GSX-R 750 K5 Problem z Elektryką
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 paź 2016, o 23:13
- Motocykl: GSX-R 750 K5
- Imię: Bartek
- Skąd: Poznań
GSX-R 750 K5 Problem z Elektryką
Witam, szukam szukam i nic
A wiec od początku.
Trzy miesiące temu stałem sie posiadaczem Gixxa, od początku był problem z tym że liczniki sie resetują po wyłączeniu zapłonu tzn brak zegarka i mph zamiast kmh zacząłem przeglądać serwisówkę i schemat , szybko znalazłem powód mojej usterki - brak zasilania na przewodzie (czerwono niebieskim) odpowiedzialnym za podtrzymanie zasilania w układach. A wiec rozkręciłem tył mojego Bajka i moim oczom ukazało się coś strasznego :
Przewody pod skrzyneczką z bezpiecznikami odcięte i połączone z innymi kolorami (już wtedy czułem ze bez powodu tak nie są ) więc po podłączałem tak jak być powinny i oczywiście błąd FI (kod C-42 ala kradzież blokada itp) i zapłon był bez kluczyka tzn mogłem odpalić wszystko działało :/ więc postanowiłem połączyć przewody tak jak były i tu pojawił sie problem bo coś poje*ałe i teraz jak kluczyk jest w pozycji ON i słychać pompę jak robi bzzzy ale jak mam włączone światła awaryjne to działa w ich rytm
Napięcie na akumulatorze 12.4 V
Dodatkowo jeszcze przewody przy złączu diagnostycznym też są dziwnie połączone.
Rozważam wymianę wiązki na nową lecz boję się że wyjdzie coś jeszcze hahaha
A wiec od początku.
Trzy miesiące temu stałem sie posiadaczem Gixxa, od początku był problem z tym że liczniki sie resetują po wyłączeniu zapłonu tzn brak zegarka i mph zamiast kmh zacząłem przeglądać serwisówkę i schemat , szybko znalazłem powód mojej usterki - brak zasilania na przewodzie (czerwono niebieskim) odpowiedzialnym za podtrzymanie zasilania w układach. A wiec rozkręciłem tył mojego Bajka i moim oczom ukazało się coś strasznego :
Przewody pod skrzyneczką z bezpiecznikami odcięte i połączone z innymi kolorami (już wtedy czułem ze bez powodu tak nie są ) więc po podłączałem tak jak być powinny i oczywiście błąd FI (kod C-42 ala kradzież blokada itp) i zapłon był bez kluczyka tzn mogłem odpalić wszystko działało :/ więc postanowiłem połączyć przewody tak jak były i tu pojawił sie problem bo coś poje*ałe i teraz jak kluczyk jest w pozycji ON i słychać pompę jak robi bzzzy ale jak mam włączone światła awaryjne to działa w ich rytm
Napięcie na akumulatorze 12.4 V
Dodatkowo jeszcze przewody przy złączu diagnostycznym też są dziwnie połączone.
Rozważam wymianę wiązki na nową lecz boję się że wyjdzie coś jeszcze hahaha
- matix19
- Posty: 1034
- Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
- Motocykl: ZX10R 3gen
- Wymarzony motocykl: RSV4
- Imię: Mateusz
- Skąd: Ostrołęka
Re: GSX-R 750 K5 Problem z Elektryką
masz immobilizer ?
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 paź 2016, o 23:13
- Motocykl: GSX-R 750 K5
- Imię: Bartek
- Skąd: Poznań
Re: GSX-R 750 K5 Problem z Elektryką
Motocykl nie posiada immo(tak mi się wydaje, zwykły kluczyk płaski bez kości ) Alarmu też niema
- Blondyn
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 wrz 2016, o 10:45
- Motocykl: GSXR 600 k8
- Wymarzony motocykl: Bmw s1000rr
- Imię: Tadek
- Skąd: Piła
Re: GSX-R 750 K5 Problem z Elektryką
Kradziony
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 paź 2016, o 23:13
- Motocykl: GSX-R 750 K5
- Imię: Bartek
- Skąd: Poznań
Re: GSX-R 750 K5 Problem z Elektryką
Oczywiście a następny mam w planach GSXR 600 K8 :D:D
- Blondyn
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 wrz 2016, o 10:45
- Motocykl: GSXR 600 k8
- Wymarzony motocykl: Bmw s1000rr
- Imię: Tadek
- Skąd: Piła
Re: GSX-R 750 K5 Problem z Elektryką
Polecam K8