Regulator napięcia POMOCY

Wszystko na temat GSX-R 750.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
Awatar użytkownika
JakubGNWLKP
Nowy
Nowy
Posty: 30
Rejestracja: 27 mar 2012, o 18:30
Motocykl: Suzuki GSXR- 750 SRAD
Wymarzony motocykl: Suzuki GSX-R 750 SRAD
Imię: Jakub
Skąd: Gostyń WLKP

Regulator napięcia POMOCY

Nieprzeczytany post autor: JakubGNWLKP » 28 maja 2018, o 09:45

Witam serdecznie. Otóż jestem posiadaczem sradzika 750. Niedawno spaliła mi się kostka od regulatora napięcia i kabli prowadzących do moto... Kupiłem nowy regulator ponieważ ten już jest kaput jednakże nie wiem jak podłączyć. Mogę prosić kogoś o wstawieni zdjęcia z opisem dwustronnym tj. kabli od silnika i/do regulatora jak mają zostać połączone ponieważ totalnie nie wiem jak się za to zabrać. Od regulatora wychodzi 5 kabli. 3 czarne 1 biało-czarny, 1 czerwono-czarny. Z góry dziękuję za pomoc..

Awatar użytkownika
Dgrfst
Posty: 871
Rejestracja: 19 cze 2014, o 18:42
Motocykl: Aprilia Tuono
Imię: Olo
Skąd: pow.Otwocki

Re: Regulator napięcia POMOCY

Nieprzeczytany post autor: Dgrfst » 28 maja 2018, o 11:14

Przede wszystkim nie wstawiaj nowej kostki, bo to gówno znów się spali. Przewody zalutuj, zaizoluj i spokój. Trzy czarne (albo czasem żółte) to połączenie z alternatorem.
1 biało-czarny, 1 czerwono-czarny.
To + i - do instalacji motocykla, ale nie ma co gdybać. Zadzwoń do sklepu z którego to brałeś albo przeczytaj w dokumentacji regulatora który to plus i minus.
Trzej rycerze: elf, krasnolud i człowiek ruszają do labiryntu Downa, by zdobyć magiczną broszkę oraz zabić cyklopa smoka czarnoksiężnika, który jest Duchem Dupy.

Awatar użytkownika
JakubGNWLKP
Nowy
Nowy
Posty: 30
Rejestracja: 27 mar 2012, o 18:30
Motocykl: Suzuki GSXR- 750 SRAD
Wymarzony motocykl: Suzuki GSX-R 750 SRAD
Imię: Jakub
Skąd: Gostyń WLKP

Re: Regulator napięcia POMOCY

Nieprzeczytany post autor: JakubGNWLKP » 28 maja 2018, o 11:23

Kupiłem używany. Dzwoniłem także nie mają pojęcia. Próbowałem znaleźć w internecie połączenie tych kabli i także nie znalazłem nic... Kable mam zaizolowane wszystkie na jednych jest samiec drugie zamiczka wystarczy wpiąć tylko, który do którego. Powiedzmy, że czarno-biały z tym samym czerwono-czarny tak samo pozostaje kwestia reszty 3 czarnych kabli czy mogą być podłączone obojętnie jak idąc do alternatora czy należy podpiąć je w określonej kolejności. Jeżeli ktoś ma ową maszynę fajnie byłoby zdjęcie, gdyż jak na razie rozkładam ręce ;/

Awatar użytkownika
Dgrfst
Posty: 871
Rejestracja: 19 cze 2014, o 18:42
Motocykl: Aprilia Tuono
Imię: Olo
Skąd: pow.Otwocki

Re: Regulator napięcia POMOCY

Nieprzeczytany post autor: Dgrfst » 28 maja 2018, o 11:26

Kolejność kabli do alternatora nie ma znaczenia. Pisząc przykładowo czerwono - czarny masz na myśli czerwony z czarnym paskiem? Jeśli tak to "dominujący" czerwony oznacza plus, a "dominujący" czarny to minus.

Nie stosuj żadnych "wsuwek"!! Lutuj gołe kable, tam płyną prądy rzędu 30A i gówno wsuweczka się poluzuje od wibracji, straci kontakt i masz znów spalony alternator albo regulator.
Trzej rycerze: elf, krasnolud i człowiek ruszają do labiryntu Downa, by zdobyć magiczną broszkę oraz zabić cyklopa smoka czarnoksiężnika, który jest Duchem Dupy.

Awatar użytkownika
JakubGNWLKP
Nowy
Nowy
Posty: 30
Rejestracja: 27 mar 2012, o 18:30
Motocykl: Suzuki GSXR- 750 SRAD
Wymarzony motocykl: Suzuki GSX-R 750 SRAD
Imię: Jakub
Skąd: Gostyń WLKP

Re: Regulator napięcia POMOCY

Nieprzeczytany post autor: JakubGNWLKP » 29 maja 2018, o 15:23

Od alternatora wychodzą 3 kable całe czarne. Potem od Moto jeden czarny z białym paskiem i drugi cały czerwony. Od regulatora 3 czarne jeden czarny z białym paskiem i jeden czarny z czerwonym paskiem. Logicznie patrząc łączyć powinno się kolor z kolorem, jednakże nie jestem pewien czy owa zależność tu się sprawdzi dlatego chciałem by ktoś mógł udostępnić mi zdjęcie jak ma podłączone bądź też upewnić mnie że tak będzie dobrze.

ODPOWIEDZ