Strona 1 z 1

Jaki plus minus koszt remontu silnika ?

: 17 maja 2017, o 17:25
autor: kedzierski1989
Jak w temacie jaki orientaacyjny koszt roboty pierscieni przebieg 55tys k1 1000

Re: Jaki plus minus koszt remontu silnika ?

: 17 maja 2017, o 20:53
autor: Dgrfst
ktoś tu pisał, że komplet pierścieni na jeden gar koło 300 PLN. Czyli razy 4 + robocizna
A na ronayers znalazłem 45 USD na jeden gar. Jakbyś ze stanów kupił same pierścienie + ew. jakieś małe pierdółki to dałoby rade nie płacić cła.

Re: Jaki plus minus koszt remontu silnika ?

: 17 maja 2017, o 22:49
autor: KOBO
Samych pierścieni się nie wymienia , należy łącznie z tłokiem

Re: Jaki plus minus koszt remontu silnika ?

: 18 maja 2017, o 12:19
autor: kedzierski1989
Dzieki :(
"Kobo" mozesz rozwinac odpowiedz dlaczego z tlokiem ?
Moto podbiera mi bardzo malo oleju jefnak irytuje mnie pyszczanie dyma przy mocniejszym dodaniu gazu

Re: Jaki plus minus koszt remontu silnika ?

: 23 cze 2017, o 16:38
autor: cind12
Tym się nie przejmuj, mój brał 1L/1000km, skończyło się na zmianie silnika na inny, obecny na dystansie ok 2,5tys km nie wziął nic, a jak odkręcę manetkę do końca to tez jakiegoś dyma puści. Remont silnika jest nie opłacalny, koszt samych części trzeba liczyć na poziomie 1500zl jeśli panewki będą ładne i nic więcej nie wyjdzie.

Można zmienić same pierścienie, ale jeśli tuleja ma owal to nic to nie da, dalej będzie podbierał olej

Re: Jaki plus minus koszt remontu silnika ?

: 23 cze 2017, o 19:08
autor: Gofer
Kawa123 pisze:
cind12 pisze: Można zmienić same pierścienie, ale jeśli tuleja ma owal to nic to nie da, dalej będzie podbierał olej
wszytko można. Tylko pewnych zeczy się nie robi

Wszystko można. Są różne szkoły napraw, podwórkowa, pewna i serwisowa :P Jak tuleje są ok to pierscienie powinny załatwić sprawe ale komplet na każdy garnek, plus robienie głowicy. Bo jak zrobisz dół a górą będzie leciało to nic to nie da.

Re: Jaki plus minus koszt remontu silnika ?

: 23 cze 2017, o 19:13
autor: norbertsv650
Gofer pisze:
Kawa123 pisze:
cind12 pisze: Można zmienić same pierścienie, ale jeśli tuleja ma owal to nic to nie da, dalej będzie podbierał olej
wszytko można. Tylko pewnych zeczy się nie robi

Wszystko można. Są różne szkoły napraw, podwórkowa, pewna i serwisowa :P Jak tuleje są ok to pierscienie powinny załatwić sprawe ale komplet na każdy garnek, plus robienie głowicy. Bo jak zrobisz dół a górą będzie leciało to nic to nie da.
Taaaa i ciąg dalszy, doprężysz górę, poleci ułożyskowanie wału i panewki korb. Szkoła jest jedna od lat. Albo komplet, albo leczenie po kosztach.

Re: Jaki plus minus koszt remontu silnika ?

: 24 cze 2017, o 00:06
autor: Gofer
norbertsv650 pisze:
Gofer pisze:
Kawa123 pisze: Można zmienić same pierścienie, ale jeśli tuleja ma owal to nic to nie da, dalej będzie podbierał olej
wszytko można. Tylko pewnych zeczy się nie robi

Wszystko można. Są różne szkoły napraw, podwórkowa, pewna i serwisowa :P Jak tuleje są ok to pierscienie powinny załatwić sprawe ale komplet na każdy garnek, plus robienie głowicy. Bo jak zrobisz dół a górą będzie leciało to nic to nie da.
Taaaa i ciąg dalszy, doprężysz górę, poleci ułożyskowanie wału i panewki korb. Szkoła jest jedna od lat. Albo komplet, albo leczenie po kosztach.[/quote]

Przecież napisalem ze dol i górę :lol:

Re: Jaki plus minus koszt remontu silnika ?

: 26 cze 2017, o 16:23
autor: cind12
Dlatego kupiłem cały silnik xd, osobiście miałem wszystkie panewki wytarte plus pierścienie.