Witam wszystkich.
Jest to moj pierwszy post wiec proszę o wyrozumiałość.
Posiadam SRADa 97r 600 zakupiony przed zima. Zrobiłem nim z 100 km i stwierdziłem ze nie da sie tym jeździć. Jak był zimny to nie było takiej tragedii ale jak juz sie rozgrzał to ruszanie z skrzyżowania było makabryczne mowię o delikatnym ruszaniu ( szarpanie, ,,skakal jak zając”) wziąłem sie za czyszczenie gaźników i regulacje. Po wymianie świec na nowe denso irydowe, gaźniki umyte, nowe oringi, śruby regulacji paliwa wykręcone wszystkie po 1 i 3/4 obrotu tak jak przed myciem synchronizacja zrobiona i motocykl nie chodził.
Po przeczytaniu całego internetu wykręciłem śruby 1,4 po 3,5 obrotu, 2,3 po 3 obroty. Motocykl zaczął wchodzić na obroty i lepiej pracować według mnie a mam małe doświadczenie w motocyklach. Wszystko ładnie pięknie ale pod obciążeniem tzn podczas jazdy szarpie do 3 tys potem juz jest Ok. Im bardziej rozgrzany tym gorzej. Przy utrzymywaniu stałej prędkości powiedzmy 2500 wydaje mi sie jak by gubił iskrę. Dodam ze pompa pompuje paliwo za każdym razem po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu.
SRAD Szarpie do 3 tys obr/min
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 5 lut 2019, o 12:08
- Motocykl: Suzuki GSX-R 600 Srad
- Imię: Dawid
- Skąd: Konin
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 10 paź 2015, o 19:12
- Motocykl: Sprzedany
- Wymarzony motocykl: Jeszcze nie wiem
- Imię: Piotr
- Skąd: Lubelskie
Re: SRAD Szarpie do 3 tys obr/min
Może warto zajrzeć do zaworów .
Re: SRAD Szarpie do 3 tys obr/min
Obstawiałem to lub cewkofajki. Kiepsko z czasem żeby zabrać sie za zawory bo pogoda coraz lepsza a podejrzewam ze gdybym rozebrał wszystko trzeba by było powymieniac większość rzeczy żeby 2 razy tego nie robić. No ale jak nie bedzie wyjścia to trzeba bedzie zarwać kilka nocek.
- raster
- Posty: 80
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 20:38
- Motocykl: K8 1000 / F3 stunt
- Wymarzony motocykl: bezawaryjny
- Imię: Artur
- Skąd: DWR
Re: SRAD Szarpie do 3 tys obr/min
cewkofajki - przerabiałem kiedyś podobny temat w 929.
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 5 lut 2019, o 12:08
- Motocykl: Suzuki GSX-R 600 Srad
- Imię: Dawid
- Skąd: Konin
Re: SRAD Szarpie do 3 tys obr/min
Usterka usunięta prawie. Wymiana cewkofajek od 750 pomogła usunąć szarpanie przy niskich obrotach ale pojawiło sie dławienie przy wyższych obrotach tzn. Gdzieś około powyżej 6 tys.