Strona 1 z 2

Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

: 9 lis 2017, o 09:47
autor: czeler999
Witam forumowiczow . Problem jest z litrowym k3 . Sprzet jest sprowadzony z De . Po delikatnym slizgu stal rok . Gixer ma pelen przelot ( kolektor i końcówa ) firmy Mivv. Filtr powietrza tez jest sportowy BMC . Przebieg 25 tys ... i na taki wyglada silnik na moje oko nie widzial mechanika . Widze to tak ze nazbieral kilka defektow i zostal sprzedany ... obraz jakis jest teraz kilka pytan .
1 . Moto w dolnym zakresie zamula . Ma wlasnie robione synchro i zawory ale mysle ze jak niemiec zmienial wydech i filtr nie zrobil nowej mapy . Albo byl power commander i go zabral . Pytanie jest proste niech mi to ktos zobrazuje jak moge sprawdzic na ecu motocykla czy bylo cos robione . Nie ma zaworu exup przeciez wiec chyba cos grzebali zeby komp nie swirowal . Albo i nie znajac niemcow to mozliwe :)
2. Pytanie kolejne czy ewentualna wkladka tlumiaca w koncówke moze dac jakis obraz tego czy to przez za szybko uciekajace spaliny ? Troche przeciez przytrzymuje ? Jak sie myle to sugerujcie cos :)

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

: 10 lis 2017, o 10:01
autor: Carry
podaj numer ECU

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

: 13 lis 2017, o 21:01
autor: czeler999
Przy sprawdzaniu ecu wyszedł kolejny problem. Jeden pin jest ugnity i jeden kabel z wtyczki wypięty ... Ktos wie za co odpowiada ten pin i kabel ? :o :shock:

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

: 14 lis 2017, o 09:29
autor: MaciejX
czarny z brązowym paskiem wypięty exup żeby błędu nie wywalał

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

: 14 lis 2017, o 10:03
autor: Carry
Sam modul to wersja EU odblokowana

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

: 15 lis 2017, o 19:52
autor: czeler999
Czyli co radzicie ? Nowy komp i mapa do niego zrobiona na "oko" ? A moze Power Commander i zabawa mapami ? Bo na hamownię nie mam narazie opcji ...

WIE KTOS OD CZEGO JEST TEN BRAKUJĄCY PIN W ECU ?

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

: 16 lis 2017, o 13:09
autor: droi8d
ja bym szukał przez zime używki PC, nawet na ebayu i później wrzucał moto na hamownię.
Gotowa mapa na stronie bazzaza do mojego moto i moch przeróbek miała wszędzie pododawane dawki paliwa.
Na hamowni okazało się, że prawie wszędzie powinien być minus, a tylko w niewielu miejscach plusy.
Rezultat to +7km względem mapy gotowej i sporo lepsza kultura na niskich obrotach :)

"Na oko" to się stroiło gaźnik w simsonie a nie litrowego gixa :lol:

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

: 17 lis 2017, o 07:06
autor: Carry
nie potrzebny jest PC do tego - mozna stroic na ECU bezposrednio to moto i fakt troche trzeba paliwa zdjac w tych mdoealch

jak cos to zapraszam - Przemek wystroi a na zdejme blokad na module i tyle, musi byc dobrze po tym chyab ze problem lezy jeszcze gdzies indziej ale to wyjdzie na hamowni

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

: 18 lis 2017, o 18:28
autor: cind12
Dziwne ja mam K2, exup wywalony, pin również wypięty, i szczerze powiem ze ładnie ciągnie z dołu, powyżej 6k rpm to już rakieta się robi, brak TRE, na drugim biegu lubi wstać na kolo, wydech przebity ale pucha seryjna. A exup masz wywalony całkowicie z wydechu ? czy tylko wypięty pin ?

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

: 19 lis 2017, o 09:57
autor: Carry
nie ma reguly nigdy - 14 letnie moto, zmian yw wydechu itd - strojenie i wtedy mozna odzyskac serię chociaż bo zazwyczaj tej serii od dawna nie ma

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

: 19 lis 2017, o 11:48
autor: cind12
Carry, planuje się właśnie wybrać na hamownie żeby zobaczyć czy jeszcze jest chociaż część tej mocy, ale podejrzewam że będzie dość dobrze, widać po moto jedzie aż miło.

Jak to jest w K2 ? wszystkie dawały się flashowac? czy tylko określone nr ECU ?

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

: 19 lis 2017, o 21:43
autor: Carry
W K1-K2 nie podchodze do żadnego ECU - starsza technologia 16bit w którą nie inwestuje już:) więc z flasha nici (chyba że wymienisz ECU wiązke na K3)

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

: 20 lis 2017, o 16:18
autor: Gość
Motocykl jest po serwisie . Mechanicznie wszystko jest igla. Powoli zaczyna nabierać to sensu i układa się w całość . Trop prowadzi do ECU ten urwany pin i zaśniedziała cała wtyczka... pin prawdopodobnie od czujnika położenia przepustnicy . A moto nie ma wcale exupa . Akcesoryjne układy przelotowe raczej maja za zadanie zwiekszyć maksmalnie przepustowść dla spalin . Sa lżejsze wytrzymalsze i odporniejsze na wysokie temp. a zwłaszcza te tytanowe. No o brzmieniu juz nie będę wspimninał. Wniosek jest jeden nowy komp i nowe mapy. :twisted:

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

: 20 lis 2017, o 16:56
autor: cind12
Carry wiem o co chodzi, szczerze nawet nie myślałem żeby coś takiego zrobić, wolałbym pewnie Power Commandera kupić z UK używanego po pieniądzach, a poza tym moto zostaje ze mną jeszcze przyszły sezon a później planuje wskoczyć na coś nowszego tak wiec szkoda pieniędzy w to pchać.
Carry pisze:W K1-K2 nie podchodze do żadnego ECU - starsza technologia 16bit w którą nie inwestuje już:) więc z flasha nici (chyba że wymienisz ECU wiązke na K3)
A próbowałeś rozebrać stary moduł? żeby zobaczyć czy w środku też jest zielono czy tylko pin zgnity?
Gość pisze:Motocykl jest po serwisie . Mechanicznie wszystko jest igla. Powoli zaczyna nabierać to sensu i układa się w całość . Trop prowadzi do ECU ten urwany pin i zaśniedziała cała wtyczka... pin prawdopodobnie od czujnika położenia przepustnicy . A moto nie ma wcale exupa . Akcesoryjne układy przelotowe raczej maja za zadanie zwiekszyć maksmalnie przepustowść dla spalin . Sa lżejsze wytrzymalsze i odporniejsze na wysokie temp. a zwłaszcza te tytanowe. No o brzmieniu juz nie będę wspimninał. Wniosek jest jeden nowy komp i nowe mapy. :twisted:

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

: 20 lis 2017, o 17:15
autor: Carry
Spoko:) PC śmiało bierz jak w dobrej kasie i wystroisz sobie:)

Co do rozbierania ECU to absolutnie odradzam - jest on pokryty w epoxy i potem w plastiku - więcej odpadnie przy rozbórce elementów niż sądzicie i ECU na bank przestanie funckjonować lub długo nie podziała - testowane bo kilka takich rozbierałem na częśći:)