Cześć, mam problem z lecącym olejem spod kapy alternatora. Diagnoza - uszczelka, więc wymieniłem ją, a olej leci nadal, a nawet mocniej niż wcześniej... Co może być przyczyną? Dla pewności ponownie rozkręciłem całość i skręciłem na nowo, by mieć pewność, a olej nadal cieknie po przejechaniu kilku km. Czy to może jeszcze zbyt słabo dokręcone śruby, czy coś innego, bo już nie mam na to siły...
GSXR 600 k6+ jak coś
Uszczelnienie alternatora
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 sty 2019, o 20:24
- Motocykl: Suzuki GSX-R
- Imię: Marek
- Skąd: Polska
- krzysieklw1980
- Posty: 171
- Rejestracja: 7 sty 2015, o 19:51
- Motocykl: GSX-R 600 K9
- Wymarzony motocykl: gsxr
- Imię: Mam
- Skąd: Płock
Re: Uszczelnienie alternatora
Siema. A w którym konkretnie miejscu?
Na dole na górze? Przy przejściu przewodów?
Generalnie jak się uszczelki nie uszkodzi to nie powinno być problemu. Na gumowej uszczelce przewodu można dać trochę czarnego silikonu a śruby są chyba M6 to 10 Nm bodajże moment.
Czy ,aby na pewno nie uszkodziłeś przy zakładaniu bo jak koło magnesowe przyciąga to ciężko to powoli założyć i czasem można przerwać.
Na dole na górze? Przy przejściu przewodów?
Generalnie jak się uszczelki nie uszkodzi to nie powinno być problemu. Na gumowej uszczelce przewodu można dać trochę czarnego silikonu a śruby są chyba M6 to 10 Nm bodajże moment.
Czy ,aby na pewno nie uszkodziłeś przy zakładaniu bo jak koło magnesowe przyciąga to ciężko to powoli założyć i czasem można przerwać.