Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

Wszystko na temat GSX-R 1000.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
czeler999
Posty: 190
Rejestracja: 19 paź 2013, o 20:15
Motocykl: suzuki gsxr 750 k1
Wymarzony motocykl: tylko suzuki
Imię: mateusz
Skąd: T B U
Lokalizacja: TBU Woj Świetokrzyskie

Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

Nieprzeczytany post autor: czeler999 » 9 lis 2017, o 09:47

Witam forumowiczow . Problem jest z litrowym k3 . Sprzet jest sprowadzony z De . Po delikatnym slizgu stal rok . Gixer ma pelen przelot ( kolektor i końcówa ) firmy Mivv. Filtr powietrza tez jest sportowy BMC . Przebieg 25 tys ... i na taki wyglada silnik na moje oko nie widzial mechanika . Widze to tak ze nazbieral kilka defektow i zostal sprzedany ... obraz jakis jest teraz kilka pytan .
1 . Moto w dolnym zakresie zamula . Ma wlasnie robione synchro i zawory ale mysle ze jak niemiec zmienial wydech i filtr nie zrobil nowej mapy . Albo byl power commander i go zabral . Pytanie jest proste niech mi to ktos zobrazuje jak moge sprawdzic na ecu motocykla czy bylo cos robione . Nie ma zaworu exup przeciez wiec chyba cos grzebali zeby komp nie swirowal . Albo i nie znajac niemcow to mozliwe :)
2. Pytanie kolejne czy ewentualna wkladka tlumiaca w koncówke moze dac jakis obraz tego czy to przez za szybko uciekajace spaliny ? Troche przeciez przytrzymuje ? Jak sie myle to sugerujcie cos :)

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

Nieprzeczytany post autor: Carry » 10 lis 2017, o 10:01

podaj numer ECU

czeler999
Posty: 190
Rejestracja: 19 paź 2013, o 20:15
Motocykl: suzuki gsxr 750 k1
Wymarzony motocykl: tylko suzuki
Imię: mateusz
Skąd: T B U
Lokalizacja: TBU Woj Świetokrzyskie

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

Nieprzeczytany post autor: czeler999 » 13 lis 2017, o 21:01

Przy sprawdzaniu ecu wyszedł kolejny problem. Jeden pin jest ugnity i jeden kabel z wtyczki wypięty ... Ktos wie za co odpowiada ten pin i kabel ? :o :shock:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
MaciejX
Posty: 1846
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
Motocykl: GSX-R 1000 K5
Wymarzony motocykl: RC213V
Imię: Maciej
Skąd: Mrągowo

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

Nieprzeczytany post autor: MaciejX » 14 lis 2017, o 09:29

czarny z brązowym paskiem wypięty exup żeby błędu nie wywalał

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

Nieprzeczytany post autor: Carry » 14 lis 2017, o 10:03

Sam modul to wersja EU odblokowana

czeler999
Posty: 190
Rejestracja: 19 paź 2013, o 20:15
Motocykl: suzuki gsxr 750 k1
Wymarzony motocykl: tylko suzuki
Imię: mateusz
Skąd: T B U
Lokalizacja: TBU Woj Świetokrzyskie

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

Nieprzeczytany post autor: czeler999 » 15 lis 2017, o 19:52

Czyli co radzicie ? Nowy komp i mapa do niego zrobiona na "oko" ? A moze Power Commander i zabawa mapami ? Bo na hamownię nie mam narazie opcji ...

WIE KTOS OD CZEGO JEST TEN BRAKUJĄCY PIN W ECU ?

Awatar użytkownika
droi8d
Posty: 286
Rejestracja: 27 wrz 2013, o 14:17
Motocykl: 1000 K8
Wymarzony motocykl: HP4
Imię: Damian
Skąd: Wawa

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

Nieprzeczytany post autor: droi8d » 16 lis 2017, o 13:09

ja bym szukał przez zime używki PC, nawet na ebayu i później wrzucał moto na hamownię.
Gotowa mapa na stronie bazzaza do mojego moto i moch przeróbek miała wszędzie pododawane dawki paliwa.
Na hamowni okazało się, że prawie wszędzie powinien być minus, a tylko w niewielu miejscach plusy.
Rezultat to +7km względem mapy gotowej i sporo lepsza kultura na niskich obrotach :)

"Na oko" to się stroiło gaźnik w simsonie a nie litrowego gixa :lol:

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

Nieprzeczytany post autor: Carry » 17 lis 2017, o 07:06

nie potrzebny jest PC do tego - mozna stroic na ECU bezposrednio to moto i fakt troche trzeba paliwa zdjac w tych mdoealch

jak cos to zapraszam - Przemek wystroi a na zdejme blokad na module i tyle, musi byc dobrze po tym chyab ze problem lezy jeszcze gdzies indziej ale to wyjdzie na hamowni

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 18 lis 2017, o 18:28

Dziwne ja mam K2, exup wywalony, pin również wypięty, i szczerze powiem ze ładnie ciągnie z dołu, powyżej 6k rpm to już rakieta się robi, brak TRE, na drugim biegu lubi wstać na kolo, wydech przebity ale pucha seryjna. A exup masz wywalony całkowicie z wydechu ? czy tylko wypięty pin ?

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

Nieprzeczytany post autor: Carry » 19 lis 2017, o 09:57

nie ma reguly nigdy - 14 letnie moto, zmian yw wydechu itd - strojenie i wtedy mozna odzyskac serię chociaż bo zazwyczaj tej serii od dawna nie ma

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 19 lis 2017, o 11:48

Carry, planuje się właśnie wybrać na hamownie żeby zobaczyć czy jeszcze jest chociaż część tej mocy, ale podejrzewam że będzie dość dobrze, widać po moto jedzie aż miło.

Jak to jest w K2 ? wszystkie dawały się flashowac? czy tylko określone nr ECU ?

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

Nieprzeczytany post autor: Carry » 19 lis 2017, o 21:43

W K1-K2 nie podchodze do żadnego ECU - starsza technologia 16bit w którą nie inwestuje już:) więc z flasha nici (chyba że wymienisz ECU wiązke na K3)

Gość

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

Nieprzeczytany post autor: Gość » 20 lis 2017, o 16:18

Motocykl jest po serwisie . Mechanicznie wszystko jest igla. Powoli zaczyna nabierać to sensu i układa się w całość . Trop prowadzi do ECU ten urwany pin i zaśniedziała cała wtyczka... pin prawdopodobnie od czujnika położenia przepustnicy . A moto nie ma wcale exupa . Akcesoryjne układy przelotowe raczej maja za zadanie zwiekszyć maksmalnie przepustowść dla spalin . Sa lżejsze wytrzymalsze i odporniejsze na wysokie temp. a zwłaszcza te tytanowe. No o brzmieniu juz nie będę wspimninał. Wniosek jest jeden nowy komp i nowe mapy. :twisted:

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 20 lis 2017, o 16:56

Carry wiem o co chodzi, szczerze nawet nie myślałem żeby coś takiego zrobić, wolałbym pewnie Power Commandera kupić z UK używanego po pieniądzach, a poza tym moto zostaje ze mną jeszcze przyszły sezon a później planuje wskoczyć na coś nowszego tak wiec szkoda pieniędzy w to pchać.
Carry pisze:W K1-K2 nie podchodze do żadnego ECU - starsza technologia 16bit w którą nie inwestuje już:) więc z flasha nici (chyba że wymienisz ECU wiązke na K3)
A próbowałeś rozebrać stary moduł? żeby zobaczyć czy w środku też jest zielono czy tylko pin zgnity?
Gość pisze:Motocykl jest po serwisie . Mechanicznie wszystko jest igla. Powoli zaczyna nabierać to sensu i układa się w całość . Trop prowadzi do ECU ten urwany pin i zaśniedziała cała wtyczka... pin prawdopodobnie od czujnika położenia przepustnicy . A moto nie ma wcale exupa . Akcesoryjne układy przelotowe raczej maja za zadanie zwiekszyć maksmalnie przepustowść dla spalin . Sa lżejsze wytrzymalsze i odporniejsze na wysokie temp. a zwłaszcza te tytanowe. No o brzmieniu juz nie będę wspimninał. Wniosek jest jeden nowy komp i nowe mapy. :twisted:

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: Brak mocy . Litr k3 sprowadzony . Wiele niewiasomych

Nieprzeczytany post autor: Carry » 20 lis 2017, o 17:15

Spoko:) PC śmiało bierz jak w dobrej kasie i wystroisz sobie:)

Co do rozbierania ECU to absolutnie odradzam - jest on pokryty w epoxy i potem w plastiku - więcej odpadnie przy rozbórce elementów niż sądzicie i ECU na bank przestanie funckjonować lub długo nie podziała - testowane bo kilka takich rozbierałem na częśći:)

ODPOWIEDZ