Prowadzenie

Wszystko na temat GSX-R 1000.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
kraja
Nowy
Nowy
Posty: 22
Rejestracja: 2 sie 2010, o 18:17
Motocykl: gsx-r 1000 k3

Prowadzenie

Nieprzeczytany post autor: kraja » 18 wrz 2010, o 17:41

Czesc wszystkim!
Mam pytanie co może byc przyczyną nerwowego zachowania podczas jazdy na gumie w gsxr 1000 k6?Motocykl jest bezwypadkowy podczas normalnej jazdy prowadzi sie bardzo dobrze i nie ma mowy o zadnym sciąganiu na którąś ze stron.Jesli ktos spotkał sie z podobnymi problemami prosze o podpowiedz.Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
patrykt7
Posty: 231
Rejestracja: 6 wrz 2010, o 21:59
Motocykl: GSX-R 1000 K4

Re: Prowadzenie

Nieprzeczytany post autor: patrykt7 » 18 wrz 2010, o 19:32

Od tego trzeba zacząć, że pod pojęciem 'nerwowego' można rozumieć wiele aspektów. Całkiem możliwym jest, że po prostu jeszcze nie opanowałeś techniki jazdy na tylnym kole. Sprawdź również ciśnienie w oponach i poprawną regulację łańcucha napędowego.

Patryk T.
1. Jeśli moja odpowiedź Ci pomogła kliknij 'Podziękuj'.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.

kraja
Nowy
Nowy
Posty: 22
Rejestracja: 2 sie 2010, o 18:17
Motocykl: gsx-r 1000 k3

Re: Prowadzenie

Nieprzeczytany post autor: kraja » 18 wrz 2010, o 20:11

dzieki za podpowiedz co do łańcucha faktycznie sprawdze to napewno a co do jazdy to nie mam z tym problemu wcześniej miałem k3 i latalem na drugim i trzecim biegu jak daleko chcialem i nie mialem podobnych problemów jak w tym modelu...

Marcel
Posty: 308
Rejestracja: 31 lip 2010, o 00:06
Motocykl: S1000RR
Wymarzony motocykl: ---
Lokalizacja: OGL

Re: Prowadzenie

Nieprzeczytany post autor: Marcel » 18 wrz 2010, o 20:20

że co ? co jest nerwowe , co to znaczy

Awatar użytkownika
Rudisz
Posty: 649
Rejestracja: 21 kwie 2010, o 12:42
Motocykl: 1000 K6
Wymarzony motocykl: K6 1000
Lokalizacja: Brzozów / Rzeszów

Re: Prowadzenie

Nieprzeczytany post autor: Rudisz » 19 wrz 2010, o 07:33

Napisz jak sie zachowuje to bedzie mozna jakies wnioski wyciagnac z reguly wlasnie jest to zle cisnienie w oponach, nierowno naciagniety lancuch lub poprostu krzywa droga
http://www.bikepics.com/members/rudisz/

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....

Haos
Posty: 161
Rejestracja: 9 lip 2010, o 01:47
Motocykl: Lyter K7
Wymarzony motocykl: ....teraz to już niewiem

Re: Prowadzenie

Nieprzeczytany post autor: Haos » 19 wrz 2010, o 15:41

Może waitr był za duży i nerwowo gibało:P
A tak poważnie to rozwiń swój temat bo można gdybać i gdybać.......

kraja
Nowy
Nowy
Posty: 22
Rejestracja: 2 sie 2010, o 18:17
Motocykl: gsx-r 1000 k3

Re: Prowadzenie

Nieprzeczytany post autor: kraja » 19 wrz 2010, o 17:49

podczas jazdy na gumie wyczuwałem nerwowosci na tylnym kole tak jakby miało jakies luzy lub własnie było za mało lub za dużo powietrza,ale naciągnalem łancuch i wydaje sie byc wszystko w porzadku.

Bxx
Posty: 56
Rejestracja: 26 lip 2010, o 09:23
Motocykl: GSX-R 750

Re: Prowadzenie

Nieprzeczytany post autor: Bxx » 21 wrz 2010, o 08:26

Witam. Taką nerwowośc mogą również wprowadzac luzy na łożyskach w kole bądz na wahaczu warto jeszcze sprawdzic zbierznośc czy jest dobrze ustawiona

Awatar użytkownika
patrykt7
Posty: 231
Rejestracja: 6 wrz 2010, o 21:59
Motocykl: GSX-R 1000 K4

Re: Prowadzenie

Nieprzeczytany post autor: patrykt7 » 21 wrz 2010, o 22:50

Zbieżność to kolego ustawia się w samochodach a nie motocyklach więc takich absurdów nie pisz. W motocyklu co najwyżej to można laserem sprawdzić osiowość tylnego koła, czyli mówiąc prościej, sprawdzić czy łańcuch naciągnięty jest równo i prawidłowo o czym z resztą już wyżej pisałem.

Patryk T.
1. Jeśli moja odpowiedź Ci pomogła kliknij 'Podziękuj'.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.

Bxx
Posty: 56
Rejestracja: 26 lip 2010, o 09:23
Motocykl: GSX-R 750

Re: Prowadzenie

Nieprzeczytany post autor: Bxx » 22 wrz 2010, o 11:10

Dobrze ja to nazwałem zbieżnością ale jak dla ciebie napisze osiowośc tylnego koła z przednim lub prościej i potoczniej ustawienie kół, i zanim zaczniesz kogoś pouczac to zorientuj się najpierw w temacie

Awatar użytkownika
patrykt7
Posty: 231
Rejestracja: 6 wrz 2010, o 21:59
Motocykl: GSX-R 1000 K4

Re: Prowadzenie

Nieprzeczytany post autor: patrykt7 » 22 wrz 2010, o 22:00

Ależ oczywiście, że jestem zorientowany. Piszę na temat i nie powtarzam cudzych wypowiedzi ubierając je w inne słowa.

Patryk T.
1. Jeśli moja odpowiedź Ci pomogła kliknij 'Podziękuj'.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.

Bxx
Posty: 56
Rejestracja: 26 lip 2010, o 09:23
Motocykl: GSX-R 750

Re: Prowadzenie

Nieprzeczytany post autor: Bxx » 23 wrz 2010, o 03:39

Wiesz chyba coś ci się po myliło przeczytaj dobrze o czym ja pisałem a o czym pisałeś ty czy ktoś inny i nie osądzaj mnie swoją miarą bo ja nie mam ciśnienia na kreowanie się na wielkiego miszcza szefie

Awatar użytkownika
Rudisz
Posty: 649
Rejestracja: 21 kwie 2010, o 12:42
Motocykl: 1000 K6
Wymarzony motocykl: K6 1000
Lokalizacja: Brzozów / Rzeszów

Re: Prowadzenie

Nieprzeczytany post autor: Rudisz » 23 wrz 2010, o 07:32

Nikt tu sie na mistrza nie kreuje, piszac zbieznosc zrozumialem to samo co Patryk wiec poprostu opisuj dokladniej o co Ci chodzi bo chlopak pojechalby ustawiac zbieznosc i by go wysmiali. Zreszta napisal ze problem zniknal wiec temat zamkniety
http://www.bikepics.com/members/rudisz/

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....

Bxx
Posty: 56
Rejestracja: 26 lip 2010, o 09:23
Motocykl: GSX-R 750

Re: Prowadzenie

Nieprzeczytany post autor: Bxx » 23 wrz 2010, o 08:15

Nie wiem jaką widzisz różnicę zbierznośc a osiowośc tylnego koła z przednim no ale dobra i myślę że jak by pojechał do konkretnego mechanika to nikt by go nie wyśmiał tylko wiedzieli by co robic

Awatar użytkownika
patrykt7
Posty: 231
Rejestracja: 6 wrz 2010, o 21:59
Motocykl: GSX-R 1000 K4

Re: Prowadzenie

Nieprzeczytany post autor: patrykt7 » 23 wrz 2010, o 20:57

Skoro dla Ciebie nie ma różnicy pomiędzy zbieżnością a osiowością to na pewno nie potrafisz nazwać jaki luz może występować w kole. I pewnie silnik 2T od 4T różni się tylko tym, że do 2T leje się paliwo z olejem.

Patryk T.
1. Jeśli moja odpowiedź Ci pomogła kliknij 'Podziękuj'.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.

Zablokowany