Strona 1 z 1

Ograniczona moc w k5

: 26 cze 2010, o 19:17
autor: imqg
Czy ktos z was wie jak odblokować niemiecką wersje k5 1000 zdławioną do 78kW? W zdławionym k6-7 3/4 wystarczy przeciąć jeden z kabli ECU by wrócić do standardowej mapy ale jak jest w tym przypadku?

Re: Ograniczona moc w k5

: 26 cze 2010, o 19:59
autor: Rympano
musisz wypiac jeden z kabelkow przy module, sciagnij sobie serwisowke i sprawdzaj pokolei az dojdziesz gdzie jest jeden kabelek niepotrzebny

Re: Ograniczona moc w k5

: 27 cze 2010, o 18:29
autor: Rudisz
Rympano daj mu namiar na Szymka bo on chyba tez mial zblokowanego i niech mu wytlumaczy co i jak. Na necie sa gdzies instrukcje jak ta blokade sciagnac

Re: Ograniczona moc w k5

: 28 cze 2010, o 15:43
autor: imqg
Panowie oddławiłem gixxa. Trzeba przeciąc kabelek nr.57 w kompie(Mode select switch),odłaczyc akumulator na jakis czas i po blokadzie
Pozdrawiam

Re: Ograniczona moc w k5

: 29 cze 2010, o 14:54
autor: Rympano
taki brązowy ? dobrze pamietam ?

Mimo wszystko super ze sie udalo ! teraz mozesz zapierdalac tak jak na GIXA przystało !:D

Re: Ograniczona moc w k5

: 29 cze 2010, o 17:08
autor: imqg
Tak dokładnie, brazowy z paskiem. Gixx trzyma moc, wczoraj pękło 299+ na piątce wiec jest ok :D
Teraz zastanawiam się czy te pierwsze 16 tyś.km na zdławionym silniku mogło wpłynąc jakos negatywnie na moto czy tylko same pozytywy.

Re: Ograniczona moc w k5

: 30 cze 2010, o 11:32
autor: Rympano
mysle ze nie bylo w tym nic negatywnego ! a wiec dzida Panie !! :twisted:

Re: Ograniczona moc w k5

: 1 lip 2010, o 08:49
autor: Rudisz
Tylko same pozytywy, w wiekszosci przypadkow jest to duzy plus dla silknika ze nie byl duszony.

Re: Ograniczona moc w k5

: 4 sie 2010, o 15:36
autor: piter99
Wie ktoś może jak odblokować gixxa 750 1999 rok? Też jakiś kabelek trzeba przeciąć? Czy jak? Był bym wdzięczny za pomoc. Pozdrówka.

Re: Ograniczona moc w k5

: 6 sie 2010, o 21:46
autor: domkij
Witam,

chcialbym podpytac odnosnie tej techniki, posiadam 600 k8 (niestety zdlawiony) i musze sobie z tym jakos poradzic, dlatego moze pomozecie:
1. czy w technice polegajacej na przecieciu kabla MODE SELECT SWITCH pozostale sloty wejsc do ECU macie puste (te ktore zgodnie z instrukcja mialy byc puste) czy cos bylo do nich podpiete?
2. jak po przecieciu tego kabla wejsc potem w dealer mode, czy robi sie to standardowo czy czasem po przecieciu kabla nie bede mogl sprawdzic bledow komputera ECU?
3. czy sa jakies inne niz wzrost mocy (w zwiazku z odblokowaniem moto) objawy po odcieciu tego kabla?
4. ponoc po odcieciu kabla nalezy na jakis czas odlaczyc akumulator, jakie beda potem objawy, czy nie prowadzi to do resetu komputera (o czym mowa m.in. w instrukcji) i niestety będzie konieczna wizyta w ASO? ;/

jesli mieliscie doczynienia z ta technika prosze o jakies info...
Pozdrawiam

Re: Ograniczona moc w k5

: 15 cze 2011, o 09:14
autor: krzychu1977
Witam! Mam zdławionego K4 1000 na module czy mógłby mi ktoś znający temat podpowiedzieć który kabel należy przeciąć aby wszystko śmigało ok. bo szukałem i nigdzie nie mogę znaleźdz jak to jest w k4. Z góry dzięki. pozdrawiam!

Re: Ograniczona moc w k5

: 2 wrz 2012, o 18:27
autor: bula86
Witam

mam ten sam problem ma ktoś może foto reportaż jak to robił ?

pozdrawiam

Re: Ograniczona moc w k5

: 8 cze 2014, o 23:43
autor: krystiank41000
mam ten sam problem w GSXR K4 MOTO DO 220 NAWET SIĘ ROZPĘDZA ALE OD 230 DO 250 TO PADACZKA. MOZE KTOŚ WIE GDZIE ZNAJDUJE SIĘ BLOKADA. ?

Re: Ograniczona moc w k5

: 21 lip 2017, o 21:49
autor: TEDDY
Witam, zakupilem literka K5 z blokada jak u kolegi powyzej. Dziwne ze poprzedni uzytkownicy moto od 2005 do 2017 uzywali jak 600. Ale nie o tym, kabel przecialem, aku odpialem ...i kicha. Na 1 i 2 wolno sie zbiera i reakcja na gaz jest jak w 600.. na 5 po wielu mekach rozpedzi sie przy manecie do oporu, max 275 i to jeszcze po przejechaniu sporego dystansu. Poradzcie co czynic ?