Srad 600 nie chce dygnąć. Dość Pilne

Wszystko na temat GSX-R 600.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
Akum
Posty: 1228
Rejestracja: 24 wrz 2012, o 23:29
Motocykl: 1000 L1

Re: Srad 600 nie chce dygnąć. Dość Pilne

Nieprzeczytany post autor: Akum » 7 kwie 2015, o 21:42

no dobra a co z zaworkami iglicowymi? one powinny przytrzymac paliwo, poziomy paliwa ustawione odpowiednio? nawet otwarty kranik na zawsze nie powinien zaskutkowac przelaniem gaziorow

Sharkoo
Nowy
Nowy
Posty: 30
Rejestracja: 24 mar 2015, o 11:29
Motocykl: GSXR-600 SRAD
Imię: Wojtek
Skąd: Szczecin

Re: Srad 600 nie chce dygnąć. Dość Pilne

Nieprzeczytany post autor: Sharkoo » 7 kwie 2015, o 21:46

o zaworkach nie było mowy wstępnie

Akum
Posty: 1228
Rejestracja: 24 wrz 2012, o 23:29
Motocykl: 1000 L1

Re: Srad 600 nie chce dygnąć. Dość Pilne

Nieprzeczytany post autor: Akum » 7 kwie 2015, o 21:47

to radze ci to sprawdzic i zaworki i odpowiedni poziom paliwa, bo tak naprawde moglbys puscic paliwo prosto ze zbiornika bez kranika a i tak powinno trzyma

Sharkoo
Nowy
Nowy
Posty: 30
Rejestracja: 24 mar 2015, o 11:29
Motocykl: GSXR-600 SRAD
Imię: Wojtek
Skąd: Szczecin

Re: Srad 600 nie chce dygnąć. Dość Pilne

Nieprzeczytany post autor: Sharkoo » 7 kwie 2015, o 21:57

ok dzięki za radę, myślę,że jutro znajde czas na wypad do garażu i uda mi się samodzielnie to sprawdzić (dopiero się uczę budowy mojego motocykla)

Akum
Posty: 1228
Rejestracja: 24 wrz 2012, o 23:29
Motocykl: 1000 L1

Re: Srad 600 nie chce dygnąć. Dość Pilne

Nieprzeczytany post autor: Akum » 7 kwie 2015, o 22:28

jak dopiero sie uczysz to bardzo watpie ze bedziesz wstanie samodzielnie ocenic zaworki, ich gniazda a co dopiero ustawic poziom paliwowy, to nie takie proste. sciagnij serwisowke tam masz jak oceniac zaworki itp

wolantt
Nowy
Nowy
Posty: 11
Rejestracja: 22 mar 2015, o 22:17
Motocykl: Suzuki GSX-R
Imię: Łukasz
Skąd: Nowy Sącz

Srad 600 nie chce dygnąć. Dość Pilne

Nieprzeczytany post autor: wolantt » 7 kwie 2015, o 22:51

Jak Ci sie dostało paliwo do oleju przez kranik to sprawdź podciśnienie, jak kranik puszcza to zestaw naprawczy załatwi sprawę, koszt 80 zł i godzinka roboty, mi kranik puszczał paliwo to jak zlałem olej z paliwem to było prawie 5L.

Sharkoo
Nowy
Nowy
Posty: 30
Rejestracja: 24 mar 2015, o 11:29
Motocykl: GSXR-600 SRAD
Imię: Wojtek
Skąd: Szczecin

Re: Srad 600 nie chce dygnąć. Dość Pilne

Nieprzeczytany post autor: Sharkoo » 7 kwie 2015, o 23:06

no u mnie też wyszło coś około tego. Najbardziej bolalo, że olej jest nowiutki,zrobione na nim niecałe 200km. A powiedz mi czy samo zlanie oleju, i wlanie nowego, zestaw naprawczy w pełni załatwił u Ciebie ten problem?

wolantt
Nowy
Nowy
Posty: 11
Rejestracja: 22 mar 2015, o 22:17
Motocykl: Suzuki GSX-R
Imię: Łukasz
Skąd: Nowy Sącz

Re: Srad 600 nie chce dygnąć. Dość Pilne

Nieprzeczytany post autor: wolantt » 8 kwie 2015, o 08:11

U mnie też świeży olej musiałem wylać :( dokładnie tak, zlanie oleju i wlanie nowego i naprawa kranika załatwiła problem, oczywiście nie miałem kiedy testować tego na dłuższym dystansie bo pogoda kiepska a robiłem to w piątek ale ogólnie jest sucho pod sprzętem i nie widzę żeby podnosił się poziom oleju więc powinno być ok :)

Sharkoo
Nowy
Nowy
Posty: 30
Rejestracja: 24 mar 2015, o 11:29
Motocykl: GSXR-600 SRAD
Imię: Wojtek
Skąd: Szczecin

Re: Srad 600 nie chce dygnąć. Dość Pilne

Nieprzeczytany post autor: Sharkoo » 18 kwie 2015, o 21:06

po wymianie oleju, zamontowaniu zestawu naprawczego w kraniku, poskładaniu wszystkiego do kupy próba odpalenia. Niestety porażka. Kręci ale nie chce zapalić. Próbowałem nawet przy lekkiej pomocy samostartu bo wszystko przez kilka dniu stało rozłożone w garażu i gaźniki były suche. Dodam jeszcze, że wylałem pozostałości przelanego paliwa też z rury wydechowej. Nie mam już pomysłu. Świece sprawdzone, iskra jest, wszystko prawidłowo podłączone. Czy jest możliwość złego ustawienia czegoś w sprzegiełku rozrusznika? Pytam bo na początku z kolegą zdejmowaliśmy pokrywę jak szukaliśmy przyczyny braku kręcenia rozrusznikiem. Później już kręcił ale nie palił

farciarz950
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 maja 2014, o 21:17
Motocykl: Suzuki GSX-R 600 SRAD
Imię: Paweł
Skąd: Chorzów

Re: Srad 600 nie chce dygnąć. Dość Pilne

Nieprzeczytany post autor: farciarz950 » 26 maja 2015, o 22:50

i jak? wiesz już jaka była przyczyna?

Sharkoo
Nowy
Nowy
Posty: 30
Rejestracja: 24 mar 2015, o 11:29
Motocykl: GSXR-600 SRAD
Imię: Wojtek
Skąd: Szczecin

Re: Srad 600 nie chce dygnąć. Dość Pilne

Nieprzeczytany post autor: Sharkoo » 30 maja 2015, o 11:12

zbiegły się dwie rzeczy naraz pechowo. walniety kranik jak już wcześniej pisaliśmy i zawieszone zaworki iglicowe. te dwie rzeczy zebrane do kupy zrobiły niezły bigos. całe mnóstwo paliwa poszło w silnik. dosłownie wszędzie. Przy probie odpalania zebrane paliwo pociagnelo za sobą kolejna usterkę i zawory się podgieły. Moto stoi w serwisie niestety i czekam na odbiór

blackdressrider
Posty: 61
Rejestracja: 2 lip 2014, o 23:01
Motocykl: Gsxr 750 SRAD
Imię: Michał
Skąd: Zielona Góra

Re: Srad 600 nie chce dygnąć. Dość Pilne

Nieprzeczytany post autor: blackdressrider » 30 maja 2015, o 12:44

Dziwne z zaworami. Tak same z siebie nie mogly sie podgiac. Gdybys mial przestawiony rozrzad czy cos nie tak z nim to owszem, ale tak same z siebie to raczej nie ma za bardzo opcji...

Sharkoo
Nowy
Nowy
Posty: 30
Rejestracja: 24 mar 2015, o 11:29
Motocykl: GSXR-600 SRAD
Imię: Wojtek
Skąd: Szczecin

Re: Srad 600 nie chce dygnąć. Dość Pilne

Nieprzeczytany post autor: Sharkoo » 31 maja 2015, o 22:07

jak wróci z serwisu to dokładnie wszystko opiszę

Sharkoo
Nowy
Nowy
Posty: 30
Rejestracja: 24 mar 2015, o 11:29
Motocykl: GSXR-600 SRAD
Imię: Wojtek
Skąd: Szczecin

Re: Srad 600 nie chce dygnąć. Dość Pilne

Nieprzeczytany post autor: Sharkoo » 14 lip 2015, o 21:45

koledzy przepraszam, że tak długo to trwało , ale byłem jakiś czas niedostępny. Motocykl po remoncie więc mogę po kolei napisać co było.
- kranik do wymiany bo puszczał paliwo.
- w wyniku usterki kranika, syf z baku podszedł pod zawory iglicow, które zostały zapchane więc paliwo poszło dalej
- wyszła wydmuchana uszczelka pod głowicą, która została wymieniona
- w dalszej części planowanie głowicy i czyszczenie wszystkiego
po niemal 3 miesiącach postoju odebrałem moto i można latać

ODPOWIEDZ