Legato motocykle

k8 750 pomoc w ocenie

Tu trafią usuwane wątki.

Re: k8 750 pomoc w ocenie

UNREAD_POSTprzez dziadek » 16 paź 2014, o 20:28

jak kazdy hiihih powodzenia w poszukiwaniach
Avatar użytkownika
dziadek
 
Posty: 1492
Dołączył(a): 11 sie 2013, o 19:10
Lokalizacja: wojciechów lubelskie
Motocykl: KAWA Z 1000
Wymarzony motocykl: juz były
Imię: Robert
Skąd: lubelskie

Re: k8 750 pomoc w ocenie

UNREAD_POSTprzez szpotan » 17 paź 2014, o 08:30

kai napisał(a):na USA wychdozily inne malowania niby, moze byc tak ze czarnego nie bylo w ogole i moto miala niezla glebe.

na usa nie bylo immpobilaisera i licznik mozesz miec temp silnika w Fahrenheitach zamiast Celsjusza. a tego nie da sie zmienic na moto.

I mile na km i F na C można zmienić na 100% a imm. faktycznie nie ma ani na USA ani na Kanadę i światło świeci symetrycznie
Pozdro
szpotan
 
Posty: 131
Dołączył(a): 9 maja 2010, o 15:55
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 3/4 k9

Re: k8 750 pomoc w ocenie

UNREAD_POSTprzez szpotan » 17 paź 2014, o 08:36

Żeby łożyska były do wymiany nie musi mieć żadnej poważniej przygody wystaczy paciak parkingowy i już
Pozdro
szpotan
 
Posty: 131
Dołączył(a): 9 maja 2010, o 15:55
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 3/4 k9

Re: k8 750 pomoc w ocenie

UNREAD_POSTprzez kai » 17 paź 2014, o 08:38

szpotan napisał(a):
kai napisał(a):na USA wychdozily inne malowania niby, moze byc tak ze czarnego nie bylo w ogole i moto miala niezla glebe.

na usa nie bylo immpobilaisera i licznik mozesz miec temp silnika w Fahrenheitach zamiast Celsjusza. a tego nie da sie zmienic na moto.

I mile na km i F na C można zmienić na 100% a imm. faktycznie nie ma ani na USA ani na Kanadę i światło świeci symetrycznie


moto w 2009 mialo szkode calkowita i przyplynbelo do polski.

dla zainteresowanego:
http://www.bezwypadkowy.net/forum/140-s ... 4070#67107
kai
 
Posty: 853
Dołączył(a): 15 paź 2014, o 20:05
Motocykl: r6 rj11
Wymarzony motocykl: s1000rr
Imię: Artur
Skąd: Opole

Re: k8 750 pomoc w ocenie

UNREAD_POSTprzez boniu » 17 paź 2014, o 10:20

haha mówiłem że ulep;p jeśli chodzi o zmiane F na C to nie ma takiej opcji. Mile na KM TAK. I nic poza tym
boniu
 
Posty: 212
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 23:09
Lokalizacja: Wbk
Motocykl: gsxr600
Wymarzony motocykl: Panigale
Imię: David
Skąd: Wbk

Re: k8 750 pomoc w ocenie

UNREAD_POSTprzez dziadek » 19 paź 2014, o 12:31

no to moze ktos cos napisze z sensem bo sie rozpisali i niewiem co komu lezy
Avatar użytkownika
dziadek
 
Posty: 1492
Dołączył(a): 11 sie 2013, o 19:10
Lokalizacja: wojciechów lubelskie
Motocykl: KAWA Z 1000
Wymarzony motocykl: juz były
Imię: Robert
Skąd: lubelskie

Re: k8 750 pomoc w ocenie

UNREAD_POSTprzez szpotan » 20 paź 2014, o 11:43

boniu napisał(a):haha mówiłem że ulep;p jeśli chodzi o zmiane F na C to nie ma takiej opcji. Mile na KM TAK. I nic poza tym

Ja zmieniłem i jedno i drugie więc można bez problemu ;) Jak coś to możesz zadzwonić do ASO Suzuki i zapytać
Pozdro
szpotan
 
Posty: 131
Dołączył(a): 9 maja 2010, o 15:55
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 3/4 k9

Re: k8 750 pomoc w ocenie

UNREAD_POSTprzez kwas » 20 paź 2014, o 12:25

czekaj czekaj. mile na km sie da, ale F na C? pierwsze słysze, trzeba zmieniać czujnik z tego co mi wiadomo, jeśli jest inaczej sie pochwal sie jak to zrobiłeś
ObrazekObrazekObrazek
Yamaha YZF R6 RJ05 -----> Suzuki GSX- k8 750------> Yamaha MT09

Obrazek
Avatar użytkownika
kwas
 
Posty: 1032
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 17:18
Motocykl: Yamaha MT-09
Imię: Michał
Skąd: RTA

Re: k8 750 pomoc w ocenie

UNREAD_POSTprzez szpotan » 22 paź 2014, o 08:51

W serwisie zmienili ale już nie pamiętam jak to było Można zadzwonić i zapytać
Pozdro
szpotan
 
Posty: 131
Dołączył(a): 9 maja 2010, o 15:55
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 3/4 k9

Re: k8 750 pomoc w ocenie

UNREAD_POSTprzez kwas » 22 paź 2014, o 09:53

czyli chuj a nie wiesz jak, wiec po co takie cherezje i teorie tu piszesz jak nie wiesz jak i sie jeszcze upierasz przy tym?
ObrazekObrazekObrazek
Yamaha YZF R6 RJ05 -----> Suzuki GSX- k8 750------> Yamaha MT09

Obrazek
Avatar użytkownika
kwas
 
Posty: 1032
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 17:18
Motocykl: Yamaha MT-09
Imię: Michał
Skąd: RTA

Re: k8 750 pomoc w ocenie

UNREAD_POSTprzez bet » 22 paź 2014, o 17:44

boniu napisał(a):jeśli chodzi o zmiane F na C to nie ma takiej opcji. Mile na KM TAK. I nic poza tym


kwas napisał(a):czekaj czekaj. mile na km sie da, ale F na C? pierwsze słysze, trzeba zmieniać czujnik z tego co mi wiadomo, jeśli jest inaczej sie pochwal sie jak to zrobiłeś

A nie prawda. Suzukibulika z tego forum takie rzeczy ogarnia :)
Avatar użytkownika
bet
 
Posty: 1070
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 15:11
Motocykl: liter
Wymarzony motocykl: SC59
Imię: Krzysiek
Skąd: Warszawa-Słoik z SLU

Re: k8 750 pomoc w ocenie

UNREAD_POSTprzez dziadek » 22 paź 2014, o 17:48

no prawda k8 750 co jestem nim zainteresowany to ma c a jest z usa ktos to robi chyba , dla polaka nic trudnego
Avatar użytkownika
dziadek
 
Posty: 1492
Dołączył(a): 11 sie 2013, o 19:10
Lokalizacja: wojciechów lubelskie
Motocykl: KAWA Z 1000
Wymarzony motocykl: juz były
Imię: Robert
Skąd: lubelskie

Re: k8 750 pomoc w ocenie

UNREAD_POSTprzez bet » 22 paź 2014, o 17:49

dziadek napisał(a):no prawda k8 750 co jestem nim zainteresowany to ma c a jest z usa ktos to robi chyba , dla polaka nic trudnego

po samych zdjeciach widac ze byl z przodu cmokniety. brak naklejek na czaszce, dolot powietrza tez bez naklejek znamionowych. Ale to wszystko nie przekresla moto, trza jechac i zobaczyc
Avatar użytkownika
bet
 
Posty: 1070
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 15:11
Motocykl: liter
Wymarzony motocykl: SC59
Imię: Krzysiek
Skąd: Warszawa-Słoik z SLU

Re: k8 750 pomoc w ocenie

UNREAD_POSTprzez szpotan » 23 paź 2014, o 12:48

kwas napisał(a):czyli chuj a nie wiesz jak, wiec po co takie cherezje i teorie tu piszesz jak nie wiesz jak i sie jeszcze upierasz przy tym?

Ja nie muszę wiedzieć ważne że serwis wie i zrobił jak trzeba Nie są to żadne cherezje zadzwoń i się zapytaj
Więcej miłości mniej agresji i napinki ;)
Pozdro
szpotan
 
Posty: 131
Dołączył(a): 9 maja 2010, o 15:55
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 3/4 k9

Re: k8 750 pomoc w ocenie

UNREAD_POSTprzez dziadek » 25 paź 2014, o 14:14

temat do kosza
Avatar użytkownika
dziadek
 
Posty: 1492
Dołączył(a): 11 sie 2013, o 19:10
Lokalizacja: wojciechów lubelskie
Motocykl: KAWA Z 1000
Wymarzony motocykl: juz były
Imię: Robert
Skąd: lubelskie

Poprzednia strona

Powrót do Kosz



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron