Strona 1 z 1

750 K1 Dławi się

: 8 cze 2017, o 13:28
autor: kamil11116
Witam kolegów, mam taki nieprzyjemny i nade wszystko irytujący problem. Od początku sezonu jest problem z wkręcaniem się na obroty w moim Suzuki, mianowicie jest problem ze środkowymi obrotami. Z dołu ciągnie ładnie od 9-10 też dokręca się praktycznie do odcięcia bez problemów natomiast środkowe obroty mają jakąś "dziurę". Przyspiesza ale wyraźnie słabiej i jest coś w stylu "drrrr" potem już załapie i jest ok. Motorek odebrałem wczoraj od mechanik stwierdził że według niego wszystko wygląda ok. Ciśnienie w cylindrach jest od 10.5 do 11 wtryski niby podają paliwo prawidłowo, ale jednocześnie stwierdził że to prawdopodobnie mogą to one być powodem. Czasem po odpaleniu świeci się FI to wtedy gaszę i odpalam znowu i znika. W efekcie moto da się jeździć aczkolwiek jest to mega denerwujące. Być może ktoś miał coś podobnego i podzieli się spostrzeżeniami bo mi już ręce opadają, znowu tygodniowa (lub dłuższa) wizyta u mechanika która nic nie wniesie też mnie nie zachęca...

Re: 750 K1 Dławi się

: 8 cze 2017, o 19:13
autor: 515Bartek
10,5/11 troche malo ....

co do bledu zrob zworke i jezdzij tak az zlapiesz blad. i zapamietaj jaki numer.

Re: 750 K1 Dławi się

: 8 cze 2017, o 19:21
autor: kamil11116
Tylko nie wiem czy jest tutaj te złącze diagnostyczne aby wykonać zworkę ponieważ dokładnie to nie K1 tylko Y z 00r. Czytałem gdzieś że te złącze pojawiło się w 2001 roku ostatnio szukałem pod siedzeniem i nie widziałem (jutro jeszcze raz sprawdzę). Co do ciśnienia to cóż moto ma już 50 tys. jak na sporta to sporo. Podobny problem z dławieniem był w zeszłym sezonie (kilkakrotnie), podczas jazdy wywalało fi i zaczynał mulić tylko wtedy zgasiłem odpaliłem i pomagało.

Re: 750 K1 Dławi się

: 9 cze 2017, o 08:45
autor: kamil11116
Znalazłem kostkę i zrobiłem tzw. zworkę. Pokazało -C00 czyli teoretycznie brak błędów wszystko ok. Kiedy odpaliłem moto pochodził chwilę i zgasiłem ponownie sprawdziłem błędy i wyskoczyło "C00 (no ta kreska na górze) czyli wskazuje to z tego co wyczytałem na czujnik położenia przepustnicy tzw. TPS jak dobrze pamiętam. Prawdopodobnie do regulacji tylko czemu raz pokazuje wartość prawidłową (po np. nocy w garażu) a po odpaleniu się zmienia...

Re: 750 K1 Dławi się

: 9 cze 2017, o 08:58
autor: matix19
rezystancja czujnika wzrasta wraz z rozgrzaniem motocykla

Re: 750 K1 Dławi się

: 9 cze 2017, o 09:38
autor: kamil11116
Ok czyli jak rozumie to powinno być cały czas -C00 niezależnie od temp. czy tak jak jest prawidłowo ?

Re: 750 K1 Dławi się

: 9 cze 2017, o 10:49
autor: redips
Tzn, że na zimnym ma być na środku a jak się rozgrzeje z uwagi na zmienioną rezystancje ma prawo pójść do góry.

Re: 750 K1 Dławi się

: 9 cze 2017, o 11:37
autor: kamil11116
W takim razie nie widzi żadnych błędów. Jak zimny pokazuje -C00 jak się nagrzeje też tylko kreska u góry. Niewielkie to pocieszenie skoro nadal się dławi. Skoro mam już bak w górze to zmienię filtr powietrza ale to raczej nic nie da...

Dalej to samo tj. dławi się w środkowym zakresie :evil:

Re: 750 K1 Dławi się

: 9 cze 2017, o 15:37
autor: kamil11116
515Bartek pisze:10,5/11 troche malo ....

co do bledu zrob zworke i jezdzij tak az zlapiesz blad. i zapamietaj jaki numer.
Chciałem tak zrobić ale wtedy całkiem już ledwo z miejsca rusza, także jazda z tą zworką w moim przypadku odpada. Nie wiem no tragedia normalnie nie da się już tym jeździć.

Re: 750 K1 Dławi się

: 27 lip 2017, o 17:09
autor: kamil11116
Problem rozwiązany! Powodem był przytkany filtr na pompie paliwa. Pompę wraz z filtrem założyłem nową plus do czyszczenia wtryski (dwa słabiej rozpylały).