Strona 1 z 2

K8 Decat

: 11 sty 2015, o 12:25
autor: konserwator01
Witam.
Jestem zdecydowany wywalić katalizator z mojej 600-tki i tak.Przyjrzałem się dziś jak to zrobić i przy odcięciu katalizatora zaraz przy spawie zostaje do exupa nie całe dwa centy luzu. Zastanawiam się czy przy zaciśnięciu objemki nie będzie przedmuchów na łączeniu.Poczytałem na forum trochę o temacie ale raczej jest ogólnie ,gdzie kupić u kogo zrobić itp.Jak ktoś lata k8,9 lub l0 na dekacie napiszcie .

Re: K8 Decat

: 11 sty 2015, o 14:43
autor: Akum
ja robie decaty, wiele sprzetów lata na moich decatach, a uciac trzeba PRZED SPAWEM od strony katalizatora i jeszcze ladnie obszlifowac wtedy zostaje pol centa wiecej i wtedy ladnie wszystko sie trzyma :) jak utniesz za spawem to bedzie dmuchac

Re: K8 Decat

: 11 sty 2015, o 15:37
autor: konserwator01
Kurcze jak wytnę przed spawem od strony katalizatora to nie wiem czy da rade oszlifować bez wykręcania kolektorów

Re: K8 Decat

: 11 sty 2015, o 17:04
autor: Kieran
ja uciąłem rowno na spawie i miałem cały dzień zabawy zeby to zeszlifowac. Decat pasuje jak ta lala...

Re: K8 Decat

: 11 sty 2015, o 18:50
autor: Akum
Da rade, ja to zawsze robie bez zdejmowania kolektorow :)

Re: K8 Decat

: 12 sty 2015, o 15:35
autor: konserwator01
Dzięki za podpowiedzi. Jak ogarnę wrzucę fotke

Re: K8 Decat

: 12 sty 2015, o 17:41
autor: KuKi750
po co robic cos takiego? zwieksza to moc jakos? nie oriemtuje sie, bo jestem na motocyklu innej ery:D

Re: K8 Decat

: 12 sty 2015, o 17:47
autor: Kieran
po co? po to zeby odmulic moto, zmniejszyc jego mase, jak zalożysz s;ortowy wydech zeby ładnie gadał, a jak to zestroisz jeszcze odpowiednio to pare km wpadnie i poprawi sie bardzo odczuwalnie niski zakres obrotów.

Re: K8 Decat

: 12 sty 2015, o 18:08
autor: ToMsOn
Dekatalizator zastępuje katalizator w motocyklu by zapewnić lepszy przepływ spalin zwiększając tym samym osiągi motocykla.
Kolejną zaletą jest obniżenie temperatury pracy silnika oraz zmniejszenie masy co również bezpośrednio przekłada się na osiągi i prowadzenie.
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... -p-mt-1209

Nic dodać nic ująć ;)

Re: K8 Decat

: 12 sty 2015, o 18:14
autor: Dgrfst
:lol: Dekatalizator :lol:

Ładna nazwa dla kawałka rurki.

Swoją drogą u nas usuwanie kata przechodzi tylko dla tego, że nie egzekwuje się analizy spalin na przeglądach.
U gebelsa albo angola byłoby po dowodzie... czy tam po przeglądzie.

Re: K8 Decat

: 12 sty 2015, o 18:19
autor: ToMsOn
No ale tak to się nazywa po naszemu dokładnie ;)

No i inna sprawa że u nich jazda nawet na innym wydechu bez db-killera byłaby ryzykowna :P a co dopiero z decatem hehe

Re: K8 Decat

: 19 sty 2015, o 20:46
autor: konserwator01
Prawie zrobione ,katalizator wycięty zostało jeszcze pospawać z kolektorem .
S7303413.JPG
S7303414.JPG

Re: K8 Decat

: 19 sty 2015, o 20:51
autor: ToMsOn
Jest w pytę ;) ale wiesz z czym dałeś ciała? :P z kołnierzem z yoshi... to decat powinien nachodzić na niego :D trochę się przepali złapie koloru i będzie lepiej

Re: K8 Decat

: 19 sty 2015, o 20:57
autor: konserwator01
Nie może być odwrotnie bo było by pod prąd , wiesz o czym piszę.

Re: K8 Decat

: 19 sty 2015, o 21:03
autor: ToMsOn
ależ może tyle że potrzebowałbyś zrobić drugi kołnierz na dekacie. Wrzucę ci przykładowo na swoim wydechu i akrapie

Prawa strona decata nakłada się na wydech własnie owy kołnierz
Obrazek
Obrazek