Dławienie między 5-6 k i gaśnie przy pełnej manecie
: 14 wrz 2018, o 22:05
Cześć pacjent gsxr 1000 k7 29k przebiegu , bez kata, pełen przelot arrow, filtr kn , tre
kupiłem go w lipcu ,wszystko było ok. pojeździłem ok 3000 km i zaczął szarpać i dławić się w przedziale 5-6 tyś później szedł normalnie,
czasem dłużej kręcił przy odpalaniu .
oddałem do 3 tygodnie temu do mechanika,
świece ok ,cewkofajki ok ,filtr paliwa wyczyszczony, czujnik stopki zwarty i nadal nic...
brak błędów C00 oraz po podłączeniu pod Texe też nic
obecnie pali jakby nie na wszystkie cylindry i po odpaleniu i odkręceniu manety do końca energicznie gaśnie
jakieś pomysły ?
kupiłem go w lipcu ,wszystko było ok. pojeździłem ok 3000 km i zaczął szarpać i dławić się w przedziale 5-6 tyś później szedł normalnie,
czasem dłużej kręcił przy odpalaniu .
oddałem do 3 tygodnie temu do mechanika,
świece ok ,cewkofajki ok ,filtr paliwa wyczyszczony, czujnik stopki zwarty i nadal nic...
brak błędów C00 oraz po podłączeniu pod Texe też nic
obecnie pali jakby nie na wszystkie cylindry i po odpaleniu i odkręceniu manety do końca energicznie gaśnie
jakieś pomysły ?