Witam, jak w tytule mam problem, ponieważ po kupnie moto, po dłuższym czasie zwróciłem uwagę ze wspornik Kiwaka jest pęknięty, kupiłem używany z całym Kiwakiem dwa wsporniki, założyłem w sumie zrobiłem na nich ok 6k km i ostatnio podczas jazdy jeden z nich strzelił a drugi jest nad pęknięty, miał może ktoś styczność z takim problemem ?
Czy jest to po prostu kwestia zmęczenia materiału ?
Czy ustawienia zawieszenia ?
Zdjęcie poglądowe element 13
http://www.suzukipartshouse.com/oempart ... hion-lever
Gsxr K2 1000 Pękające wsporniki kiwaka
- cind12
- Posty: 96
- Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
- Motocykl: GSXR 1000
- Imię: Michal
- Skąd: Rzeszów
- Lokalizacja: Rzeszów
- QH1
- Posty: 606
- Rejestracja: 15 gru 2015, o 20:32
- Motocykl: GSXR 1000, S1000RR,EXC450
- Wymarzony motocykl: najszybszy na torze ;)
- Imię: Marcin
- Skąd: Wrocław
Re: Gsxr K2 1000 Pękające wsporniki kiwaka
Czyli tzw kości.
Nie spotkałem sie z tym.
A nie uderzasz w coś np krawężnik, rant przyczepy?
Kupiłeś oryginały czy masz jakies obniżające zamienniki?
No i moim zdaniem najbardziej prawdopodobne: czy cały "system" swobodnie sie obraca? Bo to ma chodzic na łożyskach, jak masz przytarte łożyska, albo wyrobioną/dorobioną za krótką tulejkę i element skręcony na maksa to ten element będzie sztywny i będzie przenosił naprężenia na inne elementy, wtedy kości moze zacząć giąć a na to liczone nie są. A jakimi momentami to dokręcałeś?
Moze być tez krzywy amor albo mocowanie na wahaczu i efekty jak powyzej bo sie wtedy usztywnia cała kiwaczka. Ale powinny być wtedy jakies Krzywe wytarcia widoczne albo nawet opiłki.
Nie spotkałem sie z tym.
A nie uderzasz w coś np krawężnik, rant przyczepy?
Kupiłeś oryginały czy masz jakies obniżające zamienniki?
No i moim zdaniem najbardziej prawdopodobne: czy cały "system" swobodnie sie obraca? Bo to ma chodzic na łożyskach, jak masz przytarte łożyska, albo wyrobioną/dorobioną za krótką tulejkę i element skręcony na maksa to ten element będzie sztywny i będzie przenosił naprężenia na inne elementy, wtedy kości moze zacząć giąć a na to liczone nie są. A jakimi momentami to dokręcałeś?
Moze być tez krzywy amor albo mocowanie na wahaczu i efekty jak powyzej bo sie wtedy usztywnia cała kiwaczka. Ale powinny być wtedy jakies Krzywe wytarcia widoczne albo nawet opiłki.
- cind12
- Posty: 96
- Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
- Motocykl: GSXR 1000
- Imię: Michal
- Skąd: Rzeszów
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Gsxr K2 1000 Pękające wsporniki kiwaka
Kupiłem używane, ale oryginalne kości z całą kołyska, u mnie łożyska się rozlecialy, powiem że dość mocno skręciłem mogło być ok 100nm serwis podaję 78nm, nie wygląda aby coś tam było krzywe, opilkow też brak, o krawężnik nie uderza. Zamówię jeszcze dwie te kości używane i przy rozbiórce zwrócę uwagę na te tuleiki czy są ok, ale łożyska wszystkie były w porządku.
- cind12
- Posty: 96
- Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
- Motocykl: GSXR 1000
- Imię: Michal
- Skąd: Rzeszów
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Gsxr K2 1000 Pękające wsporniki kiwaka
Nie wiem jakim cudem to przeoczyłem, ale brakowało tulejki Nr 14, teraz jest poskładane tak jak ma być, jeżdżę obserwuję ale powinno być już dobrze