L1 crash pady

Wszystko na temat GSX-R 1000.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
qubis

Re: L1 crash pady

Nieprzeczytany post autor: qubis » 23 kwie 2017, o 12:36

kaczan pisze:A ja powiem tak - dozbieraj do tych 5 stowek i kup PUIG PRO.
Bo mają mniejszą powierzchnię tarcia od np Rd moto i się przepłacać za puiga :lol: ale za to wygląda profi bo napis ma hehheeh

odiz
Posty: 159
Rejestracja: 17 mar 2015, o 22:00
Motocykl: GSX-R 1000 L0
Imię: Przemek
Skąd: Częstochowa

Re: L1 crash pady

Nieprzeczytany post autor: odiz » 23 kwie 2017, o 14:01

qubis pisze:
kaczan pisze:A ja powiem tak - dozbieraj do tych 5 stowek i kup PUIG PRO.
Bo mają mniejszą powierzchnię tarcia od np Rd moto i się przepłacać za puiga :lol: ale za to wygląda profi bo napis ma hehheeh
Zgadzam się z powyższym.
Miałem puig pro w GSX-S 1000. Wygląd fajny i solidnie zrobione, ale kupiłem do giksa RD-moto i jak dla mnie wygląd jeszcze lepszy, a wykonanie o niebo lepsze.

Awatar użytkownika
KOBO
Posty: 221
Rejestracja: 30 paź 2012, o 09:57
Motocykl: gsxr 750 k8
Wymarzony motocykl: TOMSONA ;)
Imię: Konrad
Skąd: Z wiochy

Re: L1 crash pady

Nieprzeczytany post autor: KOBO » 23 kwie 2017, o 14:18

majkel91 pisze:jakoś odpuściłem temat. Nic ciekawego i przystępnego cenowo nie znalazłem. Pisałem do KOBO miał ogarnąć coś krótszego bo na jego fotkach wydawały mi się długie a teraz widzę je na olx:
https://www.olx.pl/oferta/crash-pady-su ... dff03c0b43
trochę poczekam i uzbieram kwitu i chyba jeszcze raz skontaktuje się z Kobo bo nic innego nie ma....

Mam różne długości crash padów :) Problem w tym że nie mam motocykla żeby przymierzyć i zrobić foty krótszych . Jak będzie pogoda to jestem umówiony z kolegą na przymiarki a sam nie mam czasu żeby podjechać do niego .
Obrazek

Awatar użytkownika
kaczan
Posty: 1000
Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
Motocykl: 1000L2
Imię: Przemek
Skąd: Podlaskie

Re: L1 crash pady

Nieprzeczytany post autor: kaczan » 23 kwie 2017, o 22:29

qubis pisze:
kaczan pisze:A ja powiem tak - dozbieraj do tych 5 stowek i kup PUIG PRO.
Bo mają mniejszą powierzchnię tarcia od np Rd moto i się przepłacać za puiga :lol: ale za to wygląda profi bo napis ma hehheeh
Docenisz qubek jak sie wysypiesz :) Aaaa, sorry wolisz tanie "tulejki" w mocowaniu silnika i byle dluzsze, no to jeszcze lepsze kozly sa po takich i dziala toto jak dzwignia, z moto zazwyczaj robia wytarzana sieczke przy glebie a pozniej u tokarza sie stoczy te zryte 2cm i jak nowe po ulepieniu rozbitka hehe... Wiem wiem, wszystko ma byc jak najtansze. I gowniane :lol:

Nigdy nie pojme filozofii miec moto za kilkanascie/dziesiat tysiecy i byle jakie crashpady za 150 czy 200zl... :shock:

mirekm71
Posty: 436
Rejestracja: 18 paź 2016, o 16:33
Motocykl: K6 600
Imię: Mirek
Skąd: Brzeg

Re: L1 crash pady

Nieprzeczytany post autor: mirekm71 » 23 kwie 2017, o 22:37

Widze, ze na crashe to kazdy ma swoja teorie. Ja mam azarele za 180zl i niech mi ktos udowodni, ze inne bylyby lepsze. Tanie, krotkie, przy szlifie cos tam pomoga, moze wiecej a moze mniej. W szkole gdzie jezdzilem jest kilka motocykli na takich crashach i jakby drogie mialy chronic lepiej to pewnie by takie byly. Zadne, nawet takie za 1000zl + crashe tylnego wahacza nie uratuja zadupka. Nie ma co marzyc o tym. Owiewki boczne? Musialy by wystawac z 10cm ale wtedy wiadomo, jest duze prawdopodobienstwo, ze moto pojdzie w kozly i wiecej strat narobi niz ta owiewka, ktora uratuje.

Awatar użytkownika
pablogixer34
Posty: 914
Rejestracja: 6 maja 2014, o 23:22
Motocykl: ZX 10 R Śnieżynka...
Wymarzony motocykl: Nowy
Imię: Paweł
Skąd: Koniec Świata

Re: L1 crash pady

Nieprzeczytany post autor: pablogixer34 » 23 kwie 2017, o 22:39

mirekm71 pisze:Widze, ze na crashe to kazdy ma swoja teorie. Ja mam azarele za 180zl i niech mi ktos udowodni, ze inne bylyby lepsze. Tanie, krotkie, przy szlifie cos tam pomoga, moze wiecej a moze mniej. W szkole gdzie jezdzilem jest kilka motocykli na takich crashach i jakby drogie mialy chronic lepiej to pewnie by takie byly. Zadne, nawet takie za 1000zl + crashe tylnego wahacza nie uratuja zadupka. Nie ma co marzyc o tym. Owiewki boczne? Musialy by wystawac z 10cm ale wtedy wiadomo, jest duze prawdopodobienstwo, ze moto pojdzie w kozly i wiecej strat narobi niz ta owiewka, ktora uratuje.
no widzisz, kaczan ma piniondze, my ich nie mamy :lol:

mirekm71
Posty: 436
Rejestracja: 18 paź 2016, o 16:33
Motocykl: K6 600
Imię: Mirek
Skąd: Brzeg

Re: L1 crash pady

Nieprzeczytany post autor: mirekm71 » 23 kwie 2017, o 22:42

Jakbym mial nadzieje, ze drogie cos zmienia to znalazlbym pieniadze. Zawodnicy czasami gruzuja po kilka maszyn w sezonie mysle, ze kupili by crashe za kilkadziesiat tys gdyby mialy ratowac motocykl.

Awatar użytkownika
pablogixer34
Posty: 914
Rejestracja: 6 maja 2014, o 23:22
Motocykl: ZX 10 R Śnieżynka...
Wymarzony motocykl: Nowy
Imię: Paweł
Skąd: Koniec Świata

Re: L1 crash pady

Nieprzeczytany post autor: pablogixer34 » 23 kwie 2017, o 22:46

mirekm71 pisze:Jakbym mial nadzieje, ze drogie cos zmienia to znalazlbym pieniadze. Zawodnicy czasami gruzuja po kilka maszyn w sezonie mysle, ze kupili by crashe za kilkadziesiat tys gdyby mialy ratowac motocykl.
no właśnie, ale lepiej pierdolić swoje kaczanowe z dupy teorie. A z niego taki zawodnik jak koziej piczy rajzentasza...

qubis

Re: L1 crash pady

Nieprzeczytany post autor: qubis » 24 kwie 2017, o 06:58

Kaczan a kto mówie Rd moto ma jakieś tuleje w silniki hahaha. Kto mówię że Rd moto jest dłuższe od puiga. Kiepie pisałem że Rd ma większą powierzchnię styku. A co do długość to chodziło o to że... A chuj ja ci będę dzbanie tłumaczył. Przez chwilę cię nie było to zapomniałam że ty masz wszystko najlepsze.. I nawet umiesz po angielsku :lol:
Może jakbyś pogadał z chłopakami z km Racing to byś coś zrozumiał. A dla ciebie napis jest ważny a to że na samym forum kilku chłopakom przy PUIGu odpadły śruby same z siebie to już nie ważne :lol: ważne że jest PUIG :lol: :lol:

qubis

Re: L1 crash pady

Nieprzeczytany post autor: qubis » 24 kwie 2017, o 07:08

mirekm71 pisze:Jakbym mial nadzieje, ze drogie cos zmienia to znalazlbym pieniadze. Zawodnicy czasami gruzuja po kilka maszyn w sezonie mysle, ze kupili by crashe za kilkadziesiat tys gdyby mialy ratowac motocykl.
Mirek nikt nie mówi że tanie są złe tylko że czasem nie da się takich zamontować bez np cięcia owiewke.
Inna sprawa jest tor, tam raczej crashy zawodnicy nie mają w ogóle bo one raczej zaszkodza niż pomogą

Awatar użytkownika
kaczan
Posty: 1000
Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
Motocykl: 1000L2
Imię: Przemek
Skąd: Podlaskie

Re: L1 crash pady

Nieprzeczytany post autor: kaczan » 24 kwie 2017, o 18:50

Wykup sobie AC. A qubusiowi i pablusiowi polecam porozmawianie z zawodnikami (i zaloze sie ze ani jeden ani drugi nawet nogi w padocku nie postawili, tacy spece z nosami w monitorach :lol: ).

Sprezynki se zalozcie. Ahahahahaha.....

Awatar użytkownika
pablogixer34
Posty: 914
Rejestracja: 6 maja 2014, o 23:22
Motocykl: ZX 10 R Śnieżynka...
Wymarzony motocykl: Nowy
Imię: Paweł
Skąd: Koniec Świata

Re: L1 crash pady

Nieprzeczytany post autor: pablogixer34 » 24 kwie 2017, o 18:53

polecać to ty możesz swojej babie sie zesrać jak siedzi na kiblu

qubis

Re: L1 crash pady

Nieprzeczytany post autor: qubis » 24 kwie 2017, o 18:57

kaczan pisze:Wykup sobie AC. A qubusiowi i pablusiowi polecam porozmawianie z zawodnikami (i zaloze sie ze ani jeden ani drugi nawet nogi w padocku nie postawili, tacy spece z nosami w monitorach :lol: ).

Sprezynki se zalozcie. Ahahahahaha.....
A od kiedy zawodnicy maja crashe :lol: chyba tylko kaczan kumple z padoku na torze Lublin :lol: :lol:

BrzegGsxr
Nowy
Nowy
Posty: 13
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 16:15
Motocykl: K5
Wymarzony motocykl: K6
Imię: Michał
Skąd: Brzeg

Re: L1 crash pady

Nieprzeczytany post autor: BrzegGsxr » 24 kwie 2017, o 20:26

A nie majo?

ODPOWIEDZ