[S] tani 2011 gsxr 1000 na wypasie ale po glebie ;)
: 19 paź 2016, o 21:15
Siema
kumpel kupil bialo-niebieska L1 po szlifie i chce ja sprzedac wiec jak ktos szuka sobie litrowego gixxa na zimowy projekt do podlubania, to mysle ze warto o tej sztuce pomyslec zamiast latac po Polsce i ogladac poulepiane "igly" z ktorymi niewiadomo co dzialo sie wczesniej Dzis go sobie obejrzalem pod wieczor (do airboxa nie zagladalem wiec mozliwe ze ma tam przynajmniej K&N'a) na zywo wiec puszczam info na forum zanim trafi na Allegro itd. Srzet byl wyglebiony na lewa strone za gramanica wiec potrzebnych jest kilka czesci zeby go ubrac na ulice (lub jeszcze mniej jak na tor) , m.in:
lampa, stelaz, zegar, szyba, lusterka, lewy wlot do airboxu, amor skretu, lewa gorna owiewka (bok), lewy bok, nosek pod lampe, gora czachy, przedni blotnik, ma wgiety tez zbiornik (do wyciagniecia) i na upartego do wymiany dolna polka gdyz scielo ogranicznik z lewej (mozna to naprawic m.in. w Tecrol'u )
Na wyposazeniu sprzecik juz ma :
stalowe przewody Hel przod i tyl
karbonowy blotnik tyl
wydechy Leo Vince GP PRO na obie strony (z dekatem) cale, nie poryte ani nie pogiete
mocowanie tablicy R&G
oslona amora tyl R&G (taka tam szmata na rzepy)
krotkie klamki z regulacja
nakladka na siedzenie pasazera
alarm Datatool (czerwony, znaczy najlepszy)
1 kluczyk + 1 pilot
nowy lancuch i zebatki
crashpady R&G Aero
carbonowe oslony dekli lewa/prawa strona oraz dodatkowo oslony R&G
opony Pilot Power
i pewnie jeszcze kilka rzeczy ktore przeoczylem
Silnik chodzi idealnie, tarcze, klocki OK. W sumie dobry material na torowke albo na ulice i nie kosztuje 35 tysiecy jak porobione juz przez roznych magikow L1-ki To chyba tyle, jak bede mial jutro jakies zdjecia, to cos wkleje.
Odnosnie ceny to motocykl jest do oddania za 22 000 zl tak jak stoi, wiec kto pierwszy, ten lepszy. Mozliwe negocjacje przy ogledzinach. Namiar i tel - na priv.
kumpel kupil bialo-niebieska L1 po szlifie i chce ja sprzedac wiec jak ktos szuka sobie litrowego gixxa na zimowy projekt do podlubania, to mysle ze warto o tej sztuce pomyslec zamiast latac po Polsce i ogladac poulepiane "igly" z ktorymi niewiadomo co dzialo sie wczesniej Dzis go sobie obejrzalem pod wieczor (do airboxa nie zagladalem wiec mozliwe ze ma tam przynajmniej K&N'a) na zywo wiec puszczam info na forum zanim trafi na Allegro itd. Srzet byl wyglebiony na lewa strone za gramanica wiec potrzebnych jest kilka czesci zeby go ubrac na ulice (lub jeszcze mniej jak na tor) , m.in:
lampa, stelaz, zegar, szyba, lusterka, lewy wlot do airboxu, amor skretu, lewa gorna owiewka (bok), lewy bok, nosek pod lampe, gora czachy, przedni blotnik, ma wgiety tez zbiornik (do wyciagniecia) i na upartego do wymiany dolna polka gdyz scielo ogranicznik z lewej (mozna to naprawic m.in. w Tecrol'u )
Na wyposazeniu sprzecik juz ma :
stalowe przewody Hel przod i tyl
karbonowy blotnik tyl
wydechy Leo Vince GP PRO na obie strony (z dekatem) cale, nie poryte ani nie pogiete
mocowanie tablicy R&G
oslona amora tyl R&G (taka tam szmata na rzepy)
krotkie klamki z regulacja
nakladka na siedzenie pasazera
alarm Datatool (czerwony, znaczy najlepszy)
1 kluczyk + 1 pilot
nowy lancuch i zebatki
crashpady R&G Aero
carbonowe oslony dekli lewa/prawa strona oraz dodatkowo oslony R&G
opony Pilot Power
i pewnie jeszcze kilka rzeczy ktore przeoczylem
Silnik chodzi idealnie, tarcze, klocki OK. W sumie dobry material na torowke albo na ulice i nie kosztuje 35 tysiecy jak porobione juz przez roznych magikow L1-ki To chyba tyle, jak bede mial jutro jakies zdjecia, to cos wkleje.
Odnosnie ceny to motocykl jest do oddania za 22 000 zl tak jak stoi, wiec kto pierwszy, ten lepszy. Mozliwe negocjacje przy ogledzinach. Namiar i tel - na priv.