Suzuki GSX-R 600 L4 Akumulator
-
- Nowy
- Posty: 14
- Rejestracja: 13 wrz 2018, o 20:12
- Motocykl: GSXR 600
- Wymarzony motocykl: GSXR 600
- Imię: Tomasz
- Skąd: Wieluń
Suzuki GSX-R 600 L4 Akumulator
Witajcie, kolejna sprawa... Jaki akumulator polecacie do Suzi 600 z 2014 roku. Mój obecny wyziewa ducha i chciałbym kupić coś sprawdzonego . Nie chcę kupować na oko bo później mogę się zdziwić jak coś nie będzie pasować ;P Z producentów ludzie polecają Yuase i Wartę tylko jaki konkretnie model?. Wyczytałem, że oryginalny aku to ftx9-bs jednak nic takiego na alledrogo nie ma . Pozdro i proszę o pomoc
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 10 paź 2015, o 19:12
- Motocykl: Sprzedany
- Wymarzony motocykl: Jeszcze nie wiem
- Imię: Piotr
- Skąd: Lubelskie
Re: Suzuki GSX-R 600 L4 Akumulator
Szukaj motobatta , takie zlote . Tylko trzeba dobrać parametrami .
- chudy21
- Posty: 550
- Rejestracja: 8 cze 2015, o 18:58
- Motocykl: Dzikser 750 k4
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Albert
- Skąd: ddz
Re: Suzuki GSX-R 600 L4 Akumulator
yuasa jak i varta są ok,broń boże exide
"Życie jest jak gówno na kole - raz jesteś na górze raz na dole"
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Suzuki GSX-R 600 L4 Akumulator
Exide z tego co pamiętam podlega pod Centrę więc nie powinny być takie tragiczne, na pewno lepsze niż wynalazki typu "quand" Ok są też wg powszechnej opinii Unibat'y, ja jednak od siebie mogę polecić Yuasę, te akumulatory są wręcz "tytanowe" (choć to też zależy od serii) i przy odpowiednim traktowaniu będą służyć długie lata. Do GS kupiłem Yuasę i było git, można było o aku zapomnieć, natomiast Yuasa w moim Gixie miała 9(!) lat i jeszcze jako tako działała, szykowałem się powoli do wymiany także na Yuasę no ale nie zdążyłem. Co do tego jaki konkretnie model, to po prostu szukaj w katalogach producentów zamienników tego modelu co napisałeś bądź po prostu do tego motocykla, bankowo na stronach producentów są wyszukiwarki modeli bądź są w katalogach.
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 11 kwie 2012, o 12:15
- Motocykl: służbowy
Re: Suzuki GSX-R 600 L4 Akumulator
napisze tylko że yuasa w hayabusie klienta wytrzymała 9 lat... aku dbane i ładowane zimą ładowarką optimate... ciagle działa ale potrafi sie juz zająknąć...
-
- Nowy
- Posty: 14
- Rejestracja: 13 wrz 2018, o 20:12
- Motocykl: GSXR 600
- Wymarzony motocykl: GSXR 600
- Imię: Tomasz
- Skąd: Wieluń
Re: Suzuki GSX-R 600 L4 Akumulator
Właśnie chodzi o to, że według katalogu Varty wystarczy akumulator Varta YTX9-BS Parametry aku to: Pojemność 8Ah , Prąd rozruchowy 135A, Gdzieś czytałem, że jak będzie pojemność 10Ah to nie szkodzi i że musi mieć minimum 180A na rozruchu... Więc kompletnie zgłupiałem ;P Niżej podaje kilka przykładowych aukcji z Alledrogo:Pawlus pisze:Co do tego jaki konkretnie model, to po prostu szukaj w katalogach producentów zamienników tego modelu co napisałeś bądź po prostu do tego motocykla, bankowo na stronach producentów są wyszukiwarki modeli bądź są w katalogach.
Yuasa:
https://allegro.pl/akumulator-yuasa-ytx ... 46951.html
https://allegro.pl/akumulator-10ah-175a ... 81630.html
Varta:
https://allegro.pl/varta-ytx9-bs-ytx9-4 ... 33976.html
Wymiary akumulatorów z aukcji podanych powyżej są takie same więc spokojnie powinny wejść w przeznaczone miejsce I teraz pytanie Yuasa z pierwszej aukcji czy drugiej ?
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 11 kwie 2012, o 12:15
- Motocykl: służbowy
Re: Suzuki GSX-R 600 L4 Akumulator
BATTERY ASSY (FTX9-BS,12V8AH)
to jest napisane w EPC...
oryginalny z epc 348zł
w akcji do końca października 244zł
taki sam poza epc 214zł
to jest napisane w EPC...
oryginalny z epc 348zł
w akcji do końca października 244zł
taki sam poza epc 214zł
- Pawlus
- Posty: 1124
- Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
- Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
- Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
- Imię: Mateusz
- Skąd: DOA
Re: Suzuki GSX-R 600 L4 Akumulator
Wymiary aku i napięcie muszą być identyczne z oryginałem. Prąd rozruchowy nie może być niższy niż w oryginale, jak będzie wyższy to nic się nie stanie a nawet lepiej, bo z czasem gdy Aku zacznie tracić parametry to przynajmniej w teorii może dłużej zapewniać te x wymaganych A prądu rozruchowego. Podobnie jest z pojemnością, przy czym tutaj w uzasadnionych przypadkach może być nieco niższa niż w oryginale, jednak wtedy trzeba się liczyć z tym, że w skrajnym przypadku prądu może zabraknąć (ale chodzi o to, że moto generalnie będzie na takim odpalać i jeździć).
Edit:
Czyli odpowiednikiem tego co kolega podał posty wyżej będzie ta pierwsza Yuasa
Edit:
Czyli odpowiednikiem tego co kolega podał posty wyżej będzie ta pierwsza Yuasa