Strona 4 z 4

Re: błąd FI L0

: 10 maja 2018, o 13:42
autor: Gość
https://www.youtube.com/watch?v=aHBY9M2FnTY&t=37s

tutaj gosc niby usunal ucinajac kabel, dlatego wole potwierdzic bo sa rozne glosy w tej kwestii

Re: błąd FI L0

: 10 maja 2018, o 15:04
autor: Ryniu
Gość pisze:Hej!
Podepnę się pod temat...
Usuwał ktos z Was błąd F1 spowodowany wywaleniem exupa?
Chodzi o GSX-R 1000 k9, nie jestem pewien czy dobry kabel wytypowałem do wycięcia z kompa, pomożecie? Jak ktoś może podać kolor i lokalizację albo fotę będę wdzięczny ;)

Niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na ten temat (na yt znalazłem jeden filmik, ale w komentarzach ludzie piszą, że to nie ten kabel, więc wolę się upewnić)...
Zobacz na healtech-electronics.com

Re: błąd FI L0

: 11 maja 2018, o 15:19
autor: Gość
Ryniu pisze:
Gość pisze:Hej!
Podepnę się pod temat...
Usuwał ktos z Was błąd F1 spowodowany wywaleniem exupa?
Chodzi o GSX-R 1000 k9, nie jestem pewien czy dobry kabel wytypowałem do wycięcia z kompa, pomożecie? Jak ktoś może podać kolor i lokalizację albo fotę będę wdzięczny ;)

Niestety nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na ten temat (na yt znalazłem jeden filmik, ale w komentarzach ludzie piszą, że to nie ten kabel, więc wolę się upewnić)...
Zobacz na healtech-electronics.com
Nie kumam, co mam tam sprawdzic? Raczej nie znajde info, ktory kabel przeciac :)

Re: błąd FI L0

: 11 maja 2018, o 15:59
autor: janeklysy1916
Nawal pisze:No ale kiedy gorzej pali? Np gdy jest rozgrzany, czy może po dłuższej przerwie gdy stoi?

Powiem Ci ze bez różnicy czy ciepła czy zimna, raz od strzała a raz kula, nie wiem o co chodzi. Ładowanie i aku wporządku. Od czego byś zaczął sprawdzania ?

Re: błąd FI L0

: 11 maja 2018, o 17:14
autor: Carry
na tej stronce so eliminatory do kupienia - jak ci sie nie uda z kablem to daj znac moge ci wylaczyc blad w ECU