GSX-R 750 K5 Problem z Elektryką
: 18 sty 2017, o 21:10
Witam, szukam szukam i nic
A wiec od początku.
Trzy miesiące temu stałem sie posiadaczem Gixxa, od początku był problem z tym że liczniki sie resetują po wyłączeniu zapłonu tzn brak zegarka i mph zamiast kmh zacząłem przeglądać serwisówkę i schemat , szybko znalazłem powód mojej usterki - brak zasilania na przewodzie (czerwono niebieskim) odpowiedzialnym za podtrzymanie zasilania w układach. A wiec rozkręciłem tył mojego Bajka i moim oczom ukazało się coś strasznego :
Przewody pod skrzyneczką z bezpiecznikami odcięte i połączone z innymi kolorami (już wtedy czułem ze bez powodu tak nie są ) więc po podłączałem tak jak być powinny i oczywiście błąd FI (kod C-42 ala kradzież blokada itp) i zapłon był bez kluczyka tzn mogłem odpalić wszystko działało :/ więc postanowiłem połączyć przewody tak jak były i tu pojawił sie problem bo coś poje*ałe i teraz jak kluczyk jest w pozycji ON i słychać pompę jak robi bzzzy ale jak mam włączone światła awaryjne to działa w ich rytm
Napięcie na akumulatorze 12.4 V
Dodatkowo jeszcze przewody przy złączu diagnostycznym też są dziwnie połączone.
Rozważam wymianę wiązki na nową lecz boję się że wyjdzie coś jeszcze hahaha
A wiec od początku.
Trzy miesiące temu stałem sie posiadaczem Gixxa, od początku był problem z tym że liczniki sie resetują po wyłączeniu zapłonu tzn brak zegarka i mph zamiast kmh zacząłem przeglądać serwisówkę i schemat , szybko znalazłem powód mojej usterki - brak zasilania na przewodzie (czerwono niebieskim) odpowiedzialnym za podtrzymanie zasilania w układach. A wiec rozkręciłem tył mojego Bajka i moim oczom ukazało się coś strasznego :
Przewody pod skrzyneczką z bezpiecznikami odcięte i połączone z innymi kolorami (już wtedy czułem ze bez powodu tak nie są ) więc po podłączałem tak jak być powinny i oczywiście błąd FI (kod C-42 ala kradzież blokada itp) i zapłon był bez kluczyka tzn mogłem odpalić wszystko działało :/ więc postanowiłem połączyć przewody tak jak były i tu pojawił sie problem bo coś poje*ałe i teraz jak kluczyk jest w pozycji ON i słychać pompę jak robi bzzzy ale jak mam włączone światła awaryjne to działa w ich rytm
Napięcie na akumulatorze 12.4 V
Dodatkowo jeszcze przewody przy złączu diagnostycznym też są dziwnie połączone.
Rozważam wymianę wiązki na nową lecz boję się że wyjdzie coś jeszcze hahaha