystko zmienione na nowe i to w 2 tygodnie na dobrych częściach nie oszczędzałem nic po prostu szmal się skończył a został mi napęd ten co mam wystarczy na sezon ale i tak chce go zmienić, zle podchodzisz do mnie nie każdy ma tak wyjebać sobie 3 tysie w 2 tygodnie pln ,nie każdy jest bogato urodzony i mama i tata da albo firmę otworzy na synka. trzeba mnie zrozumieć. Ja nie szukam oszczędności na siłe temu temat o to co mówią o tych napędach jeżeli to prawda to czemu miał bym nie kupic taniej sprawdzonego dobrego napędu?
to zrozum ze oszczedzac mozesz na szybce akcesoryjnej czy owiewce ale nie bardoz na rzeczach eksploatacyjnych, bo naped nie wytrzyma 15tys tylko padnie po 5 i co, bedziesz w plecy. ja akurat tutaj 2 stów oszczednosci bym nie szukal, bo 2 stówy to 1 dzien jezdzenia na moto, lepiej odpuscic 1 dzien jezdzenia niz sobie potem w brode pluc, ale zrobisz jak zechcesz
Kai jak tobie napęd w 750 starcza na dwa sezony to lepiej naucz sie go obsługiwać , a i lepiej litra nie kupuj bo pojdziesz z torbami .
-
qubis
Nieprzeczytany post
autor: qubis » 8 lut 2017, o 16:49
Moze i mu nie starcza- moze nie smaruje ani nie czyści
maddnes mu powiedziała ze oringow nie tsza smarować
-
kai
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
- Motocykl: r6 rj11
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Artur
- Skąd: Opole
Nieprzeczytany post
autor: kai » 8 lut 2017, o 17:43
napęd smaruję co 200-250km~ w deszczu po każdej jeździ (ale to może 2x mnei deszcz złapał).
a ile wam napęd wytrzymuje? ~25tyś w 150 konnym sporcie na napęd to raczje normalny przebieg.
no chyba, że robicie 5k przleotu w sezonie, to pojeździcie i sto lat
-
kwas
- Posty: 1034
- Rejestracja: 28 sie 2011, o 18:18
- Motocykl: Yamaha MT-09
- Imię: Michał
- Skąd: RTA
Nieprzeczytany post
autor: kwas » 8 lut 2017, o 19:47
kai pisze:napęd smaruję co 200-250km~ w deszczu po każdej jeździ (ale to może 2x mnei deszcz złapał).
a ile wam napęd wytrzymuje? ~25tyś w 150 konnym sporcie na napęd to raczje normalny przebieg.
no chyba, że robicie 5k przleotu w sezonie, to pojeździcie i sto lat
a jak ci powiem ze mam kolegę który ma k9 750 od nowości i na ori napędzie zrobił 50 tyś? W serwisie mu powiedzieli że czas na wymianę nie ze względu na to że się wyciągną tylko już sie zaczynał lekko na ogniwkach zacierać. Zaraz kai bedzie gadał że pewnie nie latał po "czysta " i to dlatego
-
kai
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
- Motocykl: r6 rj11
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Artur
- Skąd: Opole
Nieprzeczytany post
autor: kai » 9 lut 2017, o 09:30
50k? nie wierze. po prostu 30, okej, ale nie 50.
-
ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Nieprzeczytany post
autor: ToMsOn » 9 lut 2017, o 09:46
mam kolegę co w sc57b też pewnie będzie miał blisko tego co tutaj kwas napisał
przypuszczam że ok 40-50 tam już będzie
no ale po prostu nie jeździ zbyt brutalnie
szczególnie ostre 1-2-3 wykańcza napęd, gumy, palenie itd itp
-
QH1
- Posty: 606
- Rejestracja: 15 gru 2015, o 20:32
- Motocykl: GSXR 1000, S1000RR,EXC450
- Wymarzony motocykl: najszybszy na torze ;)
- Imię: Marcin
- Skąd: Wrocław
Nieprzeczytany post
autor: QH1 » 24 lut 2017, o 21:59
Zębatki JT są gówniane. Przynajmniej przód kup porządną tym bardziej skoro zdejmujesz ząb.
Powiem tak. Na drodze to ciężko zauwaźyć różnicę bo przebiegi są i tak duże nawet na zwykłym łańcuchu. W enduro łańcuch cienko a non stop dostaje w dupę na zębatce 12-13zębów. No i ... wszyscy jeżdżą na DIDach. Zakładasz i zapominasz na jakiś czas. Miałem teraz w KTMie jakiś japoński niby porządny supermocny efekt:
Strzelił mi kiedyś jakiś niemiecki, kumplowi na torze RK. A z wielu DIDów pilnowanych do limitu serwisowego jeszcze zaden mi nie strzelił.
A wiesz, ze łańcuch może rozwalić karter albo nogę?
Zawodnicy jeżdżą na różnych ... świeta prawda. I wymieniają co wyścig
-
MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Nieprzeczytany post
autor: MaciejX » 25 lut 2017, o 23:34
Będę zmieniac zebatki na Poznań zobaczę czy widać jakieś zużycie po 7 czy tam 8 tys km od wymiany bo na poprzednich motocyklach i moto moich kumpli zbytnio nie widać zużycia zebatek jt. Tzn wcześniej się skończy łańcuch dida jak zebatki jt takie moje zdanie ale zobaczę co tam u mnie się dzieje bo łańcuch zvmx to jestem zawiedziony no ale nic nie mówię zobaczymy ile wytrzyma