Stuki w wydechu
- beny3107
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 mar 2013, o 13:47
- Motocykl: k2
Stuki w wydechu
Witam.
Od pewnego czasu coś dziwnego dzieje się w moim gsxr, mianowicie po włączeniu zapłonu podczas ładowania wtrysków z wydechu tzn łączenia końcówki z rurą słychać parę suków, takie jakby przeskakiwanie nie wiem co to może być zbliża się sezon więc pasowałby żeby moto było w 100% sprawne. Miał ktoś może podobną sytuacje lub wie co to może być ?
Od pewnego czasu coś dziwnego dzieje się w moim gsxr, mianowicie po włączeniu zapłonu podczas ładowania wtrysków z wydechu tzn łączenia końcówki z rurą słychać parę suków, takie jakby przeskakiwanie nie wiem co to może być zbliża się sezon więc pasowałby żeby moto było w 100% sprawne. Miał ktoś może podobną sytuacje lub wie co to może być ?
-
- Posty: 407
- Rejestracja: 10 lis 2011, o 14:49
- Motocykl: Sv 1000s
- Imię: Radziu
- Skąd: Wałcz
Re: Stuki w wydechu
Specem nie jestem ale może to z exupa dochodzi?
- beny3107
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 mar 2013, o 13:47
- Motocykl: k2
Re: Stuki w wydechu
właśnie wyczytałem że to może być exup i trzeba go przesmarować tylko czy ktoś wie mniej wiecej jak się zabrac do tego gsxr k2 ?
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 22 lis 2012, o 23:11
- Motocykl: K1 1000
Re: Stuki w wydechu
miałem to samo. i chyba wiekszosc ma z tym problem. nie pali sie na zegarz kontrolka czerwona przypadkiem ?
- beny3107
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 mar 2013, o 13:47
- Motocykl: k2
Re: Stuki w wydechu
pali się właśnie, i co zrobiłeś z tym ?
- satanic
- Posty: 1661
- Rejestracja: 30 kwie 2010, o 22:29
- Motocykl: gumator 750
- Lokalizacja: Poznań - Kołobrzeg
Re: Stuki w wydechu
musisz zczytac bledy w trybie serwisowym
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 22 lis 2012, o 23:11
- Motocykl: K1 1000
Re: Stuki w wydechu
ja posciągałem linki bo czesto zmieniam wydech , i juz nie słychac zadnych stukow. a ty pewnie nie zmieniasz wydechu to zostaje ci regulacja przy exupie
-
- Nowy
- Posty: 45
- Rejestracja: 3 mar 2013, o 10:35
- Motocykl: Suzuki GSXR 1000 K1
- Wymarzony motocykl: Bmw S1000RR
Re: Stuki w wydechu
Moze podam cala instrukcje regulacji Exup:) Najpierw należy silnik krokowy ustawić do pozycji wyjściowej. W tym celu musisz wejsc w tryb serwisowy motocykla i przekręcić kluczyk na ON. Pod żadnym pozorem nie próbuj robić tego kluczem. Na wyłączonym zapłonie musisz wsadzić w tylną stronę wtyczki dwa miedziane kable (biały i żółty) po czym odłączasz główną wtyczkę EXCVA i podajesz 12v do wtyczki, plus na różowy, minus na siwy. Gdy zawór osiągnie całkowicie zamkniętą pozycję natychmiast odłącz napięcie. Teraz włączasz zapłon i przydadzą Ci teraz te dwa miedziane druciki, które włożyłeś do kostki czujnika położenia, musisz zmierzyć na nich napięcie wyjściowe które powinno być większe niż 0.2V (prąd stały) lecz nie większe niż 0.8V, jeśli jest poza zakresem, powracasz do wyjścia i znów ustawiasz EXCVA do położenia wyjściowego, i musisz teraz adjusterem kabla 1(oznaczenie serwisówki) pokręcić tak, abyś znalazł dobry zakres, ale, żeby to sprawdzić musisz znów podać prąd, do zamknięcia zaworu bla bla... jak wyżej, i tak aż osiągniesz najlepiej 0.4V Analogicznie postępujesz w drugą stronę. Teraz musisz zawór całkowicie otworzyć, aby to zrobić zamieniasz plus z minusem i znów mierzysz napięcie, powinno być w przedziale 4.2-4.8V i znów kręcisz i sprawdzasz, aż do skutku.