Legato motocykle

Zrzutka na funkcjonowanie forum gixxer.pl - sezon 2019!

Jak odkrecic ciezarki kierownicy gsxr750k8

Wszystko na temat GSX-R 750.
Regulamin działu
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!

Jak odkrecic ciezarki kierownicy gsxr750k8

UNREAD_POSTprzez KruczekR750 » 9 sie 2017, o 18:03

Witam ogolnie srubokret nie daje rady. Z drugiej strony przy rollgazie obkreca sie razem z ciezarkiem. Ma ktos jakis sposob na ich odkrecenie?
KruczekR750
Nowy
Nowy
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3 sie 2017, o 16:09
Motocykl: Suzuki GSX-R750
Wymarzony motocykl: Już jest :)
Imię: Krzysztof
Skąd: Owińska

Re: Jak odkrecic ciezarki kierownicy gsxr750k8

UNREAD_POSTprzez mennoc » 9 sie 2017, o 19:18

Co to znaczy, że śrubokręt nie daje rady? Nie masz siły ruszyć? Oryginalne ciężarki? Może jakiś spec je przykleił :-D
Avatar użytkownika
mennoc
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 08:54
Motocykl: Daytona 675
Imię: Radek
Skąd: Warszawa

Re: Jak odkrecic ciezarki kierownicy gsxr750k8

UNREAD_POSTprzez KruczekR750 » 9 sie 2017, o 20:39

Ogólnie siłę mam hah:) nie widac śladów klejenia. Srubki wyglądają jak nowe a ciężarki orginalne. Poprostu na jednej stronie odkrecenie jest niemożliwe przez to ze kreci sie razem z końcówką a druga strona pomimo uzycia dużej sily nie chce sie poddać. Może jakiś ścisk lub patent na to jest. Mam tez honde cbr która jezdzi moja zona i jest to samo z tym ze w jej moto koncowki kręcą sie razem ze śruba po obu stronach.. po chwyceniu ciezarka lewą ręką i próba odkrecenia prawą ręką śrubki również lipa jakby wspawana od srodka była XD moze znajdzie sie ktoś kto miał taki problem i coś poradzi...
KruczekR750
Nowy
Nowy
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3 sie 2017, o 16:09
Motocykl: Suzuki GSX-R750
Wymarzony motocykl: Już jest :)
Imię: Krzysztof
Skąd: Owińska

Re: Jak odkrecic ciezarki kierownicy gsxr750k8

UNREAD_POSTprzez ToMsOn » 10 sie 2017, o 08:38

Jeśli jest to oryginalny ciężarek to spróbuj go normalnie wykręcać i wyrwać razem z gumowym wkładem. Ten co mówisz że się kręci całość to na 100% jest już luźny. Możesz spróbować też tam gdzie być może tak idealnie nie leży psiknąć jakimś wd40 itp. aby łatwej wyskoczył. Spokojnie możesz ciągnąć i nic temu nie zrobisz bo clipony w gixach nie mają gwintów tylko są proste ;-)
Avatar użytkownika
ToMsOn
 
Posty: 3135
Dołączył(a): 27 lis 2014, o 21:48
Lokalizacja: Cała Polska
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>

Re: Jak odkrecic ciezarki kierownicy gsxr750k8

UNREAD_POSTprzez KruczekR750 » 10 sie 2017, o 21:18

Dzięki za poradę:) jutro się za to zabiorę bo nie moge przeżyć że mam ryski na koncowkach:)
KruczekR750
Nowy
Nowy
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3 sie 2017, o 16:09
Motocykl: Suzuki GSX-R750
Wymarzony motocykl: Już jest :)
Imię: Krzysztof
Skąd: Owińska


Powrót do GSX-R 750



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości