Re: Uwaga mina! Czyli ulepy obejrzane na żywo itp.
: 14 lut 2016, o 16:15
UWAGA na k8 750 z Aleksandrowa:
http://olx.pl/oferta/suzuki-gsx-r-k8-k9 ... e0c96f2175
linki do zdjęc na serwer gdyby ogłoszenie padło :
https://www.dropbox.com/s/bacddmgvx6lwj ... 8.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/ykg5lvlrzioxd ... 8.jpg?dl=0
Żeby co niektóre osoby niedowiarki uwierzyły że nie jestem tak wybredny jak się spodziewają obejrzałem tego k8 z linku.
Byłem przejazdem w poszukiwaniu busa więc co mi szkodziło zboczyć z drogo te 15-20 km
Z daleka wyglądał jak na zdjęciach, ale już 3 metry od tego moto podpadał.
No dobra koniec pierdolenia walę konkrety:
-leżał na prawej stronie i stąd pomalowanie areografem i szpachel
-czasza pęknięta koło prawego lusterka
-plastik na baku przyszlifowany po prawo
-końcówka wydechu chyba jakaś marketówka jak do wieś wagena
-prawa owiewka chyba klejona
-uwaga korek chłodnicy przyszlifowany też
-ogranicznik był na bank wyjebany i to mocno że po wymianie półki(ruszana nakrętka górnej półkii więc dolana wymieniona bo ślady na śrubach od lag też były) było widać na ramie miejsce gdzie dotyka ogranicznik że podcięte jest dołem
-prawa kierownica uwaga krzywa i spawana i dosyć nie umiejętnie obszlifowany spaw co zresztą osłabia ją, kurwa jak nowa pewnie kosztuje z 200 zł to po chuj taką fuszerę robić i ryzykować zdrowiem albo życiem?!
-rama uwaga spawy raczej robione i czymś zalane, psiknięte na to szprajem więc widać to dokładnie, z prawej strony pod bakiem rama była podrapana i oczywiście psiknięta szprejem
-podnóżek pasażera i kierowcy prawy oraz dźwignia hamulca tył przyszlifowana o asfalt no wiadomo od szlifa
-lampa przód z prawej strony spawane mocowanie lutownicą i pęknięcie na wprost jest na kloszu, nie wiem może jakiś za mocny xsenon był czy cuś albo od dzwona bo dziwnie to wygląda bardzo
-ciężarki kierownicy wiadomo czemu wymienione i klamki a z prawej strony te przełączniki obudowie od strony klamki mają podrapaną o asfalt
-lusterko lewe tam gdzie jest taka śmieszna zaślepka przy mocowaniu jest szlifnięte
-co jeszcze dodać? silnik bierze olej, końcówka wydechu aż tłusta
-pokrywa sprzęgła wymieniona a śruby odkręcane jakąś zużytą nasadką i dlatego są obrobione Widać jeszcze po uszczelnieniu pokrywy
Pewnie zapomniałem jeszcze o czymś bo sporo tego było rejestracja chyba SBI była .
Zdjęć jakie miał jak to leżało nawet nie chciałem oglądać.
No silnik pracował dosyć cicho i równo jak zimny, nie czekałem aż się rozgrzeje bo to nie było sensu.
Na samym początku widok spawów na ramie dla mnie przekreślił ten motocykl i myślę że dla innych też no ale sprawdzałem dalej żeby nie było że zmyślam że oglądałem czy coś bo tu różne opinnie chodzą na mój temat na tym czacie.
Z plusów to te malowanie areografem jest całkiem ładnie zrobione i żeby to było zrobione na całych owiewkach w sensie nie kombinowanych to by miało sens.
Mam nadzieję że zaoszczędziłem komuś czasu na oglądanie tego gruza i kasy na paliwo oraz szarpania się ze sprzedającym.
Ps opony już są bliżej końca no ale nie ma to najmniejszego znaczenia. Nawet nie nadaje się to jako baza na tor z powodu tej ramy.
Nr vin nie spisywałem bo te spawy na ramie tak się rzucają w oczy jak i cała reszta że szkoda gadać, powłoce lakieru nawet się za dobrze nie przyglądałem ale dupy nie urywa
Dziękuję za uwagę
Kto mnie przebije z ulepem obejrzanym na żywo?
http://olx.pl/oferta/suzuki-gsx-r-k8-k9 ... e0c96f2175
linki do zdjęc na serwer gdyby ogłoszenie padło :
https://www.dropbox.com/s/bacddmgvx6lwj ... 8.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/ykg5lvlrzioxd ... 8.jpg?dl=0
Żeby co niektóre osoby niedowiarki uwierzyły że nie jestem tak wybredny jak się spodziewają obejrzałem tego k8 z linku.
Byłem przejazdem w poszukiwaniu busa więc co mi szkodziło zboczyć z drogo te 15-20 km
Z daleka wyglądał jak na zdjęciach, ale już 3 metry od tego moto podpadał.
No dobra koniec pierdolenia walę konkrety:
-leżał na prawej stronie i stąd pomalowanie areografem i szpachel
-czasza pęknięta koło prawego lusterka
-plastik na baku przyszlifowany po prawo
-końcówka wydechu chyba jakaś marketówka jak do wieś wagena
-prawa owiewka chyba klejona
-uwaga korek chłodnicy przyszlifowany też
-ogranicznik był na bank wyjebany i to mocno że po wymianie półki(ruszana nakrętka górnej półkii więc dolana wymieniona bo ślady na śrubach od lag też były) było widać na ramie miejsce gdzie dotyka ogranicznik że podcięte jest dołem
-prawa kierownica uwaga krzywa i spawana i dosyć nie umiejętnie obszlifowany spaw co zresztą osłabia ją, kurwa jak nowa pewnie kosztuje z 200 zł to po chuj taką fuszerę robić i ryzykować zdrowiem albo życiem?!
-rama uwaga spawy raczej robione i czymś zalane, psiknięte na to szprajem więc widać to dokładnie, z prawej strony pod bakiem rama była podrapana i oczywiście psiknięta szprejem
-podnóżek pasażera i kierowcy prawy oraz dźwignia hamulca tył przyszlifowana o asfalt no wiadomo od szlifa
-lampa przód z prawej strony spawane mocowanie lutownicą i pęknięcie na wprost jest na kloszu, nie wiem może jakiś za mocny xsenon był czy cuś albo od dzwona bo dziwnie to wygląda bardzo
-ciężarki kierownicy wiadomo czemu wymienione i klamki a z prawej strony te przełączniki obudowie od strony klamki mają podrapaną o asfalt
-lusterko lewe tam gdzie jest taka śmieszna zaślepka przy mocowaniu jest szlifnięte
-co jeszcze dodać? silnik bierze olej, końcówka wydechu aż tłusta
-pokrywa sprzęgła wymieniona a śruby odkręcane jakąś zużytą nasadką i dlatego są obrobione Widać jeszcze po uszczelnieniu pokrywy
Pewnie zapomniałem jeszcze o czymś bo sporo tego było rejestracja chyba SBI była .
Zdjęć jakie miał jak to leżało nawet nie chciałem oglądać.
No silnik pracował dosyć cicho i równo jak zimny, nie czekałem aż się rozgrzeje bo to nie było sensu.
Na samym początku widok spawów na ramie dla mnie przekreślił ten motocykl i myślę że dla innych też no ale sprawdzałem dalej żeby nie było że zmyślam że oglądałem czy coś bo tu różne opinnie chodzą na mój temat na tym czacie.
Z plusów to te malowanie areografem jest całkiem ładnie zrobione i żeby to było zrobione na całych owiewkach w sensie nie kombinowanych to by miało sens.
Mam nadzieję że zaoszczędziłem komuś czasu na oglądanie tego gruza i kasy na paliwo oraz szarpania się ze sprzedającym.
Ps opony już są bliżej końca no ale nie ma to najmniejszego znaczenia. Nawet nie nadaje się to jako baza na tor z powodu tej ramy.
Nr vin nie spisywałem bo te spawy na ramie tak się rzucają w oczy jak i cała reszta że szkoda gadać, powłoce lakieru nawet się za dobrze nie przyglądałem ale dupy nie urywa
Dziękuję za uwagę
Kto mnie przebije z ulepem obejrzanym na żywo?