Strona 2 z 3

Re: Pompa nie reaguje na włączony zapłon

: 14 mar 2014, o 15:36
autor: maRi0c
Tu poczytaj viewtopic.php?f=41&t=6178 podobno błąd alarmu

Re: Pompa nie reaguje na włączony zapłon

: 14 mar 2014, o 18:14
autor: damianek1303
może on ma immo. bo kluczyka w nim nie było??

Re: Pompa nie reaguje na włączony zapłon

: 14 mar 2014, o 21:23
autor: damianek1303
czy jest możliwość sprawdzenia czy moto ma immo,?

Re: Pompa nie reaguje na włączony zapłon

: 15 mar 2014, o 17:41
autor: damianek1303
Jezeli to jest immo,jak je znależc i czy można jakoś wywalić?czy samostartem moge próbować palić.?

Re: Pompa nie reaguje na włączony zapłon

: 15 mar 2014, o 19:03
autor: maRi0c
jeśli świece dają iskrę to z samostartem zagada, bynajmniej w przypadku mojego kolegi jak pisałem wcześniej gadał.
U niego to była stacyjka. Ale immo ??? nie słyszałem.

Re: Pompa nie reaguje na włączony zapłon

: 17 mar 2014, o 13:40
autor: damianek1303
To raczej immo. jest bo w stacyjce jest antenka .co teraz moge zrobić?, bo wymieniać komputer i jeszcze coś to mi się nie opłaca wole na częsci już sprzedać chyba,sprawdzałem to iskry też brak czy immo także iskre zabiera?

Re: Pompa nie reaguje na włączony zapłon

: 17 mar 2014, o 14:35
autor: djmaly
Damianek1303 błąd c42 wskazuje on o tym że brak sygnału sterującego do komputera który to pojawia się na komputerze po przekręceniu stacyjki o ile wszystkie przewody są ok. Jak już wiesz z mojego postu problemem był alarm ale nie do końca. Cały problem leżał po stronie stacyjki. Stacyjka była od modelu k2 750 a co za tym idzie stacyjka całkiem inaczej łączy odpowiednie przewody po przekręceniu stacyjki niż stacyjka oryginalna. Po rozłączeniu kostki w kostce była włożona zwora która miała tak naprawdę zwierać więcej kabli jak to ma miejsce w oryginalnej stacyjce. Zwora raz łączyła raz nie i taki był tego objaw że moto kręciło ale nie podawała pompa paliwa. Widzę schemat jakiś jest wrzucony na poście. Czy to jest na pewno od twojego motocykla? Jaki tak to daj znać to podpowiem ci co musisz zrobić aby np na krótko moto odpalić i sprawdzić kilka innych rzeczy. Tylko ten opis to już na pw nie będziemy tu robić bazy dla złodzieji motocykli. Jeśli jest immo to też będą taki8e objawy o ile to immo faktycznie jest. Z elektryką ci pomogę. Jak lutowałes kable w stacyjce to kable były takie same i czy kolory kostek damska/męska jest tej samej barwy (chodzi o kostki które łączysz stacyjkę). Pozdro.

Re: Pompa nie reaguje na włączony zapłon

: 17 mar 2014, o 15:00
autor: maRi0c
I do czego to doszło jak djmaly nic nie zaradzi to to złodzieja trzeba się będzie o poradę zwrócić :D
Mam nadzieję że jednak się uda powodzenia.

Re: Pompa nie reaguje na włączony zapłon

: 18 mar 2014, o 21:21
autor: damianek1303
dj.mały kaable były poprostu urwane w połowie on dostał taki dzwon że rama pękła za główką i przóód poleciał se swoją drogą, zlutowałem tylko kolorami do siebie napewno jest dobrze to zrobione,w 1000 mam tylko jedną wiązke kabli gdzie nie ma immo.,a tu jest jedna taka sama plus druga i z tej drugiej do stacujki do góry dwa kable przy samym kluczyku wygląda jak antenka. to raczej immo. jest,kurde a jak moge sprawdzić ze ten schemat jest do mojego nieszczęsnego moto?

Re: Pompa nie reaguje na włączony zapłon

: 19 mar 2014, o 11:31
autor: djmaly
Kolego damianek1303 wieści dobrych nie mam. Niestety ale motocykl fabrycznie posiada immo (nie wszystkie modele bo z tego co wyczytałem w instrukcji do twojego motocykla to nie posiadały je motocykle z USA Kanady i Kaliforni), więc musisz najpierw określić skąd jest twój motocykl. Schemat podany na pierwszej stronie nie jest od twojego motocykla ale jest bardzo podobny. Niestety na schemacie nie ma ujętego immo bo nie ma takiej potrzeby gdyż imo połączone jest bezpośrednio z komputerem i to on wykonuje wszystkie operacje związane z immo czyli porównanie kodów kluczyka itp. Możemy wykonać pewny eksperyment, tylko musisz posiadać jakiś miernik do pomiaru napięcia stałego czyli jakiś najprostszy multimetr. Jak sprawdzę dokładnie w schemacie co masz zrobić to ci napisze i wykonasz kilka pomiarów co da na pewne rozwiązanie twojego problemu, ale nie gwarantuję ci tego w 100%. Jak bys potrzebował to w linku podsyłam ci całego manuala do twojego motocykla a na stronie 438 jest immo.

http://everythinggsxr.com/pdf/gsxr750_06-07.pdf

Re: Pompa nie reaguje na włączony zapłon

: 19 mar 2014, o 11:43
autor: djmaly
Sorry że post pod postem, ile przewodów miałeś do lutowania od stacyjki 4 czy 5?

Re: Pompa nie reaguje na włączony zapłon

: 19 mar 2014, o 13:34
autor: maRi0c
damianek1303 pisze:dj.mały kaable były poprostu urwane w połowie on dostał taki dzwon że rama pękła za główką i przóód poleciał se swoją drogą, zlutowałem tylko kolorami do siebie napewno jest dobrze to zrobione,w 1000 mam tylko jedną wiązke kabli gdzie nie ma immo.,a tu jest jedna taka sama plus druga i z tej drugiej do stacujki do góry dwa kable przy samym kluczyku wygląda jak antenka. to raczej immo. jest,kurde a jak moge sprawdzić ze ten schemat jest do mojego nieszczęsnego moto?
Niestety nie znalazłem schematu do 750 K6 ale z tej strony ściągnij sobie całą serwisówkę tam jest schemat :
http://servicemanualsgsxr.com/suzuki-gs ... ce-manual/
miłej lektury a tu masz z tego manuala schemat mam nadzieję że Ci pomoże ;)
schem.ele 750 K6.png

Re: Pompa nie reaguje na włączony zapłon

: 19 mar 2014, o 19:09
autor: damianek1303
koledzy doradzcie coś, czy jak przerobie komputer będzie ok.? gosciu chce za usunięcie 200zł.czy stacyjka będzie mogła zostać wtedy?czy jak kupie inny ecu bez immo. będzie działąc wtedy?dał bym do mechanika ale chwilowa z monetą cienko.

Re: Pompa nie reaguje na włączony zapłon

: 19 mar 2014, o 19:25
autor: damianek1303
dj mały od wiązki stacyjki są cztery kable pomaranczowy gruby i czerwony gruby,brązowy cienki i szary cienki,a druga wiązka to też cztery kable tylko cienkie zielony czerwony żółty i czarny(od immo pewnie)one wchodzą w dolną częsc stacyjki tam są zalane czymś,z tamtąd idą na samą góre dwa juz czarny i czarno biały do antenki (taki zwój drucików do okoła )wszystkie były urwane

Re: Pompa nie reaguje na włączony zapłon

: 21 mar 2014, o 14:46
autor: damianek1303
sory ze stacyjki są dwa grube czerwone i łączą się w jeden przy kostce bo kostka ma cztery, ale to oryginalnie raczej jest.