Brak ładowania K9
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 19:30
- Motocykl: GSXR 750 K9
- Wymarzony motocykl: Jak wyżej :)
- Imię: Patryk
- Skąd: Zawiercie
Brak ładowania K9
Brak ładowania gix 750 K9. Co może byc i jak to sprawdzić?
- JuniorGw
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 8 maja 2019, o 18:44
- Motocykl: Gsx- r K6
- Wymarzony motocykl: Jeszcze nie zszedł z lini
- Imię: Marcin
- Skąd: Gorzów Wielkopolski
Re: Brak ładowania K9
Pierwsza sprawa to regulator napięcia .
Masz miernik??
Masz miernik??
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 19:30
- Motocykl: GSXR 750 K9
- Wymarzony motocykl: Jak wyżej :)
- Imię: Patryk
- Skąd: Zawiercie
Re: Brak ładowania K9
Tak Mam miernik
- Ryniu
- Posty: 445
- Rejestracja: 8 lis 2015, o 15:53
- Motocykl: GSX-R 1000 K8
- Imię: Kamil
- Skąd: Goleniów
Re: Brak ładowania K9
hmmm.... podpowiem...
sprawdz regulator napięcia
sprawdz regulator napięcia
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 19:30
- Motocykl: GSXR 750 K9
- Wymarzony motocykl: Jak wyżej :)
- Imię: Patryk
- Skąd: Zawiercie
Re: Brak ładowania K9
A powie ktoś łopatologicznie jak go sprawdzić miernikiem?
- JuniorGw
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 8 maja 2019, o 18:44
- Motocykl: Gsx- r K6
- Wymarzony motocykl: Jeszcze nie zszedł z lini
- Imię: Marcin
- Skąd: Gorzów Wielkopolski
Re: Brak ładowania K9
Wypnij wtyczke od regulatora. Wcześniej odpal moto. Miernik na prąd zmienny i patrzysz czy wychodzi prąd z regulatora.
Sprawdź bezpiecczniki na początku.
- JuniorGw
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 8 maja 2019, o 18:44
- Motocykl: Gsx- r K6
- Wymarzony motocykl: Jeszcze nie zszedł z lini
- Imię: Marcin
- Skąd: Gorzów Wielkopolski
Re: Brak ładowania K9
Niestety ten typ tak ma ze padają regulatory z powodu wadliwego umiejscowienia tuż przy chłodnicy. Abybuniknac tego trzeba to przenieść w zimnijesze miejsce.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 19:30
- Motocykl: GSXR 750 K9
- Wymarzony motocykl: Jak wyżej :)
- Imię: Patryk
- Skąd: Zawiercie
Re: Brak ładowania K9
Sprawdziłem. Pokazuje 2V. Sprawdziłem tez ta wtyczkę od alternatora na prądzie zmiennym pokazuje na wszystkich trzech przewodach 2,5V. Wiec to chyba alternator padł? Moj regulator jest przeniesiony z lewej strony koło klaksonu
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 19:30
- Motocykl: GSXR 750 K9
- Wymarzony motocykl: Jak wyżej :)
- Imię: Patryk
- Skąd: Zawiercie
Re: Brak ładowania K9
A nie powinien z regulatora wychodzić prąd stały?
- JuniorGw
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 8 maja 2019, o 18:44
- Motocykl: Gsx- r K6
- Wymarzony motocykl: Jeszcze nie zszedł z lini
- Imię: Marcin
- Skąd: Gorzów Wielkopolski
Re: Brak ładowania K9
2v to zdecydowanie mało. U mnie np. Zwariował i zagotował akumulator...
- JuniorGw
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 8 maja 2019, o 18:44
- Motocykl: Gsx- r K6
- Wymarzony motocykl: Jeszcze nie zszedł z lini
- Imię: Marcin
- Skąd: Gorzów Wielkopolski
Re: Brak ładowania K9
Przepraszam prąd stały. Powinien oscylować pomiędzy 14-14.4V
Sprawdź dojście z alternatora, tam jest zmienny prąd
Sprawdź dojście z alternatora, tam jest zmienny prąd
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 19:30
- Motocykl: GSXR 750 K9
- Wymarzony motocykl: Jak wyżej :)
- Imię: Patryk
- Skąd: Zawiercie
Re: Brak ładowania K9
Tak jak pisałem na wyjściu a alternatora pokazuje mi 02,5 zmiennego...
- JuniorGw
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 8 maja 2019, o 18:44
- Motocykl: Gsx- r K6
- Wymarzony motocykl: Jeszcze nie zszedł z lini
- Imię: Marcin
- Skąd: Gorzów Wielkopolski
Re: Brak ładowania K9
sprawdzamy stojan alternatora, znajdujemy wiązkę biegnącą z silnika, są to trzy przewody koloru białego lub żółtego (zależy od marki motocykla), które schodzą się do jednej kostki połączeniowejpokrętło multimetru ustawiamy na pomiar napięcia przemiennego zakres 200 woltówuruchamiamy silnik, wypinamy kostkę, miernikiem mierzymy napięcie między uzwojeniami alternatora, powinno ono wynosić od 20 do 50 woltówjeśli wszystko jest w porządku sprawdzamy, czy uzwojenia stojana nie mają zwarcia do masy. Jeden przewód miernika podłączamy do masy motocykla, drugi po kolei do każdego przewodu z alternatora, napięcie mierzone nie powinno być większe niż 0,5 V, jeśli znacznie przekracza tą wartość, mamy uszkodzony stojan alternatora i musimy go zdemontować z silnika
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 19:30
- Motocykl: GSXR 750 K9
- Wymarzony motocykl: Jak wyżej :)
- Imię: Patryk
- Skąd: Zawiercie
Re: Brak ładowania K9
Mowisz o tej kostce co wychodzi z alternatora i łączy sie z regulatorem tak?
- JuniorGw
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 8 maja 2019, o 18:44
- Motocykl: Gsx- r K6
- Wymarzony motocykl: Jeszcze nie zszedł z lini
- Imię: Marcin
- Skąd: Gorzów Wielkopolski
Re: Brak ładowania K9
Dokładnie. Ps z doświadczenia wiem że często winowajcą są skorodowane połączenia na kablach. Sprawdź przejścia prądu brzęczykiemPiszczu100 pisze: ↑3 lip 2019, o 22:16Mowisz o tej kostce co wychodzi z alternatora i łączy sie z regulatorem tak?