GSX-R 750 K4 db killer a praca silnika
: 23 maja 2018, o 21:01
Cześć Wam,
Jest taka kwestia, motocykl to suzuki GSXR-750 K4,
moto posiada jakiś przelotowy wydech firmy dominator, do tego mam DB-killer.
Sprawa rozchodzi się o te ustrojstwo DB killer.
podczas jazdy z DB killerem jest ok (oprócz tego, że jest bardzo cicho, wręcz za cicho)
bez DB killera motocykl potrafi szarpać w przedziale obrotów 1,5 -2 tys przy ruszaniu i podczas jazdy na 1 biegu z obrotami jalowymi.. jak przekroczy prędkość z 30 km./h i powyżej 2 tys obrotów jest już ok.
Czy DB killer ma aż taki wpływ na pracę silnika ?
Ewent co można poprawić by bez DB killera chodził jak trzeba ?
Dla testu podwyższyłem chwilowo obroty biegu jałowego z 1200 na 1500 ale to nie zdało rezultatu, przy ruszaniu i w jeździe na 1 na najniższych podszarpuje
*podszarpywanie mam na myśli podobny objaw do ruszania w aucie z jakimś małym silnikiem z drugiego biegu, (czyli czuć nierówne ruszenie plus charakterystyczny dźwięk silnika mocniej obciążonego)
Jest taka kwestia, motocykl to suzuki GSXR-750 K4,
moto posiada jakiś przelotowy wydech firmy dominator, do tego mam DB-killer.
Sprawa rozchodzi się o te ustrojstwo DB killer.
podczas jazdy z DB killerem jest ok (oprócz tego, że jest bardzo cicho, wręcz za cicho)
bez DB killera motocykl potrafi szarpać w przedziale obrotów 1,5 -2 tys przy ruszaniu i podczas jazdy na 1 biegu z obrotami jalowymi.. jak przekroczy prędkość z 30 km./h i powyżej 2 tys obrotów jest już ok.
Czy DB killer ma aż taki wpływ na pracę silnika ?
Ewent co można poprawić by bez DB killera chodził jak trzeba ?
Dla testu podwyższyłem chwilowo obroty biegu jałowego z 1200 na 1500 ale to nie zdało rezultatu, przy ruszaniu i w jeździe na 1 na najniższych podszarpuje
*podszarpywanie mam na myśli podobny objaw do ruszania w aucie z jakimś małym silnikiem z drugiego biegu, (czyli czuć nierówne ruszenie plus charakterystyczny dźwięk silnika mocniej obciążonego)