[S]GSX-R 750 L1
: 7 lis 2016, o 15:38
SUZUKI GSX-R 750 L1
http://otomoto.pl/oferta/suzuki-gsx-r-I ... 80d730f521
- Stan bardzo dobry, prosty,
- Pierwsza rejestracja w roku 2012,
- Wyjazd z salonu w Niemczech w roku 2014,
- Motocykl kupiony przeze mnie osobiście i osobiście przywieziony z Berlina na początku roku 2015 (jestem osobą prywatną),
- W Polsce serwisowany w Suzuki Piaseczno,
- Przeszedł wszystkie wymagane akcje serwisowe,
- Nowe opony Pilot Power (zakup w sierpniu), z nalotem około 2000 km, stan bardzo dobry,
- Historia motocykla:
- pierwsza rejestracja: 09.2012,
- inicjalny przegląd: 27.02.2014,
- przegląd po 1000km: 07.03.2014,
- przegląd po 6000km: 16.04.2014,
- przegląd po 12000km: 24.06.2014,
- przegląd po 18000km: 19.08.2014,
- duży przegląd 22190km: 09.04.2015 (już w Polsce)
- przegląd po zimie (nie było czasu jeździć) / przed wyjazdem do Hiszpanii około 24500km: 08.07.2016,
- Motocykl w Niemczech miał jakąś przewrotkę na lewą stronę - widoczna na zdjęciu rysa na deklu. Poinformowano mnie, że odbyło się to przy niskiej prędkości i tak w istocie to wygląda. Kupiłem go w całości.
- Na prawej owiewce odbił się lakier gdy motocykl - już mi - oparł się podczas zapinania w pasy o ściankę auta. Również widoczne na fotografii.
- Zgadzam się na oględziny motocykla w dowolnym ASO jeżeli Kupujący sobie tego zażyczy (rozkręcanie, pomiary ramy, itp).
- Jazda próbna tylko i wyłącznie po położeniu na stół całej kwoty widocznej w ogłoszeniu.
- Tu można zweryfikować jak wyglądał motocykl gdy był wystawiony w ogłoszeniu w Niemczech: http://www.bezwypadkowy.net/forum/140-s ... 1100100590,
- Dla zainteresowanych dokumentacja fotograficzna po przywiezieniu do Polski (fotografie ubezpieczyciela do OC AC),
http://otomoto.pl/oferta/suzuki-gsx-r-I ... 80d730f521
- Stan bardzo dobry, prosty,
- Pierwsza rejestracja w roku 2012,
- Wyjazd z salonu w Niemczech w roku 2014,
- Motocykl kupiony przeze mnie osobiście i osobiście przywieziony z Berlina na początku roku 2015 (jestem osobą prywatną),
- W Polsce serwisowany w Suzuki Piaseczno,
- Przeszedł wszystkie wymagane akcje serwisowe,
- Nowe opony Pilot Power (zakup w sierpniu), z nalotem około 2000 km, stan bardzo dobry,
- Historia motocykla:
- pierwsza rejestracja: 09.2012,
- inicjalny przegląd: 27.02.2014,
- przegląd po 1000km: 07.03.2014,
- przegląd po 6000km: 16.04.2014,
- przegląd po 12000km: 24.06.2014,
- przegląd po 18000km: 19.08.2014,
- duży przegląd 22190km: 09.04.2015 (już w Polsce)
- przegląd po zimie (nie było czasu jeździć) / przed wyjazdem do Hiszpanii około 24500km: 08.07.2016,
- Motocykl w Niemczech miał jakąś przewrotkę na lewą stronę - widoczna na zdjęciu rysa na deklu. Poinformowano mnie, że odbyło się to przy niskiej prędkości i tak w istocie to wygląda. Kupiłem go w całości.
- Na prawej owiewce odbił się lakier gdy motocykl - już mi - oparł się podczas zapinania w pasy o ściankę auta. Również widoczne na fotografii.
- Zgadzam się na oględziny motocykla w dowolnym ASO jeżeli Kupujący sobie tego zażyczy (rozkręcanie, pomiary ramy, itp).
- Jazda próbna tylko i wyłącznie po położeniu na stół całej kwoty widocznej w ogłoszeniu.
- Tu można zweryfikować jak wyglądał motocykl gdy był wystawiony w ogłoszeniu w Niemczech: http://www.bezwypadkowy.net/forum/140-s ... 1100100590,
- Dla zainteresowanych dokumentacja fotograficzna po przywiezieniu do Polski (fotografie ubezpieczyciela do OC AC),