O co kaman?? K6

Wszystko na temat GSX-R 750.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
Pietrzol
Nowy
Nowy
Posty: 11
Rejestracja: 6 kwie 2012, o 22:57
Motocykl: GSX-R 750

O co kaman?? K6

Nieprzeczytany post autor: Pietrzol » 11 kwie 2012, o 19:27

Witam mam problem i kompletnie nie mam pojęcia dlaczego tak sie dzieje. Ale do sedna kupilem na poczatku roku gixera 750 k6 zrobilem nia ponad 100km i wszystko było ok az do momentu kiedy wracajac do domu ni z gruszki ni z pietruszki motocykl zaczął sie jakby ksztusic a po parunastu metrach silnik zgasł,( pomyslalem no ładnie pewnie zabrakło paliwa ale kontrolka sie nie swieciła) po zjechaniu na pobocze i zajrzeniu do baku tak jakby jeszcze coś paliwa zostało ale szczescie w nieszczesciu zatrzymałem się 15m przed stacją benzynową, zatankowałem ale akumulator był tak slaby ze juz nie chciał krecic i po paru próbach odpalil na pych. No i od tego momentu właśnie pojawł sie pewien problem motocykl po naładowaniu akumulatora pali normalnie na wolnych obrotach wszystko ok przyspieszenie ok ale po odjeciu gazu i przejechaniu paru metrów na biegu bez odkreconej manetki silnik gasnie jaby nie dostawal paliwa po odkreceniu manetki nastepuje chywila przerwy i nastepnie motocykl jakby zaskakuje i rusza do przodu. Moto ma tuningowy tłumik i ciagle wyskakuje mi błąd F1 (lub FI) akumulator tez juz jest wiekowy bo według poprzedniego wlasciciela ma juz z 4 lata, ale boje się że to może być pompa paliwowa! sory że tyle tego tekstu i HELP ME PLEASE!!!
Just because you're breathing doesn,t mean you're alive"

maly127
Posty: 174
Rejestracja: 9 sty 2012, o 21:05
Motocykl: YAMAHA R1
Wymarzony motocykl: HAYA

Re: O co kaman?? K6

Nieprzeczytany post autor: maly127 » 11 kwie 2012, o 20:20

Pierwsze sprawdź ładowanie .
Drugie sprawdź akumulator . Akumulator w stanie spoczynku powinien mieć przynajmniej min. 12,5V
Trzecie połączenia elektryczne przekaźniki
Czwarte błąd FI można odczytać z serwisówki inaczej wróżenie z fusów

plipus
Nowy
Nowy
Posty: 29
Rejestracja: 18 mar 2012, o 17:52
Motocykl: gsxr 750 srad 96r
Wymarzony motocykl: gsxr 750

Re: O co kaman?? K6

Nieprzeczytany post autor: plipus » 11 kwie 2012, o 20:31

co prawdamoj moto w porownaniu do twojego jest wiekowy ale ja mialem to samo mialem problem z regulatorem napiecia kostka nadpalona nie bylo dostatecznego ladownia. aku wymienilem poprawilem kostke i juz bylo wszytko ok i jest nadal. no ale moj moto to gsxr 750 97r.

Awatar użytkownika
Puyol187
Posty: 2361
Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
Motocykl: GSXR k3 1k

Re: O co kaman?? K6

Nieprzeczytany post autor: Puyol187 » 12 kwie 2012, o 17:16

Ładowanie musi być żeby motocykl funkcjonował prawidłowo, po drugie regulatory w tego typu alternatorach mają odwrotną charakterystykę napięciową tj przy małych obrotach (bieg jałowy silnika 1000-1200obr/min) napięcie ładowania jest najwyższe zazwyczaj 14.4-14.5V a im wyższe obroty tym napięcie maleje np przy 5000obr/min napięcie wynosi około 13.2V. Spotkałem się z przypadkiem dość nietypowego uszkodzenia regulatora napięcia który ładował tylko na wolnych obrotach, czasem podobne objawy daje bardzo zużyty akumulator który ma już bardzo małą pojemność.

Pietrzol
Nowy
Nowy
Posty: 11
Rejestracja: 6 kwie 2012, o 22:57
Motocykl: GSX-R 750

Re: O co kaman?? K6

Nieprzeczytany post autor: Pietrzol » 19 kwie 2012, o 17:51

Sprawdziłem ładowanie i było na poziomie około 14.7V i malało wraz z zwiększaniem się obrotów, akumulator w stanie spoczynku miał około 12.3V, sprawdzałem kostkę regulatora napięcia ale nie zauważyłem żeby była nadpalona lub coś podobnego, zaraz po naładowaniu akumulatora i podłączeniu motocykl chodził normalnie nie było żadnych problemów z gaśnięciem silnika. Kupiłem więc nowy akumulator i póki co wszystko gra i chodzi, wygląda na to że tak jak to pisał Puyol187 akumulator byl już zbyt zużyty i miał bardzo małą pojemność. Dzięki za pomoc :D
Just because you're breathing doesn,t mean you're alive"

ODPOWIEDZ