Strona 1 z 1

gsxr1000 k3k4 dymi

: 22 sie 2013, o 20:45
autor: motyl
Witam.
Mam pytanie.
Ostatnio zauwazyłem ze moto kopci.
Na rozgrzanym silniku jak odkrece manetke na maksa do konca moto zaczyna dymic na czarno i po jej puszczeniu przy schodzeniu z obrotow puszcza czarnego baka. Jezeli odkrece tak kilka razy za pierwszym i ew drugim razem zadymi a pozniej jest jakby ok nie kopci.
Nie kopci jak trzymam wysokie obroty i jak wkrecam plynnie i szybko na wys.obroty,
motocykl ma filtr k&n wydech bos i mod tre i poprzedni wlasciciel cos wspominal o innych mapach zaplonu.
nie wiem czy mam sie martwic czy to normalne zjawisko

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

: 22 sie 2013, o 21:46
autor: turbo88
Ja miałem cały wydech akrapovic i PC3 i kumple pytali czy tankuje ropę ;) Mój z wydechu walił na zmianę ogniem i czarnymi bąkami ;) Jeśli masz PC to masz za bogatą mapę pod ten wydech , a jak nie masz PC to nie mam pojęcia jaka może być przyczyna

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

: 23 sie 2013, o 10:01
autor: Puyol187
Bardzo prawdopodobne jest to co pisze kolega wyżej, objawy zbyt bogatej mieszanki, dla pewności możesz jeszcze odczytać błędy, jak to zrobić masz tu http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=12&t=625 daj znać co odczytałeś.

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

: 23 sie 2013, o 14:01
autor: motyl
odzczytalem baldy a raczej ich brak
wyswietlilo sie `COO (niewiedzialem jak zrobic minus z przodu:P ) i co oznacza ta kreska do gory przed C

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

: 23 sie 2013, o 17:50
autor: drzewo
Masz sportowy filtr i inny wydech, a silnik nie jest pod to zestrojony - dlatego ci dymi. Lepiej jedź do serwisu, gdzie ci wszystko zestroją. Nie wspominając że po ustawieniu moc też powinna wzrosnąć.

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

: 17 wrz 2013, o 17:17
autor: Patrycjusz29
Mogą to być uszczelniacze zaworowe lepiej to zostawić co jakiś czas sprawdz stan oleju

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

: 17 wrz 2013, o 17:22
autor: Puyol187
Kolego przy uszczelniaczach kopci na niebiesko, najbardziej przy odpaleniu moto jak olej z głowicy wpływa na tłoki, a jak przy przegazówce wali na czarno to raczej zbyt bogata mieszanka.

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

: 17 wrz 2013, o 17:25
autor: Patrycjusz29
ja mam to samo u mnie i czasem jak jadę to strzał da w kolektor

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

: 17 wrz 2013, o 17:32
autor: Puyol187
A co masz modyfikowane w moto ? komin przelotowy, albo mokry filtr powietrza? albo dawno wtryski nie synchronizowane.

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

: 17 wrz 2013, o 17:50
autor: Patrycjusz29
komin akrapovica niezły huk robi i zamontowane tre

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

: 17 wrz 2013, o 17:56
autor: Patrycjusz29
niby silnik 49tys ma nakręcone ale kolega na torze jezdzi i mówił że silnik super chodzi u mnie motocykl nie stoi deszcz nie deszcz to lata

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

: 17 wrz 2013, o 18:00
autor: Puyol187
Tre na ma wpływu na skład mieszanki, ale komin już ma ;) Kwestia ustawienia na hamowni + analiza spalin, ale z reguły mało kto to robi, a to ze czasem przykopci czy walnie marchew z komina to moim zdaniem nic złego. Podobny objaw jest przy bardzo rozsynchronizowanych wtryskach bo komp steruje tylko jednym a resztę sie podług niego synchronizuje no ale to przy przebiegach 70-80tys (w k3-k4 1000) dopiero zaczyna mieć wpływ na kopcenie na czarno.

Re: gsxr1000 k3k4 dymi

: 17 wrz 2013, o 21:55
autor: Patrycjusz29
żeby zakopcił to trzeba mu do odćiny dać i to tylko raz na ruski rok tak igła chodzi jest artykuł że te silniki przy przebiegu 70tys. są jak nowe po rozebraniu.Tylko sprzęgło do wymiany .