Strona 3 z 4

Re: błąd FI L0

: 5 maja 2018, o 18:15
autor: matix19
Zrób sobie przełącznik i wyprowadź gdzieś pod rękę jak wywali błąd to pyk i masz kod

Re: błąd FI L0

: 5 maja 2018, o 20:06
autor: Carry
albo zrob zworke i zrob trase na zworce - mozna tak robic

Re: błąd FI L0

: 6 maja 2018, o 11:48
autor: janeklysy1916
No mam panowie, -C40 (zawór kontroli wolnych obrotów) czyli to exup ? moge dziś z tym jeździć czy lepiej zostawić moto w garazu ? no i jak to naprawić ?

http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=42&t=4879

tu ktoś pisze ze regulacja pzepustnicy, ale tej w exupie ? moze to kwestia regulacji i konserwacji linek ?

Re: błąd FI L0

: 7 maja 2018, o 08:04
autor: Carry
to zawor ISC a nie EXUP

sprawdz czujnik sprzegla czy nie jest przypadkiem delikatnie naciskany podczas jazdy - jakie masz klamki?

Re: błąd FI L0

: 7 maja 2018, o 08:12
autor: janeklysy1916
Powiem Ci carry ze też natknęłem się na post ze to może byc wina czujnika przy sprzęgle, i chyba mnie oświeciłeś ..................... mam klamki rizomy , i zauważyłem na samym początku że jedna jakoś lata, jutro to sprawdzam :) , ale powiedz mi to może powodować że ona tak ciężko czasem pali ? tam dziwnie pali jak na 3 gary po tym błędzie i obroty ma większe na tym błędzie

Re: błąd FI L0

: 7 maja 2018, o 08:38
autor: Carry
ISC dziala na N i sprzegle bo reguluje wtedy obrotami - jak masz nacisk na czujnik nieregularny to on zaczyna wariowac - jak masz klamki oryginalne to zaloz ja na sprezglo i zobacz czy bedzie sie pojawiac i wtedy popatrz na nacisk na czujnik tego grzybka i sie okaze

Re: błąd FI L0

: 7 maja 2018, o 09:19
autor: MaciejX
z tego co pamietam bład od czujnika sprzęgła był inny bo ogarniałem dla kumpla taki przypadek właśnie ze wsadzil chinskie klamki i zle zamontował i czujnik był wyciągnięty tak jakby było ciągle wcisniete sprzeglo przez co moto łapało błąd tylko podczas jazdy ale w serwisówce nawet nie było takiego podanego błędu ale nie pamietam teraz jaki to był numer błedu

Re: błąd FI L0

: 7 maja 2018, o 11:28
autor: janeklysy1916
nie mam oryginalnych klamek ale spróbuje zrobić coś żeby ta obecna mi tak nie latała, jutro się tym zajmę i dam znać co zauwazyłem

Re: błąd FI L0

: 9 maja 2018, o 09:20
autor: janeklysy1916
A więc tak chciałbym z tej strony oddąć cześć i podziękowanie Carry, MaciejX. Mieliscie racje , wina klamki, nie dociskała czujnika do końca. Zrobiłem 50 km i błedu nie ma , wydaje się ze po problemie. Jaby sie coś zmieniło dam znać ale raczej bedzie ok. Pozostało mi dojście dlaczego pali raz na strzała raz dłużej zakręci ale to musze popatrzeć chyba w świece , wtryski i te siitka na wtryskach. Błędu nie ma najwaszniejsze :)

Re: błąd FI L0

: 9 maja 2018, o 09:36
autor: Carry
Do uslug:)

Re: błąd FI L0

: 9 maja 2018, o 10:43
autor: Nawal
No ale kiedy gorzej pali? Np gdy jest rozgrzany, czy może po dłuższej przerwie gdy stoi?

Re: błąd FI L0

: 10 maja 2018, o 12:46
autor: Gość
Hej!
Podepnę się pod temat...
Usuwał ktos z Was błąd F1 spowodowany wywaleniem exupa?
Chodzi o GSX-R 1000 k9, nie jestem pewien czy dobry kabel wytypowałem do wycięcia z kompa, pomożecie? Jak ktoś może podać kolor i lokalizację albo fotę będę wdzięczny ;)

Niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na ten temat (na yt znalazłem jeden filmik, ale w komentarzach ludzie piszą, że to nie ten kabel, więc wolę się upewnić)...

Re: błąd FI L0

: 10 maja 2018, o 12:49
autor: Nawal
Na forum jest z pincet razy o tym. Opcja szukaj ułatwi Ci sprawę

Re: błąd FI L0

: 10 maja 2018, o 13:11
autor: redips
I nie F1 tylko FI :)

Re: błąd FI L0

: 10 maja 2018, o 13:40
autor: Carry
w K9 kablem o ile pamietam tego nie usuniesz - trzeba wylaczyc blad w kompie lub zastosowac odpowiedni uklad dodatkowy oszukujący ECU