[S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczniki

Oferty sprzedaży części i akcesoriów.
Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni

Nieprzeczytany post autor: Carry » 5 cze 2013, o 21:57

jak wpiszesz sobie w google TRE Suzuk ito znajdziesz mnostwo informacji coto jest i jak zrobic i po co tak naprawde:) to podstawowa modyfikacja w tej Marce:)

Awatar użytkownika
satanic
Posty: 1661
Rejestracja: 30 kwie 2010, o 22:29
Motocykl: gumator 750
Lokalizacja: Poznań - Kołobrzeg

Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni

Nieprzeczytany post autor: satanic » 5 cze 2013, o 22:04

tylko w SRADzie na gazniku nic to nie da bo jest tylko czujnik luzu, a moduł nie ma informacji o zapietym biegu, chociaz sam czujnik juz posiada wyprowadzenia, pod kazdy bieg

lukkow
Posty: 147
Rejestracja: 10 lut 2013, o 07:55

Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni

Nieprzeczytany post autor: lukkow » 5 cze 2013, o 22:16

Satanic czyli co ? Dupa blada nawet z tym nici ?

chemik211
Posty: 242
Rejestracja: 1 kwie 2013, o 20:31
Motocykl: Srad 750 96r

Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni

Nieprzeczytany post autor: chemik211 » 5 cze 2013, o 22:26

czyli nie ma sensu próbować

Awatar użytkownika
satanic
Posty: 1661
Rejestracja: 30 kwie 2010, o 22:29
Motocykl: gumator 750
Lokalizacja: Poznań - Kołobrzeg

Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni

Nieprzeczytany post autor: satanic » 5 cze 2013, o 22:57

nic sie nie podziała, jak bede mial wiecej czasu to spróbuje zmienic gwiazde od impulsatora na zapłon +4 stopnie.

lukkow
Posty: 147
Rejestracja: 10 lut 2013, o 07:55

Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni

Nieprzeczytany post autor: lukkow » 5 cze 2013, o 23:01

Ok i jak co daj info gdzies co jak :) i jakas instrukcje ;)

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni

Nieprzeczytany post autor: Carry » 11 cze 2013, o 10:08

Z tym robieneim przez Pana Zenka totez zalezy jaki model:)

Ogolem jest Ecu Editor gdzie mozna sobie zrobic za darmo jak sie ma wiazke takeigo kompa jak sie ma wiedze pinout itp. Ale zeby temat rozwianc to juz zupelnie inna historia:)

Ja zajalem sie tym jakeis 2 lata temu i nareszcie sa tego efekty wymierne czyli pierwsze kawasaki juz sa flashowane a to nie prosty temat:)

Codo mitsubishi to fakt ze jest to sporo trudniejsze niz Denso ale I kawa i Suza sa na Mitsubishi i Denso robione, wszystko zalezy od modelu:) jesli chodzi o Denso to latwa jest struktura pliku. Mitsubushi jak zawsze musieli cos pojebac xD

[ Dodano: 11 Czerwiec 2013, 10:04 ]
Siemanko:)

Now wieści z frontu;)

Obecnie obsługiwane modele:

ZX6R 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012,
ZX10R 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
ZX14R 2012, 2013,
ZX6RR 2005, 2006,
ZX14 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011,


Suzuki:

GSX1300R (Hayabusa) 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
GSX-R 600 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
GSX-R 750 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
GSX-R 1000 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013,
GSX1300BK (B-King) 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012,
GSR 750 2011, 2012, 2013,
GSR 600 2006, 2007, 2008, 2009, 2010,
SV 1000 2005, 2006, 2007, 2008,
GSF 1250 (Bandit) 2007, 2008, 2009, 2010,
GSF 650 (Bandit) 2007, 2008, 2009, 2010,

jak cos to zapraszam:)

Satanic a nie lepiej zmienic kolek na wale z wypustem? zmienialem taki w SV tez na +4

Awatar użytkownika
satanic
Posty: 1661
Rejestracja: 30 kwie 2010, o 22:29
Motocykl: gumator 750
Lokalizacja: Poznań - Kołobrzeg

Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni

Nieprzeczytany post autor: satanic » 11 cze 2013, o 10:33

no ja mam od 600, generalnie zaden koszt, tylko duzo roboty, tylko ciekawe jak to bedzie latać ;)

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni

Nieprzeczytany post autor: Carry » 11 cze 2013, o 10:41

na samym zaplonie +4 jest bardzo w pytke:) zrobilem to sobie w SV i potem w giie i rwie fajnie od dolu:)

lukkow
Posty: 147
Rejestracja: 10 lut 2013, o 07:55

Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni

Nieprzeczytany post autor: lukkow » 14 cze 2013, o 00:11

Czyli nie ma co :) zaplon +4 i jazda ;) ?

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: ECU Flash - TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ograniczni

Nieprzeczytany post autor: Carry » 18 lut 2014, o 08:32

Witajcie, wrzucam update modeli które możemy wykonać:

Kawasaki

ZX6R 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
ZX10R 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
ZX14R 2012, 2013, 2014
ZX14 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
ZX6RR 2005, 2006
Z1000SX 2011, 2012, 2013
Z1000 2010, 2011, 2012, 2013
ER6n 2006, 2007, 2008
1400 GTR 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
ZG 1400 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014

Suzuki

GSX1300R 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
GSX-R 600 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
GSX-R 750 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
GSX-R 1000 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
GSX1300BK 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
GSR 750 2011, 2012, 2013, 2014
GSR 600 2006, 2007, 2008, 2009, 2010
SV 1000 2005, 2006, 2007, 2008
GSF 1250 2007, 2008, 2009, 2010
GSF 650 2007, 2008, 2009, 2010
M109R 2006, 2007, 2008, 2009


I jużniedługo (kilka miesięcy)

Yamaha

YZF-R1 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
YZF-R6 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz

Nieprzeczytany post autor: Carry » 9 mar 2014, o 10:54

Przez cały cazas ktoś dopytuje o liczby i kreski i wreszcie mam coś do pokazania:)

Użytkownik Semai z forum Hayka.pl i jego Hayka 2012 wersja Europejskia (Polski salon). Założony filtr Pipercross oraz 4-2-1 Akrapa. Ja dodałem od siebie Mape paliwa, TRE, STP, i pare innych delikatnych modyfikacji.

Fabryczna Hayka wg katalogu ma 197 Km i 156 Nm.

A oto co wyszło z tego projektu:)

[img]http://imageshack.com/a/img855/9474/b3ry.jpg[/img]

Jak widać jest bardzo przyzwoicie na już i tak mocno wyżyłowany silnik, ja jestem bardzo zadowolony:)

AFR przy 100% TPS było w normie, w 50% i 25% TPS zdarzało się że wyszło powyżej 15 (ale sporadycznie i nie za dużo) więc tak koleś z hamowni jak i sam użytkownik byli zaskoczeni wynikiem i jakościa w porównaniu do kosztów:)

W tym sezonie zaczynamy już strojenie pod AFR na drodze. Wtedy będzie można znacznie więcej wyczarować;)

Awatar użytkownika
piotre30
Posty: 214
Rejestracja: 18 sty 2014, o 13:56
Motocykl: R6 rj12
Imię: Piotr
Skąd: Toruń

Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz

Nieprzeczytany post autor: piotre30 » 9 mar 2014, o 10:57

205 koni i 183 niuty dobrze widze ?
kurde ale to musi latać

Awatar użytkownika
Carry
Posty: 466
Rejestracja: 17 sie 2010, o 13:49
Motocykl: GSXR 600 K6
Imię: Marcin
Skąd: Warszawa
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa

Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz

Nieprzeczytany post autor: Carry » 9 mar 2014, o 11:02

jest 205 kuni u 156 niutów. kuni więej bo mapa jest dobrze zgrana z wydechem (gotowiem delikatnie zmieniony ręcznie), zapłon nie był ruszany dlatego moment fabryczny - ale jego krzywa ma inny przebieg i szybciej osiąga wyższe wartości:) Ja jestem zadowolony:) Jesli wszystko się uda to niedługo wrzuce porównanie na moim moturze 3 pomiarów - stock, gotowiec z Baazaz, strojenie pod AFR - bedzie widac najwieksza różnicę:)

Semai
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 mar 2014, o 14:46
Motocykl: Haya
Wymarzony motocykl: Haya

Re: [S] ECU Flash-TRE, mapy z PCIII i PCV, Wiatrak, Ogranicz

Nieprzeczytany post autor: Semai » 10 mar 2014, o 15:32

a najlepsze jest to, że AFR co do zasady jest niższy niż fabryczne 14,7.
Tak więc modyfikacja poszła w stronę best mileage/best power zamiast, czego się obawiałem w stronę pipes glow red i silnik kaput.

pozdro!

ODPOWIEDZ