Exap kilka pytań

Wszystko na temat GSX-R 1000.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
arturwroc
Nowy
Nowy
Posty: 31
Rejestracja: 2 maja 2017, o 12:17
Motocykl: zx12r / K1 1000
Wymarzony motocykl: już mam
Imię: Artur
Skąd: Wrocław

Exap kilka pytań

Nieprzeczytany post autor: arturwroc » 4 lip 2017, o 23:03

Witajcie. Motocykl został naprawiony i została mi już tylko jedna rzecz która mnie irytuje. Otóż kiedy zewrę zworkę na zegarach widnieje -C00 czyli niby wszystko jest w porządku. Mimo to po uruchomieniu pali się lampka Fi i mruga kontrolka Fi na przemian z temperaturą silnika. Motocykl ma założony przelot Microna a sam exap jest podlączny. Servo działa ale linki zostały już przez kogoś odłączone i fizycznie ich nie ma. Widziałem film w internecie który mówił aby odłaczyć jeden kabel od ECU. Czy to pomoże ? Czy po odłączeniu tego kabla FI zgaśnie? Praktykował już ktos z was taką metodę. Pacjent to GSXR 1000 K!.

Sorry ale nie sądziłem że można napisac post bez logowania. nawet nie zauważyłem że został napisany jako gość.

Awatar użytkownika
MrTrash
Posty: 192
Rejestracja: 26 sie 2016, o 23:35
Motocykl: GSX-R 750 K8
Wymarzony motocykl: Jest :D
Imię: Tomasz
Skąd: Zamość

Re: Exap kilka pytań

Nieprzeczytany post autor: MrTrash » 5 lip 2017, o 00:36

FI zapala się od razu po uruchomieniu czy po jakimś czasie? Zrób zworkę i się z nią przejedź do momentu aż zacznie migać FI i pojawi się błąd, bo nie zawsze wyświetla błąd zaraz po uruchomieniu. Wszystko zależy od tego jaki błąd się wyświetli, bo niekoniecznie jest to spowodowane EXUP'em.

arturwroc
Nowy
Nowy
Posty: 31
Rejestracja: 2 maja 2017, o 12:17
Motocykl: zx12r / K1 1000
Wymarzony motocykl: już mam
Imię: Artur
Skąd: Wrocław

Re: Exap kilka pytań

Nieprzeczytany post autor: arturwroc » 5 lip 2017, o 19:22

zapala sie odrazu po uruchomieniu silnika. nie wiedziałem ze z ta zworka mozna jezdzic ale sprobuje moze to faktycznie cos da. silnikk pracuje poprawnie wiec sadziłem ze to ma cos wspolnego z tym zaworem

Awatar użytkownika
MrTrash
Posty: 192
Rejestracja: 26 sie 2016, o 23:35
Motocykl: GSX-R 750 K8
Wymarzony motocykl: Jest :D
Imię: Tomasz
Skąd: Zamość

Re: Exap kilka pytań

Nieprzeczytany post autor: MrTrash » 6 lip 2017, o 12:16

Jak robisz zworke na wyłączonym silniku to nie pokaże Ci błędu. Zrób zworke, odpal moto i odczytaj błąd.

arturwroc
Nowy
Nowy
Posty: 31
Rejestracja: 2 maja 2017, o 12:17
Motocykl: zx12r / K1 1000
Wymarzony motocykl: już mam
Imię: Artur
Skąd: Wrocław

Re: Exap kilka pytań

Nieprzeczytany post autor: arturwroc » 17 lip 2017, o 22:13

Zrobiłem zworkę odpaliłem motocykl i Fi zgasło zaraz po odpaleniu silnika. Pokazuje -C00 czyli brak błędów. Kiedy wyjąłem zworkę i odpaliłem moto po dwóch sekundach Fi mrugneło a po jakiś 4 sekundach znowu się zapaliło. Czy jeżeli linki są odpięte a serwo działa to nie ma jakis konfliktów interesów w silniku? Może odpiąć ten czarny kabel z brązowym paskiem który pokazują na tym filmie? https://www.youtube.com/watch?v=Kes800UV1OI i co tak naprawdę daje odpięcie tego kabla?

Mam jeszcze pytanie odnośnie samego kosza sprzęgłowego. Zamierzam kupić jakiś używany i oddać go do regeneracji. Oddał bym swój ale unieruchomił bym moto na jakiś czas. Możecie mi powiedzieć czy kosz w K3 K4 jest taki sam jak w K1 K2. Zagląałem do katalogu części i numer podstawy jest niby taki sam ale wolał bym się upewnić.

Awatar użytkownika
Speedbike
Posty: 144
Rejestracja: 19 lut 2016, o 19:23
Motocykl: Gsxr 1000 K8 Turbo
Wymarzony motocykl: None
Imię: Przemek
Skąd: Warszawa

Re: Exap kilka pytań

Nieprzeczytany post autor: Speedbike » 17 lip 2017, o 23:06

Jest taki sam, ale jak chcesz to możesz sobie od razu zarzucić komplet z antyhoppingiem od K7, akurat mam taki na zbyciu w bdb stanie. Pasuje bez kombinacji. Jak coś to priv.

arturwroc
Nowy
Nowy
Posty: 31
Rejestracja: 2 maja 2017, o 12:17
Motocykl: zx12r / K1 1000
Wymarzony motocykl: już mam
Imię: Artur
Skąd: Wrocław

Re: Exap kilka pytań

Nieprzeczytany post autor: arturwroc » 17 lip 2017, o 23:29

Jestem zainteresowany . Wysłałem wiadomość na priv. Jak możesz to napisz coś o przeróbce. Całe sprzęgło pasuje plug % play?

Awatar użytkownika
kaczan
Posty: 1000
Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
Motocykl: 1000L2
Imię: Przemek
Skąd: Podlaskie

Re: Exap kilka pytań

Nieprzeczytany post autor: kaczan » 18 lip 2017, o 00:16

arturwroc pisze:Witajcie. Motocykl został naprawiony i została mi już tylko jedna rzecz która mnie irytuje. Otóż kiedy zewrę zworkę na zegarach widnieje -C00 czyli niby wszystko jest w porządku. Mimo to po uruchomieniu pali się lampka Fi i mruga kontrolka Fi na przemian z temperaturą silnika. Motocykl ma założony przelot Microna a sam exap jest podlączny. Servo działa ale linki zostały już przez kogoś odłączone i fizycznie ich nie ma. Widziałem film w internecie który mówił aby odłaczyć jeden kabel od ECU. Czy to pomoże ? Czy po odłączeniu tego kabla FI zgaśnie? Praktykował już ktos z was taką metodę. Pacjent to GSXR 1000 K!.
Kup sobie tzw "servo buddy" za pare zlotrych (plug&play do zalozenia w kilka minut) a exup z linkami wywal do smiecia lub wepchnij do szuflady. Problem z glowy i mniejsza masa moto gratis.

arturwroc
Nowy
Nowy
Posty: 31
Rejestracja: 2 maja 2017, o 12:17
Motocykl: zx12r / K1 1000
Wymarzony motocykl: już mam
Imię: Artur
Skąd: Wrocław

Re: Exap kilka pytań

Nieprzeczytany post autor: arturwroc » 30 lip 2017, o 21:34

Zrobiłem dzisiaj z 400 km i mam pewne spostrzeżenia. Wydaje mi się jak by silnik w dolnym zakresie obrotów dziwnie reagował na krótkie gwałtowne ruchy manetką (chodzi mi o takie skoki o 500obr). Zastanawiam się czy brak tego exupa a w zasadzie to że jest podpięty ale nie połączony linkami ma na to jakiś wpływ. Podejrzewam też czujnik położenia przepustnicy. To Fi ciągle się pali po uruchomieniu silnika a po zrobieniu zworki gaśnie i pokazuje -c00. Zakładam że jest to jakiś problem ecu i ta ospała reakcja na gwaltowne niewielkie szarpnięcia gazem ma z tym jakiś związek. Czy podpięcie motocykl pod komputer serwisowy może coś wyjaśnić. Czytałem że w tych rocznikach wadliwy jest czujnik położenia przepustnic. Może to on świruje. Muszę jakoś sprawidzić co powoduje błąd. Ma ktoś jakieś sugestie?

Czy ten silniczek STVA od przepustnic może mieć na to jakiś wpływ. Motocykl zachowuje się tak jak by się delikanie dusił przy gwałtownym dodaniu gazu ale tylko jeśli gazu ddoadaje się o powiedzmy 500 może 1000 obr.

arturwroc
Nowy
Nowy
Posty: 31
Rejestracja: 2 maja 2017, o 12:17
Motocykl: zx12r / K1 1000
Wymarzony motocykl: już mam
Imię: Artur
Skąd: Wrocław

Re: Exap kilka pytań

Nieprzeczytany post autor: arturwroc » 30 lip 2017, o 23:13

Dodam też motocykl ma nowe irydowe świece, filtr BMC (wyczyszczony oraz naoliwiony) oraz założony przelot microna. Jak sprawdzić ten silnikczek STVA oraz czujniki polożenia przepustnicy?

arturwroc
Nowy
Nowy
Posty: 31
Rejestracja: 2 maja 2017, o 12:17
Motocykl: zx12r / K1 1000
Wymarzony motocykl: już mam
Imię: Artur
Skąd: Wrocław

Re: Exap kilka pytań

Nieprzeczytany post autor: arturwroc » 31 lip 2017, o 20:41

Byłem dzisiaj u znajomego mechanika. Osłuchał sprzęta i powiedział że ogólnie jest ok. Udało mu się odczytać błąd. Okazuje się że to silnik krokowy exup-a . Kupię drugi używany albo jak mi się nie uda to zakupię ten eliminator a potem przy okazji oddam mu motocykl na synchronizację przepustnic. Może to też ma jakiś wpływ.

Awatar użytkownika
515Bartek
Posty: 1082
Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
Motocykl: k6 750
Imię: Bartek
Skąd: Radom

Re: Exap kilka pytań

Nieprzeczytany post autor: 515Bartek » 1 sie 2017, o 14:36

u mnie tez sie swiecil blad exupa. po nasmarowaniu linek wszystko git
Obrazek

arturwroc
Nowy
Nowy
Posty: 31
Rejestracja: 2 maja 2017, o 12:17
Motocykl: zx12r / K1 1000
Wymarzony motocykl: już mam
Imię: Artur
Skąd: Wrocław

Re: Exap kilka pytań

Nieprzeczytany post autor: arturwroc » 1 sie 2017, o 16:08

Jade zaraz po ten servo eliminator. Kupiłem też na allegro tzw Nico racing G-pack . Na zdjęciach są chyba dwa te moduły a do motocykla powinien zostać założony jeden nie? Powinien zostać wpięty szeregowo w instalację o ile się nie myle tak. Gość powiedział że wysyła to co na zdjęciach więc powinienem dostać dwie sztuki. poprawcie mnie jeśli się myle.

https://zapodaj.net/ce3b4b9d3dfbb.jpg.html

adik92
Nowy
Nowy
Posty: 34
Rejestracja: 17 kwie 2016, o 13:27
Motocykl: gsxr 750 k6
Imię: Adrian
Skąd: łódzkie

Re: Exap kilka pytań

Nieprzeczytany post autor: adik92 » 2 sie 2017, o 23:18

wypiecie wtyczki z kompa eliminuje blad na liczniku,sprawdzone przeze mnie

Suzukibulika
Posty: 376
Rejestracja: 21 lut 2014, o 20:56
Motocykl: GSX-R 1000 K1
Imię: Adam
Skąd: Kochanowice
Kontakt:

Re: Exap kilka pytań

Nieprzeczytany post autor: Suzukibulika » 4 sie 2017, o 00:13

arturwroc pisze:Jade zaraz po ten servo eliminator. Kupiłem też na allegro tzw Nico racing G-pack . Na zdjęciach są chyba dwa te moduły a do motocykla powinien zostać założony jeden nie? Powinien zostać wpięty szeregowo w instalację o ile się nie myle tak. Gość powiedział że wysyła to co na zdjęciach więc powinienem dostać dwie sztuki. poprawcie mnie jeśli się myle.

https://zapodaj.net/ce3b4b9d3dfbb.jpg.html

ile za to dałeś??
bo przepłaciłeś i to sporo..... tam jest opornik za 20groszy i to wszystko.

ODPOWIEDZ