Brak Ładowania

Wszystko na temat GSX-R 600.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
Awatar użytkownika
gixxer84
Nowy
Nowy
Posty: 15
Rejestracja: 21 kwie 2015, o 23:00
Motocykl: Suzuki GSXR 750 K7
Wymarzony motocykl: Suzuki GSXR 1000 K9
Imię: Adam
Skąd: Poznań

Re: Brak Ładowania

Nieprzeczytany post autor: gixxer84 » 11 maja 2015, o 23:00

Witam wszystkich,

Niestety dziś miałem podobną akcję jak kolega DAVIDK7. Z tym, że mojego sprząta gasiłem wodą mineralną, którą w pośpiechu "porwałem" ze sklepu :) Jeszcze go nie rozebrałem, ale na pierwszy rzut oka płonął tylko regulator napięcia.

Po przeczytaniu powyższych rad decyduję się na przeniesienie go na bok (nie w zadupek).

DAVIDK7 daj znać czy teraz wszystko ok?

I poradźcie mi jaki kupić regu? Czajna czy oryginał?

Pozdrawiam i szerokości,
Adam

Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 205
Rejestracja: 3 maja 2015, o 19:12
Motocykl: GSX-R 750 K6
Wymarzony motocykl: BMW K 1600 GTL
Imię: Mateusz
Skąd: Katowice

Re: Brak Ładowania

Nieprzeczytany post autor: Mefiu » 12 maja 2015, o 06:17

Siema. Lepiej według mnie używany oryginał niż nowy chinol. Ja mam przesunięty na bok ale i tak się popsuł (ale brak zewnętrznych oznak spalenia). Może dlatego ze przez 80 km na autostradzie jechałem szybko ; p? Ale nie powinien się zrąbać. Ja Teraz delikatnie "splanuje"oba od tyłu (stary i Nowy) i je mocno skręcenie na pastę przewodzącą. Zobaczymy jak Zda egzamin

Awatar użytkownika
DAVIDK7
Posty: 434
Rejestracja: 30 cze 2011, o 19:47
Motocykl: GSXRK7
Wymarzony motocykl: GSXRK7
Imię: David
Skąd: Toruń

Re: Brak Ładowania

Nieprzeczytany post autor: DAVIDK7 » 12 maja 2015, o 21:56

Po przerobieniu na boku mam, do dziś jest wszystko ok, kupiłem dwa: oryginalną używke za 300 i chinczyka za 100.
Jesli chcesz to moge ci chinczyka taniej sprzedac niz kupiłem (jest na gwarancji do sierpnia 2015 w kartoniku leży) i chodzi idealnie ale jak juz dostałem ten oryginał co mi mechanik oszust oddal to na oryginale jeżdze.

Awatar użytkownika
Puyol187
Posty: 2361
Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
Motocykl: GSXR k3 1k

Re: Brak Ładowania

Nieprzeczytany post autor: Puyol187 » 12 maja 2015, o 22:00

Używane najczęściej są padnięte, przetestowałem to nie raz, a te chińskie działają przy prawidłowym montażu. Zmierz napięcie przy niskich, średnich wysokich obrotach i będziesz miał informację czy se spalił przez "szybką jazdę po autostradzie". A tak poza tym to najczęstszą przyczyną uszkodzenia regulatora sie kiepskie połączenia elektryczne.

Awatar użytkownika
gixxer84
Nowy
Nowy
Posty: 15
Rejestracja: 21 kwie 2015, o 23:00
Motocykl: Suzuki GSXR 750 K7
Wymarzony motocykl: Suzuki GSXR 1000 K9
Imię: Adam
Skąd: Poznań

Re: Brak Ładowania

Nieprzeczytany post autor: gixxer84 » 12 maja 2015, o 22:48

DAVIDK7 raczej kupie używkę oryginał. Kumpel ma mi przywieźć w piątek od 600-tki K8. Podobno pasuje.
Powiedział, ze cena około 250-300zł więc myślę, że w miarę.
Dziś rozebrałem owiewki, jutro zrzucę zbiornik (co prawda jest zalany pod sam wlew) :)
Powiedz mi musiałeś przedłużać kable czy starczyły na bok?
Jutro zrobię też jakieś łądne mocowanie na boku.
Nie chce w zadupek jak niektórzy montują bo będę miał "schizę", że pali się, a ja tego nie widzę.

Poprzedni właściciel zrobił nim około 12 tys. km i nie maił z nim problemu w oryginalnym miejscu.
Poza tym regu jest fabryczny więc przez 28 tys. km nie było z nim problemu.
Jakie musi mieć napięcie na danych obrotach? W granicach 13-14?

Nie wiem co było przyczyną, zrobiłem może z 15km, ale dosyć agresywnej jazdy, a przed samym zapaleniem się jechałem spokojnie.
Coś musiało się już dziać bo dzień wcześniej 2-3 razy "zająknął" się przy odpalaniu a wcześniej tak nie robił.

blackdressrider
Posty: 61
Rejestracja: 2 lip 2014, o 23:01
Motocykl: Gsxr 750 SRAD
Imię: Michał
Skąd: Zielona Góra

Re: Brak Ładowania

Nieprzeczytany post autor: blackdressrider » 13 maja 2015, o 09:22

Przy ok 5 tys obrotow, pod obciążeniem Powinno byc w granicy 13,5- 14V. Gdzies na forum bylo fajnie opisane jak poprawnie zmierzyć ladowanie

Awatar użytkownika
NasE
Posty: 58
Rejestracja: 5 lut 2014, o 11:36
Motocykl: GSXR 750 K7
Imię: Artur
Skąd: Szczecin
Lokalizacja: Szczecin

Re: Brak Ładowania

Nieprzeczytany post autor: NasE » 19 maja 2015, o 09:44

jakby co to temat gdzie jest opisane co i jak mierzyc...

viewtopic.php?f=40&t=8303

Powodzenia :)
ja zrobilem po wymianie 450km.
narazie jest ok i przestalem juz zwracac na niego uwage.
Pozdro.
Moja Czarnula GSX-R 750 K7 ----> http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=8489

Awatar użytkownika
gixxer84
Nowy
Nowy
Posty: 15
Rejestracja: 21 kwie 2015, o 23:00
Motocykl: Suzuki GSXR 750 K7
Wymarzony motocykl: Suzuki GSXR 1000 K9
Imię: Adam
Skąd: Poznań

Re: Brak Ładowania

Nieprzeczytany post autor: gixxer84 » 20 maja 2015, o 23:31

Witam,
Sprzęt chyba naprawiony - nie jestem specjalistą w tych tematach, ale podjąłem się własnoręcznej naprawy.
Regulator przeniosłem na bok, przedłużyłem kable, wygląda to tak.

Obrazek

Obecnie sprawdziłem ładowanie, na wolnych około 13,3V, przy 5000obr. 14.4V.
Na początku podeszło nawet do 14,7V, ale teraz cały czas pokazuje 14,3-14,4V przy 5000obr.

Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam
Adam

Awatar użytkownika
mlody85
Posty: 222
Rejestracja: 10 kwie 2015, o 10:08
Motocykl: gsxr 600 k3
Wymarzony motocykl: gsxr 1000 k7
Imię: Łukasz
Skąd: Łódzkie

Re: Brak Ładowania

Nieprzeczytany post autor: mlody85 » 21 maja 2015, o 07:43

Jak dla mnie ok :)

Awatar użytkownika
sarah5
Posty: 803
Rejestracja: 21 cze 2012, o 09:45
Motocykl: GSX-R 600 K6
Wymarzony motocykl: GSX-R 750 K8
Imię: Paulina
Skąd: Lbn

Re: Brak Ładowania

Nieprzeczytany post autor: sarah5 » 21 maja 2015, o 08:55

będzie Pan zadowolony ;)
...piękne jest to, co przyjemne dla wzroku i słuchu...

Krisek
Nowy
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 23 kwie 2015, o 12:10
Motocykl: Gixxer 600 K2 telefonica
Imię: Krystian
Skąd: Goleniów

Re: Brak Ładowania

Nieprzeczytany post autor: Krisek » 21 maja 2015, o 11:05

Ja na używanym org. długo nie pojeździłem

Awatar użytkownika
sarah5
Posty: 803
Rejestracja: 21 cze 2012, o 09:45
Motocykl: GSX-R 600 K6
Wymarzony motocykl: GSX-R 750 K8
Imię: Paulina
Skąd: Lbn

Re: Brak Ładowania

Nieprzeczytany post autor: sarah5 » 21 maja 2015, o 14:19

ja na chińczyku już trzeci sezon, wcześniej dwa oryginały padły :)
...piękne jest to, co przyjemne dla wzroku i słuchu...

Awatar użytkownika
gixxer84
Nowy
Nowy
Posty: 15
Rejestracja: 21 kwie 2015, o 23:00
Motocykl: Suzuki GSXR 750 K7
Wymarzony motocykl: Suzuki GSXR 1000 K9
Imię: Adam
Skąd: Poznań

Re: Brak Ładowania

Nieprzeczytany post autor: gixxer84 » 21 maja 2015, o 19:13

Ja kupiłem od K8 albo K9, bo tak mi podpowiedział pewien "specjalista" w temacie. Ma większą powierzchnię oddawania ciepła.
Co prawda po około minucie robi się mocno ciepły, ale można go chwycić ręką.

Zobaczymy jak sobie poradzi, jeśli nie to kupie chińczyka :)

Awatar użytkownika
DAVIDK7
Posty: 434
Rejestracja: 30 cze 2011, o 19:47
Motocykl: GSXRK7
Wymarzony motocykl: GSXRK7
Imię: David
Skąd: Toruń

Re: Brak Ładowania

Nieprzeczytany post autor: DAVIDK7 » 21 maja 2015, o 21:33

k6 k7 ma troszke mniejszy regulator a k8 k9 ma troszeczke wiekszy czyli szerszy i grubszy też. Spokojne teraz bedzie dobrze.

Awatar użytkownika
Puyol187
Posty: 2361
Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
Motocykl: GSXR k3 1k

Re: Brak Ładowania

Nieprzeczytany post autor: Puyol187 » 21 maja 2015, o 21:33

Jak da sie ręką złapać (jak dla mnie to 40stopni) to nie jest źle, jak już miał by z 70 stopni to można zacząć się martwić. Tak jeszcze nawiasem mówiąc im większe obciążenie tym regulator się mniej grzeje, gdyż jest to stratny regulator napięcia i nadmiar energii odprowadza w postaci ciepła, więc musi się grzać.

ODPOWIEDZ