Legato motocykle

MotoGP 2018

MotoGP, WMMP, FMX i inne.
Regulamin działu
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!

Re: MotoGP 2018

UNREAD_POSTprzez Ryniu » 6 maja 2018, o 17:41

sa wszystkie, plus wsbk, f1 i cos dokumenty o motoGP
Avatar użytkownika
Ryniu
 
Posty: 308
Dołączył(a): 8 lis 2015, o 15:53
Motocykl: GSX-R 1000 K8
Imię: Kamil
Skąd: Goleniów

MotoGP 2018

UNREAD_POSTprzez faza20 » 2 cze 2018, o 16:01

VR46 jutro wystartuje z PP!
Długo trzeba było na to czekać.
Obrazek
Avatar użytkownika
faza20
 
Posty: 556
Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 09:40
Motocykl: MT-09
Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
Imię: Rafał
Skąd: Gdańsk

Re: MotoGP 2018

UNREAD_POSTprzez 515Bartek » 3 cze 2018, o 14:01

Oglądałem i nie wierzyłem w to co widziałem :-) ponad polowa wyscigu a lorenzo zyskiwal dalej przewagę :-)
Moze zacznie dobrze jeździć dzięki bardziej dopasowanemu baku pod siebie :-)

Spoko wyścig :-)
Obrazek
Avatar użytkownika
515Bartek
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 22 kwi 2015, o 23:29
Motocykl: k6 750
Imię: Bartek
Skąd: Radom

MotoGP 2018

UNREAD_POSTprzez faza20 » 3 cze 2018, o 14:42

Mugello 2018
1. Jorge Lorenzo
2. Andrea Dovizioso
3. Valentino Rossi

Szacun dla JL99!
Obrazek
Avatar użytkownika
faza20
 
Posty: 556
Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 09:40
Motocykl: MT-09
Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
Imię: Rafał
Skąd: Gdańsk

Re: MotoGP 2018

UNREAD_POSTprzez Zbk » 4 cze 2018, o 07:47

Dobry wyścig, moim zdaniem najlepszy w tym sezonie, bardzo fajnie się oglądało i duża w tym zasługa MM :)

Btw. nie wiecie gdzie można obejrzeć TT ?
Avatar użytkownika
Zbk
 
Posty: 94
Dołączył(a): 28 lip 2017, o 16:20
Motocykl: gsxr 750 k4
Imię: Rafał
Skąd: Warszawa

Re: MotoGP 2018

UNREAD_POSTprzez Pawlus » 4 cze 2018, o 11:53

Wyścig spoko, przed wyścigiem myślałem że lorek nie da rady ale jednak nakładka na bak okazała się kluczowa i strategia ucieczki tym razem się powiodła. Dawno już tego nie było więc nawet fajnie się oglądało. Ciekawe co by było gdyby mas nie poleciał, no ale łokciem każdej gleby się nie uratuje. Fajna walka o P3, tradycyjnie liczyłem na Suzuki ale do pudła tym razem zabrakło. Kolejne wyścigi pokażą czy lorek w pełni się pogodził z gp18, a jeśli tak to może jednak zostanie w czerwonych barwach? Różne są już wróżby co do jego przyszłości, ale co dwa lata gdy się kończą kontakty są takie smaczki.

Zbk napisał(a):Btw. nie wiecie gdzie można obejrzeć TT ?


Codziennie o 22 polskiego czasu jest relacja na ITV4 (wyścigi są od soboty, wczoraj były sidecary). Żeby obejrzeć masz w zasadzie dwie opcje - VPN z wysp i przez oficjalną stronę itv (trzeba zarejestrować konto) lub poszukaj jakiegoś streama. Kiedyś można było jeszcze z satki w tv oglądać ale teraz itv4 jest w wiązce brytyjskiej i trzebaby mieć gigantyczną antenę satelitarną i masę szczęścia żeby to odebrać w pl.
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR
Avatar użytkownika
Pawlus
 
Posty: 1119
Dołączył(a): 27 lip 2013, o 21:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: MotoGP 2018

UNREAD_POSTprzez ToMsOn » 4 cze 2018, o 12:28

nawet gdyby marek został na torze to śmiem twierdzić że tym razem by sobie nie poradził z 99 ;) Tempo lerek utrzymywał cały czas naprawdę dobre a wcześniej tylko przez parę pierwszych kółek. Marek mimo gleby i powrotu aż tak dobrze później nie jechał ale mimo wszystko walka do końca o każdy pkt i jak tu go nie kochać :D

Fajnie było zobaczyć Lorka na P1 i trzymam kciuki żeby jednak też trochę pomieszał w tej czołówce ;)

Najciekawsza walka wiadomo Rossi i reszta :mrgreen:
Avatar użytkownika
ToMsOn
 
Posty: 3133
Dołączył(a): 27 lis 2014, o 21:48
Lokalizacja: Cała Polska
Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
Wymarzony motocykl: H2R
Imię: Tomas
Skąd: <DKL>

Re: MotoGP 2018

UNREAD_POSTprzez Zbk » 4 cze 2018, o 13:50

Prawda, walka o P3 mega :) moim zdaniem dla komfortu Lorka i jego fanów lepiej byłoby gdyby zmienił barwy, w dukacie chyba już za dużo się nazbierało, a poza tym widać że JL boli stanie w cieniu Doviego. A wiecie co się stało z Pedrosa? Bo realizator nie pokazał tego.. Wyścig w moto 2 też był konkretny.

Na ITV4 się zarejestrowałem bez dodawania karty kredytowej bo mam niemiłe wspomnienia, ale nie działają mi te transmisje. Skoro u Ciebie działa to widocznie muszę jeszcze pokombinować coś :)
Avatar użytkownika
Zbk
 
Posty: 94
Dołączył(a): 28 lip 2017, o 16:20
Motocykl: gsxr 750 k4
Imię: Rafał
Skąd: Warszawa

Re: MotoGP 2018

UNREAD_POSTprzez Dziadi » 4 cze 2018, o 18:37

Muggelo juz za nami. Choc Lorka nie lubie to jakosi ciesze sie ze wygral. Juz zapowiedzial ze po tym sezonie odchodzi z Ducati .Wlosi jak to wlosi dali dupy ze zmianami w moto no bo jak mozna zmieniac wspaniale Ducati i Lorek powiedzial ze za pozno to wszystko zrobili. Teraz pogadajmy o Suzuki co jak co ale moim zdaniem dali dupy ze zmianami kadrowymi. Lannone dostal kopa w dupe i sie zabral do roboty.Rins jakos nie pokazuje tego co w Moto2 i wyjebal bym go. Vinales z Yamaha sie nie lubi bylo by wspaniale jakby wrocil ,a Mira wzialbym za testestowego lub dal mu jeszcze czas w moto2. A tu chuj za rok 2 amatorow bedzie jezdzic na Suzi i bieda bedzie pewnie :(
Avatar użytkownika
Dziadi
 
Posty: 342
Dołączył(a): 23 sie 2013, o 16:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Motocykl: GSX-R 600 SRAD
Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 200km :)
Imię: Bartek
Skąd: Dąbrowa Górnicza

Re: MotoGP 2018

UNREAD_POSTprzez QH1 » 4 cze 2018, o 19:00

Kurna chciałbym być takim amatorem ... :shock:
Avatar użytkownika
QH1
 
Posty: 589
Dołączył(a): 15 gru 2015, o 20:32
Motocykl: GSXR 1000, S1000RR,EXC450
Wymarzony motocykl: najszybszy na torze ;)
Imię: Marcin
Skąd: Wrocław

Re: MotoGP 2018

UNREAD_POSTprzez Pawlus » 4 cze 2018, o 19:23

Mas po głębie już nie cisnął, bo chyba wiedział, że już nie ma po co i mógł tylko liczyć że jeszcze ktoś wyglebi i pewnie dlatego jechał dalej, być może mu coś na wyświetlaczu pokazali.

Suzuki... no cóż, będzie tak jak było dotąd. Pozostaje wierzyć w Rinsa. Iannone za późno się jako tako oswoił ze sprzętem, druga sprawa to jest on cały czas jeszcze rozwijany i to też w nierewelacyjnym tempie. Nie ma kasy, nie ma wyników. Ducati było na to stać.

Zbk musisz jeszcze znajdować się na terenie Wielkiej Brytanii lub krajów pobliskich, czyli tak jak napisałem VPN, kiedyś działało przez proxy (i to wystarczyło ustawić tylko na chwilę przy odpalaniu playera) ale już się ogarnęli i poprawili zabezpieczenia.
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR
Avatar użytkownika
Pawlus
 
Posty: 1119
Dołączył(a): 27 lip 2013, o 21:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

MotoGP 2018

UNREAD_POSTprzez faza20 » 4 cze 2018, o 20:26

Wystarczyło, żeby Lorek wygrał i już się ożywiło w temacie co bardzo mnie cieszy. :-)
Zastanawia mnie jednocześnie co stało się z Dovim na ostatnim kółku, że Vale prawie go dogonił?
Obrazek
Avatar użytkownika
faza20
 
Posty: 556
Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 09:40
Motocykl: MT-09
Wymarzony motocykl: Multistrada Pikes Peak
Imię: Rafał
Skąd: Gdańsk

Re: MotoGP 2018

UNREAD_POSTprzez Pawlus » 4 cze 2018, o 21:00

Nigdy nie byłem fanem lorka ale wczoraj pokazał, że Ducati też potrafi ogarnąć tylko wszystkie detale muszą zagrać. Co by nie było, zaskoczył mnie pozytywnie.

Z tego co pamiętam Dovi po wyścigu mówił do kamery że jednak zły dobór opon, a czy tak było naprawdę to chyba pozostanie tajemnicą.
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR
Avatar użytkownika
Pawlus
 
Posty: 1119
Dołączył(a): 27 lip 2013, o 21:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: MotoGP 2018

UNREAD_POSTprzez nico » 4 cze 2018, o 22:03

Wyścigu nie oglądałem, ale fajnie że Lorek wygrał choć nie przepadam za nim za bardzo ;) Co do Marka to w tym przypadku łokieć nie pomógł i nawet się cieszę (źle nie życzę) że nie walczył w czołówce bo już powoli nudne się to robi, niech inni trochę powygrywają i pomieszają w punktach ;) Rossi wskoczył na 2 miejsce w generalce a za nim Viniales, ciekawe czy coś pozmieniali że #46 tak dobrze jedzie. Następna runda w Barcelonie, będę oglądał on live :D
chiński skuter ---> aprilia rs 50 ---> gixx 600 k7 ---> gixx 600 k8 ---> gixx 1000 L0 25th anniversary
Avatar użytkownika
nico
 
Posty: 447
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 09:51
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: 1000 L0 25th anniversary
Wymarzony motocykl: w posiadaniu
Imię: Radek
Skąd: Mykanów/Częstochowa

Re: MotoGP 2018

UNREAD_POSTprzez QH1 » 5 cze 2018, o 20:33

No marquez i podróżą to debeściaki:
https://m.youtube.com/watch?v=_ozW7DtroGE
Avatar użytkownika
QH1
 
Posty: 589
Dołączył(a): 15 gru 2015, o 20:32
Motocykl: GSXR 1000, S1000RR,EXC450
Wymarzony motocykl: najszybszy na torze ;)
Imię: Marcin
Skąd: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sport motocyklowy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości