K2 1000 problem z v-maxem

Wszystko na temat GSX-R 1000.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

K2 1000 problem z v-maxem

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 30 kwie 2019, o 20:25

Cześć, mam taki nurtujący problem z moja laleczka.
Otóż wiem ze tam katalogowo jest v-max na poziome 274km/h podajże, ale bardziej rozchodzi mi się o licznikowy v-max.
Na samym początku jak miałem to moto, udało się zrobić paro krotnie 299 licznikowe. później były problemy z silnikiem, zmieniłem na inny.
Obecnie na silniku jest po 14b kompresji, mierzone po tygodniowym postoju, wtryski z przepustnicami były w czyszczeniu, ale moto z bólem robi 283-5km/h.
Zawory zrobione, regulacja przepustnic również, zębatki są tak jak podaje producent, nie bardzo wiem gdzie szukać przyczyny, może ktoś z was spotkał się z takim dylematem ?

Suzukibulika
Posty: 376
Rejestracja: 21 lut 2014, o 20:56
Motocykl: GSX-R 1000 K1
Imię: Adam
Skąd: Kochanowice
Kontakt:

Re: K2 1000 problem z v-maxem

Nieprzeczytany post autor: Suzukibulika » 30 kwie 2019, o 20:45

A wiec kolego.
Zacznijmy od początku:
1) Czyszczenie wtrysków?? - opisz jak to było robione?
2) Co z pompa paliwa?? - sprawdzone?? filtr w pompie??

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: K2 1000 problem z v-maxem

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 30 kwie 2019, o 20:53

Wtryski czyściła firma która zajmuje się takimi rzeczami, lały 2 wtryski, moto było słabe, po czyszczeniu z powrotem wrócił mu wigor.. xd
Filtr w pompie wyczyszczony, przed montażem wtrysków, jedyne czego nie wiem to jak z ciśnieniem paliwa.

Suzukibulika
Posty: 376
Rejestracja: 21 lut 2014, o 20:56
Motocykl: GSX-R 1000 K1
Imię: Adam
Skąd: Kochanowice
Kontakt:

Re: K2 1000 problem z v-maxem

Nieprzeczytany post autor: Suzukibulika » 30 kwie 2019, o 21:10

OK. Czyli wtryski możemy wykluczyć.
Jedziemy dalej.... hmm co do filtra... ja bym osobiście go wymienił na nowy koszt niewielki bo ok 50zł na alledroga są dostępne.
Wiec teoretycznie pozostaje pompa lub regulator ciśnienia .
Hmmm... jeśli masz chęci... to ja bym wymienił pompe na nowa.... tez dostępna na alledrogo szukaj od honcy civic albo prelude są identyczne i cenowo ok 100zł.. jedyna różnica to montaż przewodów.. nie pamiętam jak tam było...
Lub sprawdzić ciśnienie ale do tego potrzebny zegar.

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: K2 1000 problem z v-maxem

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 30 kwie 2019, o 21:26

Zegar mam, nie problem, powiedz ile tam powinno byc ?

Suzukibulika
Posty: 376
Rejestracja: 21 lut 2014, o 20:56
Motocykl: GSX-R 1000 K1
Imię: Adam
Skąd: Kochanowice
Kontakt:

Re: K2 1000 problem z v-maxem

Nieprzeczytany post autor: Suzukibulika » 30 kwie 2019, o 22:11

ciśnienie 3bary.
a jak z exup??? masz czy wycięty?
i powiedz jeszcze czy pod wymianie silnika masz taki problem?? czy dopiero po czyszczeniu przepustnic i wtrysków.. jaka była kolejność??
I najważniejsze... 299.... Musi pokazać zawsze bez problemu... i to na 5 biegu... ( nie jestem teraz pewny czy 299 czy to było 290 licznikowo oczywiście).

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: K2 1000 problem z v-maxem

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 30 kwie 2019, o 23:24

Exup wycięty, on 299 nie zrobi na 5tce tam max to 289, 3bary ale jeśli silnik pracuje czy po prostu 3bary ?
Próbować wpiąć się jakoś równolegle do pompy aby sprawdzić czy na pracującym silniku utrzyma ciśnienie, czy wystarczy sama pompę ?
Przed wymiana silnika, zaczęły się cyrki. później zgubił kompresje, po założeniu nowego słupka z czasem zaczął robić się coraz słabszy, wtedy sprawdziłem kompresje wyszła ok, i oddałem wtryski do sprawdzenia.

Suzukibulika
Posty: 376
Rejestracja: 21 lut 2014, o 20:56
Motocykl: GSX-R 1000 K1
Imię: Adam
Skąd: Kochanowice
Kontakt:

Re: K2 1000 problem z v-maxem

Nieprzeczytany post autor: Suzukibulika » 1 maja 2019, o 10:22

3 bary musi być cały czas. Oczywiście ze na zapalonym.
Skoro już wcześniej robiły się cyrki to ja bym obstawiał pompę.

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: K2 1000 problem z v-maxem

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 1 maja 2019, o 15:30

Bedę miał chwilkę to pomierzę i dam znać.

Suzukibulika
Posty: 376
Rejestracja: 21 lut 2014, o 20:56
Motocykl: GSX-R 1000 K1
Imię: Adam
Skąd: Kochanowice
Kontakt:

Re: K2 1000 problem z v-maxem

Nieprzeczytany post autor: Suzukibulika » 1 maja 2019, o 16:12

cind12 pisze:Exup wycięty, on 299 nie zrobi na 5tce tam max to 289
Jestes pewny tego???

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: K2 1000 problem z v-maxem

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 1 maja 2019, o 17:12

Ze exup wycięty, czy może ze nie zrobi 299 na 5tce ?
odnośnie pierwszego 100% pewności, odpięty silnik, brak linek, wywalona przepustnica z wydechu.
Co do drugiego to nigdy nie udało mi się osiągnąć na 5tce 299, zawsze max wychodził w granicach 288-290.
Ale jak mowilem, moje egzemplarz posiada pewne wady tak wiec moze to jest tego przyczyna.

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: K2 1000 problem z v-maxem

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 1 maja 2019, o 20:22

Ciśnienie zmierzone, od biegu jałowego aż po odcięcie, cały czas 3.2b
Moze jeszcze pomiar w trakcie jazdy ? przy większym obciążeniu?

Suzukibulika
Posty: 376
Rejestracja: 21 lut 2014, o 20:56
Motocykl: GSX-R 1000 K1
Imię: Adam
Skąd: Kochanowice
Kontakt:

Re: K2 1000 problem z v-maxem

Nieprzeczytany post autor: Suzukibulika » 1 maja 2019, o 20:34

cind12 pisze:Ciśnienie zmierzone, od biegu jałowego aż po odcięcie, cały czas 3.2b
Moze jeszcze pomiar w trakcie jazdy ? przy większym obciążeniu?
Możesz spróbować.
Jeśli bez zmian będzie z ciśnieniem... to ci powiem ze hmmm...
Ja miałem to samo w k2....v- max ok 270-280....
Ja zacząłem od wymiany filtra i pompy..(w środku masakra było pełno rdzy). Efekt było lepiej ale nadal brak 299.....
Potem wyczyściłem wtryski.. (sam to robiłem w myjce ultradźwiękowej. Efekt był taki ze moto odzyskało pełna moc... bez problemu v-max 299....i z 2 na kolo... Tak było w moim przypadku.
aaaaa byłbym zapomniał.. a jak filtr powietrza??

Awatar użytkownika
cind12
Posty: 96
Rejestracja: 27 lis 2016, o 11:46
Motocykl: GSXR 1000
Imię: Michal
Skąd: Rzeszów
Lokalizacja: Rzeszów

Re: K2 1000 problem z v-maxem

Nieprzeczytany post autor: cind12 » 1 maja 2019, o 20:53

Filtr powietrza K&N, czyszczony i nasączony końcem 2018.
Spróbuje jeszcze pod obciążeniem sprawdzić czy czasem nie spada ciśnienie przy większych prędkościach.
W filtrze paliwa było syfu sporo, ale dało się to bez problemu wszystko wyczyścić. w samej pompie generalnie to nwm czy jest rdza czy nie, nie ma możliwość zaglądnąć, ale w koszu pompy była rdza, wszystko ładnie wyczyściłem.
1-2 jedzie ładnie, od 3go biegu czuć po odkręceniu Manety ze od 7k rpm zamiast iść jak przecinak, on jedzie bo musi.

Suzukibulika
Posty: 376
Rejestracja: 21 lut 2014, o 20:56
Motocykl: GSX-R 1000 K1
Imię: Adam
Skąd: Kochanowice
Kontakt:

Re: K2 1000 problem z v-maxem

Nieprzeczytany post autor: Suzukibulika » 4 maja 2019, o 09:56

i jak tam?? Sprawdziłeś te ciśnienie pod obciążeniem?

ODPOWIEDZ