[S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczniki
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 lut 2014, o 14:44
- Motocykl: :(
- Wymarzony motocykl: ZX10R
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
Siema! A co by można było wydumać w 1000 K6 z full yoshi i filtrem KN? TRE jest. Najgorsze ze nie mam zadnego pc czy bazzaza. Carrie co mógłbyś mi doradzić i w jakiej cenie aby wycisnąć z tego ile sie da ?
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
Stp i mapę paliwa sportowa ogólna mozna dorzucić i przestawić zaplon:) cena standard czyli 200:)
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
Panie, Panowie, Rodzyn
Na cały czerwiec zamykamy kramik. Jednocześnie oferta przestaje być aktualna.
Na początku lipca wprowadzimy nowe możliwości strojenia pod AFR, czerwiec przeznaczamy na ogarnięcie tematu i potrzebne testy. Wiąże się to z całkowicie nowym cennikiem.
Jednocześnie planujemy otworzyć stronę internetową z informacjami oraz pełną ofertą. A żadna strona internetowa nie może obejść się bez zdjęć i opinii:)
Bardzo więc proszę o kontakt osoby które chciałby umieścić zdjęcie swojego motocykla oraz swoją opinię na stronie - będzie do dla Nas duża pomoc!
Na cały czerwiec zamykamy kramik. Jednocześnie oferta przestaje być aktualna.
Na początku lipca wprowadzimy nowe możliwości strojenia pod AFR, czerwiec przeznaczamy na ogarnięcie tematu i potrzebne testy. Wiąże się to z całkowicie nowym cennikiem.
Jednocześnie planujemy otworzyć stronę internetową z informacjami oraz pełną ofertą. A żadna strona internetowa nie może obejść się bez zdjęć i opinii:)
Bardzo więc proszę o kontakt osoby które chciałby umieścić zdjęcie swojego motocykla oraz swoją opinię na stronie - będzie do dla Nas duża pomoc!
-
- Nowy
- Posty: 11
- Rejestracja: 14 lis 2011, o 17:20
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
Hej Carry
Jesteś w stanie pomóc w sprawie ecu w gsxr 600 k7 ?
Jesteś w stanie pomóc w sprawie ecu w gsxr 600 k7 ?
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
Zależy w czym problem:)
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
Moi drodzy, the waiting time is over:)
Jak to zwykle bywa było opoóźnienie (załatwił nas sezon kawalerskich i innych wesel) ale wreszcie się udało i wracamy do gry:)
Nasza firma nazywa się Mototune - możecie nas znaleźć pod adresem http://www.mototune.pl - strona nie jest jeszcze skończona, znajdzie się na niej znacznie więcej informacji, ale na dobry początek podstawy już tam są:)
Obecnie nasza oferta podzielona jest na 2 usługi:
- Flash z lub bez gotową mapą paliwa - nazwijmy to usługą podstawową
- Strojenie pod AFR (plus flash) - nazwijmy to usługą premium
Usługa podstawowa to to samo co robiliśy wcześniej, tyle że gotowe mapy paliwa to już nie tylko PC i Baazaz ale również te zmodyfikowane przez nas na bazie zebranej do tej pory bazy danych wykresów itp:) - czyli tylko lepiej!
Usługa premium to usługa podstawowa rozszerzona o przygotowanie mapy paliwa pod konkretne moto - czegoś takeigo jeszcze nie widziałem;)
Do usługi podstawowej potrzebujemy tylko kompa, plus info co mamy zmienić. Usługa premium to inna bajka - spotykamy się, montujemy sprzęt pomiarowy, użytkownik lata jakies 3-4 razy po pół godziny po okolicy a my w międzyczasie zbieramy dane i wykonujemy flashe. Po 3 sesji temat jest skończony i mapa paliwa jest idelnie zestrojona z moturem - trwa to łącznie około 5 godzin. Potem wyciągamy sprzęt i machamy białą chusteczką w stronę odjeżdżającego (zadowolonego) klienta:)
Jednoczeście jesteśmy w stanie robić 2 usługi premium jednoczeście (2 motocykle na raz) co do flashy standardowych tak jak dawniej, poczta, lub szybkie spotkanie żeby przekazać nam ECU.
Z racji że poczynione zostały pewnie inwestycje oraz każda usługa jest potwierdzona kwitem - ceny usług rónież musiały zostać zmienione, więć oto obecny cennik:
Usługa podstawowa
Dla zwykłego zjadacza chleba z ulicy:
450 zł netto (plus wysyłki)
Dla użytkownika forum (przynajmniej 10 napisanych postów, aktywne konto) przy podaniu magicznego hasła GIXXER oraz swojego Nicku:
400 zł netto (plus wysyłki) (10% rabatu)
Usługa premium
Dla zwykłego zjadacza chleba z ulicy:
1200 zł netto
Dla użytkownika forum (przynajmniej 10 napisanych postów, aktywne konto) przy podaniu magicznego hasła GIXXER oraz swojego Nicku:
1000 zł netto (20% rabatu)
Jeśli będzie zainteresowanie jesteśmy w stanie dojechać do konkretnego miasta i na miejscu zrobić kilka strojeń (przynajmniej 2 umówione osoby, + koszt paliwa).
Na stronie podane są nasze numery telefonów - chociaż najlepiej będzie jak umawiać będziemy się mailowo żeby niczego nie pominąć.
Póki co to tyle, niedługo wrzuce kolejne informacje z modelami, wolnymi terminami, możliwościami i efektami - tak więc jak zawsze stay tuned!
Zapraszam gorąco do dyskusji:)
Jak to zwykle bywa było opoóźnienie (załatwił nas sezon kawalerskich i innych wesel) ale wreszcie się udało i wracamy do gry:)
Nasza firma nazywa się Mototune - możecie nas znaleźć pod adresem http://www.mototune.pl - strona nie jest jeszcze skończona, znajdzie się na niej znacznie więcej informacji, ale na dobry początek podstawy już tam są:)
Obecnie nasza oferta podzielona jest na 2 usługi:
- Flash z lub bez gotową mapą paliwa - nazwijmy to usługą podstawową
- Strojenie pod AFR (plus flash) - nazwijmy to usługą premium
Usługa podstawowa to to samo co robiliśy wcześniej, tyle że gotowe mapy paliwa to już nie tylko PC i Baazaz ale również te zmodyfikowane przez nas na bazie zebranej do tej pory bazy danych wykresów itp:) - czyli tylko lepiej!
Usługa premium to usługa podstawowa rozszerzona o przygotowanie mapy paliwa pod konkretne moto - czegoś takeigo jeszcze nie widziałem;)
Do usługi podstawowej potrzebujemy tylko kompa, plus info co mamy zmienić. Usługa premium to inna bajka - spotykamy się, montujemy sprzęt pomiarowy, użytkownik lata jakies 3-4 razy po pół godziny po okolicy a my w międzyczasie zbieramy dane i wykonujemy flashe. Po 3 sesji temat jest skończony i mapa paliwa jest idelnie zestrojona z moturem - trwa to łącznie około 5 godzin. Potem wyciągamy sprzęt i machamy białą chusteczką w stronę odjeżdżającego (zadowolonego) klienta:)
Jednoczeście jesteśmy w stanie robić 2 usługi premium jednoczeście (2 motocykle na raz) co do flashy standardowych tak jak dawniej, poczta, lub szybkie spotkanie żeby przekazać nam ECU.
Z racji że poczynione zostały pewnie inwestycje oraz każda usługa jest potwierdzona kwitem - ceny usług rónież musiały zostać zmienione, więć oto obecny cennik:
Usługa podstawowa
Dla zwykłego zjadacza chleba z ulicy:
450 zł netto (plus wysyłki)
Dla użytkownika forum (przynajmniej 10 napisanych postów, aktywne konto) przy podaniu magicznego hasła GIXXER oraz swojego Nicku:
400 zł netto (plus wysyłki) (10% rabatu)
Usługa premium
Dla zwykłego zjadacza chleba z ulicy:
1200 zł netto
Dla użytkownika forum (przynajmniej 10 napisanych postów, aktywne konto) przy podaniu magicznego hasła GIXXER oraz swojego Nicku:
1000 zł netto (20% rabatu)
Jeśli będzie zainteresowanie jesteśmy w stanie dojechać do konkretnego miasta i na miejscu zrobić kilka strojeń (przynajmniej 2 umówione osoby, + koszt paliwa).
Na stronie podane są nasze numery telefonów - chociaż najlepiej będzie jak umawiać będziemy się mailowo żeby niczego nie pominąć.
Póki co to tyle, niedługo wrzuce kolejne informacje z modelami, wolnymi terminami, możliwościami i efektami - tak więc jak zawsze stay tuned!
Zapraszam gorąco do dyskusji:)
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
Serdecznie zapraszamy na nasz Facebook'owy FunPage gdzie będziemy zamieszczać najświeższe informacje, różnego rodzaju artykuły oraz opinie klientów!
Polub nas tutaj:
https://www.facebook.com/mototunepl
Polub nas tutaj:
https://www.facebook.com/mototunepl
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
Na naszej stronie umieściliśmy artykuł opisujący działanie oraz budowę TRE - na pewno pomoże w zrozumieniu tematu i rozwieje kilka pytań i wątpliwości:)
Link do artykułu
Zapraszamy do lektury:)
Link do artykułu
Zapraszamy do lektury:)
- Bodzios13likes
- Posty: 134
- Rejestracja: 27 paź 2012, o 20:59
- Motocykl: GSX-r 600 K7
- Wymarzony motocykl: Ducati 1098
- Imię: Adam
- Skąd: Poznań
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
Cześć Carry, powiedz mi, a czy te strojenie premium to dotyczy rozumiem tylko silnika, a co np z strojeniem bo akcesoryjny wydech? Macie taką możliwość ? A tak na marginesie, ja jestem już po usługach Carrego i każdemu moge polecić jego usługi, naprawde z moto sie nic nie dzieje a zapierdala jak przecinak dla niedowiarków moje moto teraz idzie w dolnym i środkowym zakresie obrotów jak cbr 929 ! pzdr
Kolejny raz miałem szczęście, doszedłem tu, gdzie jestem, nie odejdę stąd,
a wtedy, kiedy trzeba, do przodu idę pod prąd
a wtedy, kiedy trzeba, do przodu idę pod prąd
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 6 kwie 2014, o 18:10
- Motocykl: -
- Imię: ......
- Skąd: ......
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
temat przeniesiony do działu pasującego
pzdr
pzdr
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
Dzięki za przeniesienie tematu:)
Strojenie z pomiarem AFR polega na modyfikacji map paliwa (po ustawieniu np STP, zapłonu itp na odpowiednie wartości) żeby zgrać silnik z wydechem. Więc jeśli masz w tym momencie akcesoryjny wydech to na pewno można poprawić AFR a tym samym moment i moc. Mapy predefiniowane z PC są niezłe, ale zawsze można je podleczyć własnie przez Autotune:)
Strojenie z pomiarem AFR polega na modyfikacji map paliwa (po ustawieniu np STP, zapłonu itp na odpowiednie wartości) żeby zgrać silnik z wydechem. Więc jeśli masz w tym momencie akcesoryjny wydech to na pewno można poprawić AFR a tym samym moment i moc. Mapy predefiniowane z PC są niezłe, ale zawsze można je podleczyć własnie przez Autotune:)
- Bodzios13likes
- Posty: 134
- Rejestracja: 27 paź 2012, o 20:59
- Motocykl: GSX-r 600 K7
- Wymarzony motocykl: Ducati 1098
- Imię: Adam
- Skąd: Poznań
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
Oki dzięki za info, myslę, ze w Suzi juz nic nie będziemy robić bo jest na sprzedaż ale już w moim (przyszłym torowym już coś podziałamy
Kolejny raz miałem szczęście, doszedłem tu, gdzie jestem, nie odejdę stąd,
a wtedy, kiedy trzeba, do przodu idę pod prąd
a wtedy, kiedy trzeba, do przodu idę pod prąd
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
Śmiało:) na torze testujemy już 2 sprzęty i co najważniejsze - czasy są znacznie poprawione a kierowcy widzą różnice w wejściach i wyjściach:)
- Bodzios13likes
- Posty: 134
- Rejestracja: 27 paź 2012, o 20:59
- Motocykl: GSX-r 600 K7
- Wymarzony motocykl: Ducati 1098
- Imię: Adam
- Skąd: Poznań
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
Można wiedziec jakie to sprzety i gdzie testujecie ? Ja jeżdz głównie na Poznaniu i teraz odczulem troche niedostyn na 4 biegu heh
Kolejny raz miałem szczęście, doszedłem tu, gdzie jestem, nie odejdę stąd,
a wtedy, kiedy trzeba, do przodu idę pod prąd
a wtedy, kiedy trzeba, do przodu idę pod prąd
- Carry
- Posty: 466
- Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
- Motocykl: GSXR 600 K6
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz
Dzisiaj Walles jest na Słowacji (na naszym Facebook'u wrzuciliśmy info) i testuje swoje K5 750 (robiliśmy mu autotune na 2 różne wydechy. Do tego jeszcze moje K6 600 ale z tym jest problem bo po operacji kolana mało jeździłem w tym sezonie...). Na poznaniu w tym sezonie Walles był 3-4 razy chyba więc się pojawia:) Warto popytać kiedy ktoś z Nas będzie żeby popatrzeć co można poprawić;) A 4 idzie poprawić;)