Legato motocykle

Zrzutka na funkcjonowanie forum gixxer.pl - sezon 2019!

Zloty i spotkania

Województwa: lubelskie, podlaskie.
Regulamin działu
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!

Re: Zloty i spotkania

UNREAD_POSTprzez ToMsOn » 12 lip 2015, o 22:12

Czytam że impreza udana także najważniejsze :) Wrzucać foty z chęcią popatrzę :D
Avatar użytkownika
ToMsOn
 
Posty: 3135
Dołączył(a): 27 lis 2014, o 21:48
Lokalizacja: Cała Polska
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>

Re: Zloty i spotkania

UNREAD_POSTprzez dziadek » 13 lip 2015, o 11:58

Tak mysle ze moze jakis spocik wekendowy zeby choc sie piwa napic moze ktos wie gdzie fajne domki wynajac i robim byle we lipcu zdazyc . :D
Avatar użytkownika
dziadek
 
Posty: 1492
Dołączył(a): 11 sie 2013, o 19:10
Lokalizacja: wojciechów lubelskie
Motocykl: KAWA Z 1000
Wymarzony motocykl: juz były
Imię: Robert
Skąd: lubelskie

Re: Zloty i spotkania

UNREAD_POSTprzez rosQ » 13 lip 2015, o 19:58

Brat wynajmował ostatnio ze znajomymi jakieś domki nad Piasecznym to mogę podpytać jak się sprawy tam mają
rosQ
 
Posty: 215
Dołączył(a): 20 cze 2013, o 19:34
Motocykl: srad
Wymarzony motocykl: niebieska kawa
Imię: Alex
Skąd: Lbn

Re: Zloty i spotkania

UNREAD_POSTprzez pirania20 » 13 lip 2015, o 23:15

Pytajcie i piszcie ja bardzo chętnie jestem za ;)
,,Nawet z pozoru najdziwaczniejsza, najskromniejsza pasja jest czymś bardzo, ale to bardzo cennym."

Mój skuter: http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=8710
Avatar użytkownika
pirania20
 
Posty: 263
Dołączył(a): 10 lis 2014, o 12:54
Motocykl: Gsx-r 750 K5
Wymarzony motocykl: JEST
Imię: Mateusz
Skąd: Lubelskie

Re: Zloty i spotkania

UNREAD_POSTprzez dziadek » 14 lip 2015, o 18:09

We wtorek planuje wypad na tor Radom ktos chetny sprobowac swych sill . Jak co to pisac
Avatar użytkownika
dziadek
 
Posty: 1492
Dołączył(a): 11 sie 2013, o 19:10
Lokalizacja: wojciechów lubelskie
Motocykl: KAWA Z 1000
Wymarzony motocykl: juz były
Imię: Robert
Skąd: lubelskie

Re: Zloty i spotkania

UNREAD_POSTprzez rosQ » 14 lip 2015, o 18:44

http://www.resortpiaseczno.pl/

Tutaj był brat. Płacili za domek mieszczący 4 osoby, w środku podobno jest wszystko co potrzeba. Wychodziło około 4dychy od osoby za nocleg. Meldunek około 16, wymeldowanie o 10.
Jest jakiś sklepik na terenie ośrodka, plaża itp itd. Generalnie chyba wszystko co ważniejsze pisze na stronie.
rosQ
 
Posty: 215
Dołączył(a): 20 cze 2013, o 19:34
Motocykl: srad
Wymarzony motocykl: niebieska kawa
Imię: Alex
Skąd: Lbn

Re: Zloty i spotkania

UNREAD_POSTprzez pirania20 » 15 lip 2015, o 09:48

,,Nawet z pozoru najdziwaczniejsza, najskromniejsza pasja jest czymś bardzo, ale to bardzo cennym."

Mój skuter: http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=8710
Avatar użytkownika
pirania20
 
Posty: 263
Dołączył(a): 10 lis 2014, o 12:54
Motocykl: Gsx-r 750 K5
Wymarzony motocykl: JEST
Imię: Mateusz
Skąd: Lubelskie

Re: Zloty i spotkania

UNREAD_POSTprzez KzkTkn » 15 lip 2015, o 18:44

https://www.google.pl/search?q=sielpia& ... 66&bih=657 ja bym zaproponowal znalezc domki tutaj jest tam tego cala masa woda moze nie najczystsza ale czesto organiuzuja tam zloty jest kilka klubow i cala masa barow,mozna poplywac kajakami etc
Obrazek
Avatar użytkownika
KzkTkn
 
Posty: 414
Dołączył(a): 11 cze 2013, o 07:43
Motocykl: GSX-R 1300
Wymarzony motocykl: m10
Imię: Sebastian
Skąd: TKN

Re: Zloty i spotkania

UNREAD_POSTprzez dziurekk » 21 lip 2015, o 16:39

ktoś na spocie latał z kamerką, nic nie nagrywała? ;)
„Nie można pomóc wszystkim, ale każdy może pomóc komuś.”
Avatar użytkownika
dziurekk
 
Posty: 744
Dołączył(a): 11 lis 2014, o 18:03
Motocykl: GSXR 600 K4
Imię: Rafał
Skąd: .PL.

Re: Zloty i spotkania

UNREAD_POSTprzez dziurekk » 24 lip 2015, o 14:47

podbijam temat
ktoś cykał foto grupowe nad Wisłą, takie na którym jestem, jeżeli to nie problem niech ta tajemnicza osoba wrzuci gdzieś to foto i da link ;)
„Nie można pomóc wszystkim, ale każdy może pomóc komuś.”
Avatar użytkownika
dziurekk
 
Posty: 744
Dołączył(a): 11 lis 2014, o 18:03
Motocykl: GSXR 600 K4
Imię: Rafał
Skąd: .PL.

Re: Zloty i spotkania

UNREAD_POSTprzez pirania20 » 24 lip 2015, o 18:27

oj jacyś nie dostępni Ci fotografowie hehe ja wrzuciłem wszystkie jakie miałem :)
,,Nawet z pozoru najdziwaczniejsza, najskromniejsza pasja jest czymś bardzo, ale to bardzo cennym."

Mój skuter: http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=8710
Avatar użytkownika
pirania20
 
Posty: 263
Dołączył(a): 10 lis 2014, o 12:54
Motocykl: Gsx-r 750 K5
Wymarzony motocykl: JEST
Imię: Mateusz
Skąd: Lubelskie

Re: Zloty i spotkania

UNREAD_POSTprzez dziurekk » 25 lip 2015, o 23:12

tak sięgam pamięcią i dziadek coś mi się wydaje że Twoja komóra jakieś foto cykała a nie widzę ;)
„Nie można pomóc wszystkim, ale każdy może pomóc komuś.”
Avatar użytkownika
dziurekk
 
Posty: 744
Dołączył(a): 11 lis 2014, o 18:03
Motocykl: GSXR 600 K4
Imię: Rafał
Skąd: .PL.

Re: Zloty i spotkania

UNREAD_POSTprzez dziadek » 26 lip 2015, o 08:38

No niema nic ciekawego na mojej komorce bo bym wrzucil tu . Niebylo z tego co pamietam zbyt chetnych osob do robienia fot. ;)
Avatar użytkownika
dziadek
 
Posty: 1492
Dołączył(a): 11 sie 2013, o 19:10
Lokalizacja: wojciechów lubelskie
Motocykl: KAWA Z 1000
Wymarzony motocykl: juz były
Imię: Robert
Skąd: lubelskie

Poprzednia strona

Powrót do Wschód



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości