GSXR 1000 2014 na sprzedaż.
: 6 lip 2017, o 20:58
No i tak.
Mam zajebistą L4 ale na tor chce mieć BMW 2015+ niestety ... wiec moja idzie na sprzedaż. Mam tez do sprzedania DRZ i KTM bo bawarka nietania.
Moto tak z pamięci z listopada 2014, kupiłem z Anglii po szlifie z ok 300km przebiegiem w lutym 2015 z ubezpieczalni (a tam tez chwile postała) Oczywiscie zarejestrowałem i ubezpieczyłem na siebie. Uszkodzone plastiki przód, brak lampy i zegarów, uszkodzony dekiel i lekko przod felga. Szykowałem toto na tor wiec kupiłem w Aso nowa felgę i nowy dekiel za kupę siana. Jak sie można domyślić sprawdziłem lagi tarcze Półki wszystko proste.
Dotarłem ja na drodze do ok 1500km i potem odbyła ze mną w 2015 dwa dwudniowe wyjazdy na Pannonie i Brno, potem mi padł kręgosłup i na jesień jeden badawczy Poznań. W 2016 4 wyjazdy pannonia, Brno x2 i Slovakia. W tym roku pannonia i dwa Brna. Po drodze nie jeżdżę.
Moto ma przebieg 1500 po drodze plus jakies 2500 km po torze. Na torze żadnego szlifa nic.
W tej chwili przygotowana na tor. Lekki tytanowy wydech plus końcówka torowa, Bazzaz QS + tc, stalowy oplot, pompa brembo rcs nowka dwa torowania, kierownice accel, sety kompletne rizomy, przód -1 tył + 5 zębów nowy did dłuższy na duża zębatkę, torowe owiewki, szyba MRA, tarcze nówki wave Galfera, sprezyny ohlins na przód (jeszcze nie założyłem), kumulator litowo jonowy. Moto odchudzone ile sie dało. Jest tez końcówka Yoshimury oryginalna na Poznań. Aaaaa jest i Bazzaza z-afm do strojenia, sonda szerokopasmowa i Oczywiscie X-tre. Wszystko hula. Bazzazowy przełącznik map i kontroli trakcji.
Oczywiscie wszystkie oryginalne części nowe leżą w pudle. Do pełnej wersji drogowej w oryginale brakuje plastików na przód bo nie potrzebowałem. Mam ori wydech, sety, kierownice proste, wszystkie inne części, nieuszkodzony zadupek kompletny, ori tarcze, pompę itd. Jest tez pompa brakinga. Kupiłem zegary i lampe przód.
Mam tez drugi komplet kół z tarczami, oponami, zębatka itd p&p
Motocykl do sprzedania w jednej z dwóch wersji:
Przywrócony do wersji oryginalnej bez owiewek przód ale z zegarami i lampą. Tzn porysowane boczki są. Nowe plastiki chińskie zajebiste ok 1500 pln sam przód albo oryginał 4000pln i moto na drogę kompletne jak ze sklepu. Cena bez tych plastikow 34 000 pln. Bez plastikow niemało ale moto proste, pewne i naprawdę ma 4000km przebiegu, chodzi wyglada i jeździ jak nowka. Można założyć oryginalne zębatki i łańcuch 1500km przebieg.
Wersja na tor ze wszystkimi dodatkami które opisałem powyzej oprócz kół 37 000pln Oczywiscie w kompletnych całych owiewkach.
Komplet kół z oponami tył 1000pln, przód z tarczami 2500pln.
Oczywiscie każda możliwa sekwencja pośrednia możliwa i do wycenienia według zapotrzebowania.
Jak ktos chce całość to 45 000 i bierze wszystko jak leci. To dobra cena za 1,5 nowego motocykla
Motocykl unikat jesli chodzi o stan. Pisałem o nim na forum. Jest tu tez szczęśliwy do dziś właściciel mojej K6 przy sprzedaży której tez nicżego nie kryłem, również torowania - Kuba K6. Jest tez Suzukibibulka który kupił ode mnie K2. Zaczepiać pytać czy coś pokładałem albo moto było zaniedbane czy coś.
Oczywiscie części możliwe do sprzedania dopiero po sprzedaży moto. Bo jak sie kupiec i BMW nie znajdzie to ja sobie tym jeszcze pojeżdżę.
Teraz wyglada tak: mam tez zdjęcia z momentu zakupu.
Mam zajebistą L4 ale na tor chce mieć BMW 2015+ niestety ... wiec moja idzie na sprzedaż. Mam tez do sprzedania DRZ i KTM bo bawarka nietania.
Moto tak z pamięci z listopada 2014, kupiłem z Anglii po szlifie z ok 300km przebiegiem w lutym 2015 z ubezpieczalni (a tam tez chwile postała) Oczywiscie zarejestrowałem i ubezpieczyłem na siebie. Uszkodzone plastiki przód, brak lampy i zegarów, uszkodzony dekiel i lekko przod felga. Szykowałem toto na tor wiec kupiłem w Aso nowa felgę i nowy dekiel za kupę siana. Jak sie można domyślić sprawdziłem lagi tarcze Półki wszystko proste.
Dotarłem ja na drodze do ok 1500km i potem odbyła ze mną w 2015 dwa dwudniowe wyjazdy na Pannonie i Brno, potem mi padł kręgosłup i na jesień jeden badawczy Poznań. W 2016 4 wyjazdy pannonia, Brno x2 i Slovakia. W tym roku pannonia i dwa Brna. Po drodze nie jeżdżę.
Moto ma przebieg 1500 po drodze plus jakies 2500 km po torze. Na torze żadnego szlifa nic.
W tej chwili przygotowana na tor. Lekki tytanowy wydech plus końcówka torowa, Bazzaz QS + tc, stalowy oplot, pompa brembo rcs nowka dwa torowania, kierownice accel, sety kompletne rizomy, przód -1 tył + 5 zębów nowy did dłuższy na duża zębatkę, torowe owiewki, szyba MRA, tarcze nówki wave Galfera, sprezyny ohlins na przód (jeszcze nie założyłem), kumulator litowo jonowy. Moto odchudzone ile sie dało. Jest tez końcówka Yoshimury oryginalna na Poznań. Aaaaa jest i Bazzaza z-afm do strojenia, sonda szerokopasmowa i Oczywiscie X-tre. Wszystko hula. Bazzazowy przełącznik map i kontroli trakcji.
Oczywiscie wszystkie oryginalne części nowe leżą w pudle. Do pełnej wersji drogowej w oryginale brakuje plastików na przód bo nie potrzebowałem. Mam ori wydech, sety, kierownice proste, wszystkie inne części, nieuszkodzony zadupek kompletny, ori tarcze, pompę itd. Jest tez pompa brakinga. Kupiłem zegary i lampe przód.
Mam tez drugi komplet kół z tarczami, oponami, zębatka itd p&p
Motocykl do sprzedania w jednej z dwóch wersji:
Przywrócony do wersji oryginalnej bez owiewek przód ale z zegarami i lampą. Tzn porysowane boczki są. Nowe plastiki chińskie zajebiste ok 1500 pln sam przód albo oryginał 4000pln i moto na drogę kompletne jak ze sklepu. Cena bez tych plastikow 34 000 pln. Bez plastikow niemało ale moto proste, pewne i naprawdę ma 4000km przebiegu, chodzi wyglada i jeździ jak nowka. Można założyć oryginalne zębatki i łańcuch 1500km przebieg.
Wersja na tor ze wszystkimi dodatkami które opisałem powyzej oprócz kół 37 000pln Oczywiscie w kompletnych całych owiewkach.
Komplet kół z oponami tył 1000pln, przód z tarczami 2500pln.
Oczywiscie każda możliwa sekwencja pośrednia możliwa i do wycenienia według zapotrzebowania.
Jak ktos chce całość to 45 000 i bierze wszystko jak leci. To dobra cena za 1,5 nowego motocykla
Motocykl unikat jesli chodzi o stan. Pisałem o nim na forum. Jest tu tez szczęśliwy do dziś właściciel mojej K6 przy sprzedaży której tez nicżego nie kryłem, również torowania - Kuba K6. Jest tez Suzukibibulka który kupił ode mnie K2. Zaczepiać pytać czy coś pokładałem albo moto było zaniedbane czy coś.
Oczywiscie części możliwe do sprzedania dopiero po sprzedaży moto. Bo jak sie kupiec i BMW nie znajdzie to ja sobie tym jeszcze pojeżdżę.
Teraz wyglada tak: mam tez zdjęcia z momentu zakupu.