Legato motocykle

jest na sprzedaz !!!! UWAGAAA!!!!

Zamierzasz kupić motocykl, ale nie wiesz czy warto? Pokaż ofertę forumowiczom!
Regulamin działu
Motocykle do działu Ocena dodajemy według takiego schematu :
Model , Pojemność , Rocznik , Miejscowość Ogłoszenia / województwo
Przykład :
Gsxr 750 2005 Osowa / świętokrzyskie
Jest to podyktowane prostotą w późniejszym odszukaniu Interesującego Nas motocykla.

jest na sprzedaz !!!! UWAGAAA!!!!

UNREAD_POSTprzez kordial » 22 lut 2018, o 22:06

Niczego sie nie wyrzekać, do nieczego sie nie przywiązywac.
kordial
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 12:01
Lokalizacja: to tu to tam
Motocykl: gsx r 1000 L5
Wymarzony motocykl: juz mam
Imię: pako
Skąd: wszedzie i nigdzie

Re: jest na sprzedaz !!!! UWAGAAA!!!!

UNREAD_POSTprzez kordial » 22 lut 2018, o 22:07

na OLX
Niczego sie nie wyrzekać, do nieczego sie nie przywiązywac.
kordial
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 12:01
Lokalizacja: to tu to tam
Motocykl: gsx r 1000 L5
Wymarzony motocykl: juz mam
Imię: pako
Skąd: wszedzie i nigdzie

Re: jest na sprzedaz !!!! UWAGAAA!!!!

UNREAD_POSTprzez kordial » 22 lut 2018, o 22:08

LIMITIWANA WERSJA
Niczego sie nie wyrzekać, do nieczego sie nie przywiązywac.
kordial
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 12:01
Lokalizacja: to tu to tam
Motocykl: gsx r 1000 L5
Wymarzony motocykl: juz mam
Imię: pako
Skąd: wszedzie i nigdzie

Re: jest na sprzedaz !!!! UWAGAAA!!!!

UNREAD_POSTprzez Gofer » 22 lut 2018, o 22:28

Avatar użytkownika
Gofer
 
Posty: 302
Dołączył(a): 28 lis 2014, o 19:24
Motocykl: GSXR 1K K9 BLACK
Wymarzony motocykl: nie trup
Imię: Dominik
Skąd: Wlkp

Re: jest na sprzedaz !!!! UWAGAAA!!!!

UNREAD_POSTprzez kordial » 22 lut 2018, o 22:41


Dokladnie
Niczego sie nie wyrzekać, do nieczego sie nie przywiązywac.
kordial
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 12:01
Lokalizacja: to tu to tam
Motocykl: gsx r 1000 L5
Wymarzony motocykl: juz mam
Imię: pako
Skąd: wszedzie i nigdzie

Re: jest na sprzedaz !!!! UWAGAAA!!!!

UNREAD_POSTprzez michal96 » 22 lut 2018, o 23:41

Kurde dać tyle kasy a moto po takich przejściach ...
Avatar użytkownika
michal96
 
Posty: 254
Dołączył(a): 20 mar 2017, o 15:34
Motocykl: gsxr 1000 k3
Wymarzony motocykl: nwm
Imię: michal
Skąd: Lipsko

Re: jest na sprzedaz !!!! UWAGAAA!!!!

UNREAD_POSTprzez baleandrew » 10 mar 2018, o 20:08

I to mój rejon - ciekawe czy ktoś sie nadział.
baleandrew
Nowy
Nowy
 
Posty: 40
Dołączył(a): 7 mar 2018, o 17:03
Motocykl: GSXR
Wymarzony motocykl: GSXR
Imię: Andrzej
Skąd: Kraków

jest na sprzedaz !!!! UWAGAAA!!!!

UNREAD_POSTprzez faza20 » 10 mar 2018, o 23:21

Skoro szkody były naprawiane za kasę z ubezpieczalni to może znaczyć, że zostało to dobrze zrobione, zgodnie ze sztuką. A wydać 20k na naprawę nawet po lekkim ślizgu to nie problem więc może to taki ulep nie jest.
Widział go ktoś na żywo?
Obrazek
Avatar użytkownika
faza20
 
Posty: 544
Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 09:40
Motocykl: MT-09
Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
Imię: Rafał
Skąd: Gdańsk

Re: jest na sprzedaz !!!! UWAGAAA!!!!

UNREAD_POSTprzez Nawal » 11 mar 2018, o 09:36

faza20 napisał(a):Skoro szkody były naprawiane za kasę z ubezpieczalni to może znaczyć, że zostało to dobrze zrobione, zgodnie ze sztuką. A wydać 20k na naprawę nawet po lekkim ślizgu to nie problem więc może to taki ulep nie jest.
Widział go ktoś na żywo?

Napisane jest że szkoda o wartość od 15-20tys. To wcale nie znaczy że ktoś tyle zapłacił za naprawę u to jeszcze w naszym kraju. I cena 31patykow za dwa razy rozjebany motocykl to trochę nie teges
Nawal
 
Posty: 271
Dołączył(a): 9 sty 2018, o 16:35
Motocykl: K3 1000
Wymarzony motocykl: L1 1000
Imię: Andrzej
Skąd: Z nienacka

Re: jest na sprzedaz !!!! UWAGAAA!!!!

UNREAD_POSTprzez QH1 » 18 mar 2018, o 00:02

Hehehe a jak ja mam L4 nówkę 5500 przebieg tylko bez przednich owiewek za 30 bezwypadkową to nikt nie chce. :lol:

Własne ją obierałem dziś. Zdjąłem z niej na razie ... sety rizomy, kierownice, zębatki, tarcze wave, wróciła do oryginalnych kół, wydzior tłumik
Jutro wypinam Bazzaza, zaraz pójdzie pompa, K&N, x-tre, z-afm, szyba wyższa,

Aż żal ... ale jak ludzie głupie i nie chcą dodatków za pół ceny ... co robić?
Avatar użytkownika
QH1
 
Posty: 578
Dołączył(a): 15 gru 2015, o 20:32
Motocykl: GSXR 1000, DRZ400, EXC450
Wymarzony motocykl: najszybszy na torze ;)
Imię: Marcin
Skąd: Wrocław


Powrót do Ocena



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości